Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa työmiesten juoda kaljaa

Vierailija
08.01.2022 |

Työmiehet ovat tehneet raskaan viikon ja ansainneet rentoutuksen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muidenkin.

Vierailija
2/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, mutta voi sitä ilmankin rentoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, enkö mä itse saa?

Vierailija
4/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juoda, mutta ei täällä meidän kotona. Täällä on nollatoleranssi.

Vierailija
5/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joisivatkin vain työn ulkopuolella. Mutta ryyppäävät työaikana jopa nuoret naiset! Aamu 9 ollaan kassalla sixpackin kanssa, jotain n. 30v nainen. Näin pari viikkoa sitten. Kuka näitä valvoo , humalaisia duunareita raksalla?

Vierailija
6/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joisivatkin vain työn ulkopuolella. Mutta ryyppäävät työaikana jopa nuoret naiset! Aamu 9 ollaan kassalla sixpackin kanssa, jotain n. 30v nainen. Näin pari viikkoa sitten. Kuka näitä valvoo , humalaisia duunareita raksalla?

Maan vanhimmat talot on kaikki rakennettu kunnon kännissä. Ei kai kukaan jonkinlaisia lahjoja omaava älykäs ihminen mene selvinpäin raksalle töihin?

Vierailija
7/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalari enkä koskaan juonut työaikana vaikka siihen suorastaan kehotettiin,nuori kun olin vielä. Eka duunipäivä kun ammiksesta pääsin oli sellainen että pari vanhempaa jätkää haki aamu 9 kaljakassin kaupasta ja kiipesivät 6 kerroksisen talon katolle ryyppäämään. Minä istuin mattotelineellä kun heidän olisi pitäneet näyttää homma mulle. Eikä minulla ollut avaimia,olimme ikkunanpokia maalaamassa asuinnoissa. Parin tunnin päästä tulivat safkikselle,sen jälkeen käytiin sitten hommiin. Joka päivä joivat ainakin duunipäivän jäljestä.

Vierailija
8/8 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maalari enkä koskaan juonut työaikana vaikka siihen suorastaan kehotettiin,nuori kun olin vielä. Eka duunipäivä kun ammiksesta pääsin oli sellainen että pari vanhempaa jätkää haki aamu 9 kaljakassin kaupasta ja kiipesivät 6 kerroksisen talon katolle ryyppäämään. Minä istuin mattotelineellä kun heidän olisi pitäneet näyttää homma mulle. Eikä minulla ollut avaimia,olimme ikkunanpokia maalaamassa asuinnoissa. Parin tunnin päästä tulivat safkikselle,sen jälkeen käytiin sitten hommiin. Joka päivä joivat ainakin duunipäivän jäljestä.

Nyt on viikonloppu. Tulkaa alas sieltä katolta kaljakassien kanssa ja ryypätkää rauhassa. Tarjoan kaljan.

Ap