Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kotikaupunki ahdistaa

Vierailija
14.08.2015 |

Onko kyseessä joku normaali kriisi, vai tarkoittaako se sitä että pitäisi muuttaa? Toisaalta meillä on asiat hyvin, on tuttuja ja kavereita, mutta... Tuntuu, että täällä sitä on jumissa. En voi muuttua, koska tunnen täällä ihmisiä, joille olen antanut jo tietyn kuvan itsestäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuta rohkeasti. Paikkakunnan vaihdos piristää kummasti. Kerran sitä vaan eletään :)

Vierailija
2/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet piirit. Ihan normaalia, yritä tutustua uusiin ihmisiin jotka eivät tunne sinua tai tuttujasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuiässä aina vähän kaikki ahdistaa:)

Vierailija
4/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 30 :( ap

Vierailija
5/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi käydä, kun asuu liian pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
6/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän ensin tutustua uusiin ihmisiin ja muuttaa elämäni täällä. Jos ei onnistu niin muutan kyllä!

Vierailija
7/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jäljessä, mutta mitä jos mulla on sama juttu, mutta asun aika isossa kaupungissa?

Vierailija
8/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet piirit. Ihan normaalia, yritä tutustua uusiin ihmisiin jotka eivät tunne sinua tai tuttujasi.

ihanan pirteää! haluasin muuttaa Tampereelle. Helsinki on tosi kiva, mutta tietystä syistä ahdistaa joskus

Vierailija
9/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän jäljessä, mutta mitä jos mulla on sama juttu, mutta asun aika isossa kaupungissa?

muutat vielä isompaan kaupunkiin? tai kokeilet vaikka muuttaa toiseen maahan, johan piristää! on kyllä hyvä olla silloin suunnitelma valmiina.

Tai sitten voi koittaa miettiä mikä siinä omassa kotikaupungissa ahdistaa ja miettiä voisiko niitä syitä jotenkin helpottaa.

Vierailija
10/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihanan pirteää! haluasin muuttaa Tampereelle. Helsinki on tosi kiva, mutta tietystä syistä ahdistaa joskus

Täällä taas Tamperelainen joka haluaa muualle. Oon kotosin pienestä kaupungista ja tämänkin kokoinen kaupunki ahdistaa. Olisi pitänyt tietää...