Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT ÄKKIÄ JOKU ENGLANTIA OSAAVA!!!!

Vierailija
01.05.2015 |

Eli miten käännän englanniksi: Elokuvan pääosissa näyttelee...

Teen englannin esitelmää ja olen aivan hukassa, kun en osaa oikein tuota englantia kirjoitTuo on jotenkin hankala lause vääntää englanniksi niin, että se kuulostaisi järkevältä. Nyt auttakaa mua, hirveä stressi muutenkin ja alkaa kohta aikakin loppua kesken :(((

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät tohon ekan lauseen loppuun ", starring XY, ZV and TS"

Vierailija
42/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:21"]

Olen siis nyt kirjoittanut wordiin näin: 

Hello everyone! I’m going to keep you a presentation about movie called Divergent.

Divergent is an American science and action movie and it’s directed by Neil Burger. The movie is based on of the same name novel written by Veronica Roth.

Ja tuohon pitäisi nyt muotoilla seuraava virke eli elokuvan pääosissa näyttelee *blaablaa*.

Tiedän, olen erittäin huono, mutta en voi tälle tähän hätään mitään :/

[/quote]

Tuossa on paljon virheitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello everyone! I’m going to keep you a presentation about movie called Divergent.

Divergent is an American science and action movie and it’s directed by Neil Burger. The movie is based on of the same name novel written by Veronica Roth.

Ja tuohon pitäisi nyt muotoilla seuraava virke eli elokuvan pääosissa näyttelee *blaablaa*.

Tiedän, olen erittäin huono, mutta en voi tälle tähän hätään mitään :/

[/quote]

keep presentation ei ole oikein

Vierailija
44/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hello everyone! I am going to give you a presentation about movie called Divergent starring x & y. "

Älä ap jooko muuten kopsaa suoraan wikipediasta tuota presentaatiota. :/

Vierailija
45/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:03"]In a main role of movie are acting
[/quote]

Hävettää sun puolesta.
[/quote]

Korjasin sen jo :DDD
[/quote]

Sitä paitsi usko tai älä mutta englanti on aina ollut vahvimpia aineitani koulussa. Mutta faktoja on kaksi: englannissa asiat ilmaistaan erittäin monimutkaisesti ja jos sitä ei treenaa jatkuvasti, se peruskaava unohtuu ja tulee typeriä virheitä.

Vierailija
46/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:13"]Bruce and Wayne are in the leading roles of the movie. 

The main characters of the movie are played by Bruce and Wayne. 

In the leading roles of the movie are Bruce and Wayne. 
[/quote]Ei noin mutkikkaasti. The film stars... paljon parempparempi.

Vierailija
47/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin ton sulle, vaikkei pitäisi. 

I'm going to give you a presentation about a movie called Divergent. 

D is an American science fiction movie and it's directed by NB. It is based on a novel with the same title written by VR. In the leading roles of the movie are X and Z. 

t. enkun ope

Vierailija
48/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:27"]

"Hello everyone! I am going to give you a presentation about movie called Divergent starring x & y. "

Älä ap jooko muuten kopsaa suoraan wikipediasta tuota presentaatiota. :/

[/quote]

En olekaan :/

Vierailija
49/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divergent is an American science fiction  and action movie directed by Neil Burger. The movie is based on the novel of same name written by Veronica Roth. Leading roles are playd by "jack and jill".

Vierailija
50/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:29"]Korjasin ton sulle, vaikkei pitäisi. 

D is an American science fiction movie and it's directed by NB. It is based on a novel with the same title written by VR. In the leading roles of the movie are X and Z. 

t. enkun ope
[/quote]Toi in the leading roles... on tässä kohti vähän tönkkö. Ja and it's voisi jättää pois.

Vierailija
51/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:29"]

t. enkun ope

[/quote]

Kiitos tästä että korjasit! Olisin kyllä muutenkin vienyt tekstin ensin opettajalle tarkastettavaksi, ennen kuin pidän itse esitelmän. 

Vierailija
52/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:34"]

t. enkun ope

[/quote]

Kiitos tästä että korjasit! Olisin kyllä muutenkin vienyt tekstin ensin opettajalle tarkastettavaksi, ennen kuin pidän itse esitelmän. 

[/quote]

Eipä mitään. Onnea esitelmälle. Kiva, että teet sitä vappuna. :) 

Vierailija
53/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:34"]

t. enkun ope

[/quote]

[/quote]

Eipä mitään. Onnea esitelmälle. Kiva, että teet sitä vappuna. :) 
[/quote]Korjaus ei vain ollut idiomaattisesti paras mahdollinen tuollaiseen kontekstiin... But whatever rocks your boat ;)

Vierailija
54/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:29"] Korjasin ton sulle, vaikkei pitäisi.    I'm going to give you a presentation about a movie called Divergent.  D is an American science fiction movie and it's directed by NB. It is based on a novel with the same title written by VR. In the leading roles of the movie are X and Z.  t. enkun ope [/quote] Kiitos tästä että korjasit! Olisin kyllä muutenkin vienyt tekstin ensin opettajalle tarkastettavaksi, ennen kuin pidän itse esitelmän.  [/quote] Eipä mitään. Onnea esitelmälle. Kiva, että teet sitä vappuna. :)  [/quote]Korjaus ei vain ollut idiomaattisesti paras mahdollinen tuollaiseen kontekstiin... But whatever rocks your boat ;)

[/quote]

No senkun korjaat paremmin, etkä vain letkauta ja anna ymmärtää olevasi parempi.

Vierailija
55/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:29"] Korjasin ton sulle, vaikkei pitäisi.    I'm going to give you a presentation about a movie called Divergent.  D is an American science fiction movie and it's directed by NB. It is based on a novel with the same title written by VR. In the leading roles of the movie are X and Z.  t. enkun ope [/quote] Kiitos tästä että korjasit! Olisin kyllä muutenkin vienyt tekstin ensin opettajalle tarkastettavaksi, ennen kuin pidän itse esitelmän.  [/quote] Eipä mitään. Onnea esitelmälle. Kiva, että teet sitä vappuna. :)  [/quote]Korjaus ei vain ollut idiomaattisesti paras mahdollinen tuollaiseen kontekstiin... But whatever rocks your boat ;)

[/quote]

Mikä sua vaivaa? 

Vierailija
56/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

In the cranial portions of the croppicture are flashing...

Vierailija
57/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sun kaltaisia kutsutaan anaaleiksi persooniksi. Ehkä ei ole kaikista järkevintä kirjottaa niin idiomaattisen tyylikästä kieltä, että ko. ope tajuaa ettei oppilas ole MITENKÄÄN voinut kirjottaa sitä itse. Kun tason varmasti kuitenkin tietää. Tää on vain enkun kouluesitelmä. Jos sua haittaa että vapaa-ajalla autoin, niin koeta päästä siitä yli. 

Jaxuhalit

t. se ope

Vierailija
58/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:41"]

[/quote]

Sun kaltaisia kutsutaan anaaleiksi persooniksi. Ehkä ei ole kaikista järkevintä kirjottaa niin idiomaattisen tyylikästä kieltä, että ko. ope tajuaa ettei oppilas ole MITENKÄÄN voinut kirjottaa sitä itse. Kun tason varmasti kuitenkin tietää. Tää on vain enkun kouluesitelmä. Jos sua haittaa että vapaa-ajalla autoin, niin koeta päästä siitä yli. 

Jaxuhalit

t. se ope
[/quote]XD Aha.

Vierailija
59/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannettu vesi kaivossa pysy...turhaan autatte tätä hemmoo...jos ei ees osaa googlesta hakea niin aika avutonta on ....

Vierailija
60/78 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:01"]Eli miten käännän englanniksi: Elokuvan pääosissa näyttelee...

Teen englannin esitelmää ja olen aivan hukassa, kun en osaa oikein tuota englantia kirjoitTuo on jotenkin hankala lause vääntää englanniksi niin, että se kuulostaisi järkevältä. Nyt auttakaa mua, hirveä stressi muutenkin ja alkaa kohta aikakin loppua kesken :(((
[/quote]In Movie's Head Rolls Showing

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi