Haussa lämmitettävä kenkäteline, en halua sellaista lonkeroa vaan hyllyn jossa
tasot lämpiää, mistä sellaisen tavallinen kuluttaja voisi ostaa?
Kommentit (11)
Meillä on tuollainen, mutta se oli täällä jo edellisten asukkaiden jäljiltä, hankittu joskus 80-luvulla. Näppärä, siihen mahtuu kaikkien lasten (4) kengät yhtä aikaa yhä edelleen, vaikka ovat jo +40 koon teinejä.
Kuulostaa aika huonolta kengille! Nahka ainakin kuivuu ja käpristyy. Tuosta pitää muistaa siirtää kengät aina pois, kun ovat kuivuneet.
Mä olen tänä talvena alkanut föönillä puhaltamaan sukkiin ja kenkiin juuri ennen kuin puen ne jalkaan. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tänä talvena alkanut föönillä puhaltamaan sukkiin ja kenkiin juuri ennen kuin puen ne jalkaan. Toimii.
Siis minkä ihmeen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia?
Kun valmiiksi lämpimiin jalkoihin vetää lämpimät sukat ja lämpimät kengät, pysyvät jalat pidempään lämpiminä. Jos työnnän kylmiin jalkoihin kylmät kengät, niin jalat ovat jäässä heti ulos päästyä ja koko kroppa kylmettyy.
Eikö riitä, kun kengät vie kylppärin lämmitetylle lattialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia?
Kun valmiiksi lämpimiin jalkoihin vetää lämpimät sukat ja lämpimät kengät, pysyvät jalat pidempään lämpiminä. Jos työnnän kylmiin jalkoihin kylmät kengät, niin jalat ovat jäässä heti ulos päästyä ja koko kroppa kylmettyy.
Sulla ei taida sitten kiertää jaloissa ollenkaan veri. Vai pidätkö niitä kenkiä ulkona jos ne niin jäässä ja kylmät on? Kunnolliset talvikengät eristää lämmön pääsyä ulos niin tehokkaasti että sisällä ne jalassa alkaa tulla kuuma, joten en todellakaan ymmärrä miksi ne pitäisi vielä lämmittää ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia?
Sulla ei taida sitten kiertää jaloissa ollenkaan veri. Vai pidätkö niitä kenkiä ulkona jos ne niin jäässä ja kylmät on? Kunnolliset talvikengät eristää lämmön pääsyä ulos niin tehokkaasti että sisällä ne jalassa alkaa tulla kuuma, joten en todellakaan ymmärrä miksi ne pitäisi vielä lämmittää ennakkoon.
Kai mulla ei sitten kierrä. Jalat tuntuvat valmiiksi jääkylmiltä, jos niitä erikseen lämmittelemättä lähden ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia?
Kai mulla ei sitten kierrä. Jalat tuntuvat valmiiksi jääkylmiltä, jos niitä erikseen lämmittelemättä lähden ulos.
Kannttaisi varmaan käydä lääkärissä. Ei ole todellakaan normaalia että jalat jäätyy noin helposti ainakaan liikkuessa, toki pukeutuminen huomioiden. Jos on tennarit jalassa ja nilkat paljaana niin silloin ei tietty mikään ihme.
Mihin ihmeeseen tuollaistakin voi muka kukaan tarvita? Taas turhaa sähkönkulutusta. Kengät kuivuu kyllä ihan ilman lämmitystä ja näin talviaikana sulla varmaan kuitenkin on villasukat jalassa tai vuorelliset kengät joten luulisi tarkenevan ne jalkaansa laittaa ihan huoneen lämmössä.