Kun kotikaupunki ahdistaa
Onko kyseessä joku normaali kriisi, vai tarkoittaako se sitä että pitäisi muuttaa? Toisaalta meillä on asiat hyvin, on tuttuja ja kavereita, mutta... Tuntuu, että täällä sitä on jumissa. En voi muuttua, koska tunnen täällä ihmisiä, joille olen antanut jo tietyn kuvan itsestäni.
Kommentit (10)
Liian pienet piirit. Ihan normaalia, yritä tutustua uusiin ihmisiin jotka eivät tunne sinua tai tuttujasi.
Murkkuiässä aina vähän kaikki ahdistaa:)
Niin voi käydä, kun asuu liian pienellä paikkakunnalla.
Mä yritän ensin tutustua uusiin ihmisiin ja muuttaa elämäni täällä. Jos ei onnistu niin muutan kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäljessä, mutta mitä jos mulla on sama juttu, mutta asun aika isossa kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet piirit. Ihan normaalia, yritä tutustua uusiin ihmisiin jotka eivät tunne sinua tai tuttujasi.
ihanan pirteää! haluasin muuttaa Tampereelle. Helsinki on tosi kiva, mutta tietystä syistä ahdistaa joskus
Epävarma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäljessä, mutta mitä jos mulla on sama juttu, mutta asun aika isossa kaupungissa?
muutat vielä isompaan kaupunkiin? tai kokeilet vaikka muuttaa toiseen maahan, johan piristää! on kyllä hyvä olla silloin suunnitelma valmiina.
Tai sitten voi koittaa miettiä mikä siinä omassa kotikaupungissa ahdistaa ja miettiä voisiko niitä syitä jotenkin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanan pirteää! haluasin muuttaa Tampereelle. Helsinki on tosi kiva, mutta tietystä syistä ahdistaa joskus
Täällä taas Tamperelainen joka haluaa muualle. Oon kotosin pienestä kaupungista ja tämänkin kokoinen kaupunki ahdistaa. Olisi pitänyt tietää...
Tai muuta rohkeasti. Paikkakunnan vaihdos piristää kummasti. Kerran sitä vaan eletään :)