Miksi se kolmas Ahmaud Arberyn murhaaja ei saanut aitoa elinkautista?
Hänellä on siis mahdollisuus joskus vielä vapautua, toisin kuin ne kaksi muuta. Jotkut ovat koittaneet selittää, että hänellä oli muka jotenkin pienempi osallisuus tekoon. Hei haloo, tämä tyyppi siis lähti seuraamaan Arberyä autollaan, ja ilmeisesti koitti pysäyttää tämän! Olen varma että jos Arbery olisi pysähtynyt, niin tämä tyyppi olisi murhannut hänet! Todella vähällä siis selvisi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli outo lenkkeilijä. Juoksi toisten puolivalmisissa omakotitalossa sisällä, jaloissaan maihinnousukengät,
Lähiseudun rakennuksilta oli viety paljon tavaraa tuota ennen.
Itse uskon, että ryöstöretkellä oli. Vaikka olisi ollut lumenvalkea, niin tuo outo paikka lenkkeillä ja oudot juoksukengät viittaavat johonkin muuhun.
Eli sinulle riittää todisteeksi mustan miehen syyllisyydestä, että hän vähän käy katsomassa muoden omakotitalojen sisällä? Väität siis että oikeus antoi väärän tuomion?? 😡
Onko sulle ok jos joku tuntematon käy lenkkeilemässä sun olkkarissa maiharit jalassa?
Varmaan tarjoaisit hänelle kahvit ja vähän piparia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli outo lenkkeilijä. Juoksi toisten puolivalmisissa omakotitalossa sisällä, jaloissaan maihinnousukengät,
Itse uskon, että ryöstöretkellä oli. Vaikka olisi ollut lumenvalkea, niin tuo outo paikka lenkkeillä ja oudot juoksukengät viittaavat johonkin muuhun.
Eli sinulle riittää todisteeksi mustan miehen syyllisyydestä, että hän vähän käy katsomassa muoden omakotitalojen sisällä? Väität siis että oikeus antoi väärän tuomion?? 😡
Tuomio oli nykytrendien mukainen, eli musta on viaton.
Saas nähdä kuinka kauan pojat oikeasti joutuvat istumaan.
Toivottavasti ikuisesti! Mitä se edes heille kuului jos Ahmaud kävikin joidenkin taloissa? Ei ollut heidän taloja kuitenkaan.
Itse asiassa se oli juuri heidän rakenteilla oleva talonsa.
No entä sitten jos olikin? Kai heillä olisi ollut varaa uusiin työkaluihin tms jos kerran varaa uuteen taloonkin? Uskomattoman takapajuisia asenteita täällä, ihan kuin BLM:ää ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Toisaalta ei yllätä yhtään....
Samaa mieltä. Ruokakaupoillakin on kyllä varaa hommata uusia ruokia, kun kerran myy niitä ja pankkien rahaa.
Huvittaa aina nämä liberaalin pohjoismaisen kriminaalipolitiikan mitä kiivaimmat puolestapuhujat, jotka kuitenkin juhlivat amerikkalaisia 100-vuoden tuomioita ja toivoisivat jopa kuolemantuomiota kunhan syytettynä vain on heidän agendansa mukaisia henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa koko juttu, ei sitten tarvitse keksia omasta paasta. Se puolivalmis talo oli jo kauan ollut puolivalmis, autotallin ovi auki. Siella kavi muitakin katsatelemassa.
Itse asiassa vain miehistä nuorin on murhaaja kaksi muuta on tuomittu siksi että ovat sattuneet olemaan paikalla.
Kannattaa myös muistaa se että vaikka kuinka olisi määrätty "todellinen elinkautinen", kaikki riippuu siitä millainen presidentti yhdysvalloissa tulevaisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vain miehistä nuorin on murhaaja kaksi muuta on tuomittu siksi että ovat sattuneet olemaan paikalla.
Kannattaa myös muistaa se että vaikka kuinka olisi määrätty "todellinen elinkautinen", kaikki riippuu siitä millainen presidentti yhdysvalloissa tulevaisuudessa on.
Ööh... anteeksi vaan, "sattui" olemaan paikalla. Se kolmas, joka siis EI saanut oikeaa elinkautista, oli kyllä ihan itse hypännyt autoonsa ja lähtenyt ajamaan. Saapui paikalle juuri ennen tappelua ja ampumista ja ehti autostaan kuvata siitä heiluvan videon. Onneksi ehti, sillä se riitti todisteeksi myös hänen osallisuudestaan murhaan.
Moni vihervasemmistolainen nainen tarjoaa aina piparia kun tulee uusi kiva naapuri, jonka varustus pitää tarkastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ikuisesti! Mitä se edes heille kuului jos Ahmaud kävikin joidenkin taloissa? Ei ollut heidän taloja kuitenkaan.
No entä sitten jos olikin? Kai heillä olisi ollut varaa uusiin työkaluihin tms jos kerran varaa uuteen taloonkin? Uskomattoman takapajuisia asenteita täällä, ihan kuin BLM:ää ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Toisaalta ei yllätä yhtään....
BLM on viime vuosikymmenen suurin uunotus, mihin hölmöt uskovat kuin kommunismiin 50 vuotta stten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BLM on viime vuosikymmenen suurin uunotus, mihin hölmöt uskovat kuin kommunismiin 50 vuotta stten.
Yritätkö väittää että esimerkiksi vihreiden johto, mm. ministerit, ovat uunoja?? 😡
https://www.pulitzer.org/winners/mitchell-s-jackson-freelance-contribut…;
Tässä juttu aiheesta, kannatta lukea.