Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaiset muistot jäi synnäriltä?

Vierailija
19.09.2006 |

Itse synnytyksestä, että sitten osastolta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin kun kotiutusin ja virtsanäyte ei ollut puhas niin kotiin soitettiin ja pyydettiin uusi näyte. must siis tosiaan huolehdittiin kunnolla. samaa haluaa seuraavaksiki ko menee synnyttään

Vierailija
2/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystä olen ekan synnytksen jälkeen aina pelännyt. Minulla on neljä lasta ja vaikeita ovat olleet kaikki synnytykset. Mutta sitten osastoaika on ollut ihanaa! Sinne kaipaan! Se on oma turvallinen maailmansa. Saa rauhassa tutustua vauvan kanssa ja hoito ja palvelu pelaa. Vauva saa olla vauvalassa, jos tarvin lepoa. Olen aina ollut sen ajan, kun nyt vain voi olla. En kiirehdi kotiin; miksi kiirehtisin? Sinne ehtii kyllä! Terveisiä SEINÄJOELLE ja kiitoksia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys oli kivulias ja pitkähkö, mutta puitteet synnytykselle oli odottamaani paremmat. Kätilöillä oli aikaa ja heidän kanssaan oli mukava jutella. Kivunlievityksestä huolehdittiin hyvin. Isä huomioitiin synnytyksen aikana. Synnytyksen jälkeen saimme jäädä synnytyssaliin ihan rauhassa nauttimaan vauvasta ja talon tarjoamasta iltapalasta.

Vuodeosastolla koko henkilökunta oli ystävällistä. Apua oli liiaksikin tarjolla. Joskus pää meni pyörälle erilaisista ohjeista ja neuvoista, mutta ymmärrettävää että jokainen kätilö, lastenhoitaja ja sairaanhoitaja ovat yksilöitä.

Synnytys oli normaali ja sen jälkeen kaikki sujui hyvin lapsella ja äidillä. Se tuo varmasti tyytyväisyyden tunnetta sairalaala-aikaan. Lisäksi uskon sanontaan, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän