Missä tapaisin narkkarinaisen?
Tekisi mieli narkkinaista.
Mistä ns. kunnollinen mies voisi löytää sellaisen? En liiku enää teiniporukoissa... silloinhan kaikki on enempi tai vähempi samoissa riennoissa. Nyt keskiluokkaisena nuorena aikuisena ei enää kovin helposti törmää näihin.
Pitkäaikainen "haaveeni" on naida sekaisin olevaa narkkinaista :D
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:43"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:27"] OK, on se taas niin vitun väärin jos mies tykkää jostain ja haluaa tietyntyyppisen naisen. Ei muuta kuin etsitää kaikki se smoothieta lipittävä ankkahuulinen kolmekymppinen ikipissis - stereotypinen 2010-luvun naisen malli - niin ei tule kellekään paha mieli. Anteeksi kun kysyin :D [/quote] Sinähän halusit seksiä sen kovista huumeista sekaisin ja todella huonossa kunnossa (linkittämäsi kuvan perusteella) olevan naisen kanssa, eikö niin? Et siis haluaisi hänen kanssaan varsinaista suhdetta? Jos tuo ei ole halua hyväksikäyttää surkeassa jamassa olevaa henkilöä, niin mikä sitten? Et voi mitenkään verrata sitä, että joku haluaa (suhde tai seksi mielessä) "smoothieta lipittävää ankkahuulista kolmekymppistä ikipissistä" siihen, että joku vinksahatneessa mielessään haluaa käyttää hyväkseen (sillä mitään muutahan tuo ei olisi) elämän hallintansa täysin kadottanutta narkkaria. [/quote] Onko käynyt mielessä ettei se narkkikaan välttämättä halua elää yksinään ja ilman seksiä koko elämäänsä? Luulisitko että silläkin on aivan normaalit tarpeet? [/quote] Hyväksikäyttäjien kootut selitykset tulleet jo tässä ketjussa: "oon niin hyvä että kukapa ei mua haluais", "mä tiedän että se halus sitä", "kyllähän silläkin on tarpeet, mä vaan tyydytin ne"....
[/quote]
Kaksoisstandardit. Ihminen päättää ihan itse mikä on itselleen sopivaa. Jos haluaa panna kaatokännissä, niin oma mielipiteeni on että siittä vaan. Näin on tullut itsekin tehtyä monta kertaa. Joskus on tosin meinannut säikähtää naista aamulla kun sen on nähnyt ;) (miten minä noin ruman ja lihavan olen onnistunut saamaan)
Vastakohdat vetoaa. Mustakin on aina kiinnostunu pahis-tytöt vaikka olen itse kiltti.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:27"]
OK, on se taas niin vitun väärin jos mies tykkää jostain ja haluaa tietyntyyppisen naisen.
Ei muuta kuin etsitää kaikki se smoothieta lipittävä ankkahuulinen kolmekymppinen ikipissis - stereotypinen 2010-luvun naisen malli - niin ei tule kellekään paha mieli.
Anteeksi kun kysyin :D
[/quote]
Sinähän halusit seksiä sen kovista huumeista sekaisin ja todella huonossa kunnossa (linkittämäsi kuvan perusteella) olevan naisen kanssa, eikö niin? Et siis haluaisi hänen kanssaan varsinaista suhdetta? Jos tuo ei ole halua hyväksikäyttää surkeassa jamassa olevaa henkilöä, niin mikä sitten?
Et voi mitenkään verrata sitä, että joku haluaa (suhde tai seksi mielessä) "smoothieta lipittävää ankkahuulista kolmekymppistä ikipissistä" siihen, että joku vinksahatneessa mielessään haluaa käyttää hyväkseen (sillä mitään muutahan tuo ei olisi) elämän hallintansa täysin kadottanutta narkkaria.
[/quote]
Onko käynyt mielessä ettei se narkkikaan välttämättä halua elää yksinään ja ilman seksiä koko elämäänsä? Luulisitko että silläkin on aivan normaalit tarpeet?
[/quote]
Tottakai narkkarikin voi haluta suhteen, seksiä ja muuta "normaaliin elämään" kuuluvaa, mutta miten se liittyy tähän aloitukseen? En ainakaan itse huomannut, että ap haluaisi löytää narkkarinaisen, jotta voisi olla tämän kanssa ns. normaalissa suhteessa. Sen sijaan ap kylläkin on kirjoittanut haluavansa seksiä erittäin huonossa kunnossa olevan, kovan huumeen käytöstä lähes tajuttomaan tilaan menneen naisen kanssa. Kyse on siis kahdesta täysin erilaisesta asiasta, etkö muka huomaa?
[/quote]
Etkö itse tajua sitä että jos sellaista menisi sopimaan sen narkin kanssa ni se olisi varmaan sopimishetkellä tolkuissaan. No tässä puhutaan eri asioista joten se siittä. Välittömyys ja takakireyden puute plussaa. Kun asiat on muutenkin päin seiniä, niin ei varmaan pikkuasioista jaksa motkottaa. Sellainen nainen on kiinnostava.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:31"]
Ruiskunvaihtopisteestä.
[/quote]
"Haluaisiko neiti kokeilla minun ruiskuani"
Tykkäisikö narkkarinainen tällaisesta normaalimmasta miehestä? Vai pitääkö olla itsekin narkki tai vastaava?
ap
Olen narkki enkä kiinnostu normaaleista miehistä tai susta varsinkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:40"]
Olen narkki enkä kiinnostu normaaleista miehistä tai susta varsinkaan.
[/quote]
Miksi?
Olemmeko liian tylsiä?
ap
Laita googleen hulttiotytön huumeblogi! Ihan sika hyvä jäin koukkuun! Haluisin itekki oppii virkkaa.
Aina sanotaan, että naiset haluavat itseään "tasokkaamman" miehen, siis paremmin kouluttautuneen ja tienaavan. Tämä on kyllä minusta ihan paskaa. Olen vikitellyt lukuisia kaupan kassoja, siivoajia jne. mutta yhdenkään kohdalla ei ole napannut. Sen sijaan työpaikalta olen löytänyt parikin "kollegaa" ja tietysti sitten opiskeluaikaiset. Kai se on vain tietty naistyyppi, joka juoksee "helpon elämän" perässä. Ei ehkä koske kaikkia.
Oot vain niin vitun tyhmä ja ruma.