Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, miten inhottavaksi nikittömyys minut teki..

30.04.2015 |

Meillä on teinejä talo täynnä ja jouduttiin siksi vähän vaihtelemaan koneita ja läppäreitä sen mukaan mitä kukakin teki. Itse siis sain oman teinini "hitaan läppärin, jolla ei tee mitään". 

Koska lapsen kone, olen palstaillut tämän illan incognito ikkunassa (en kuolemaksenikaan halua teinini löytävän tänne) ja näin ollen nikittömänä myös.

En tykkää nikittömästä itsestäni kyllä yhtään. Olen näköjään paitsi ilkeä, myös pahansuopa, epäreilu, ajattelematon ja veemäinen. Suollan ilkeyksiäni ajattelematta niitä yhtään etukäteen.

Exopolina tulee ajateltua ennen kuin näpyttelee, ja jos ei mitään oikeaa sanottavaa ole, se on parempikin jättää sanomatta..

Vaikea selittää. Toisaalta taas näin taas av:n parhaan puolen; voit puhua mistä vain, miten vain, milloin vain ja just niinkuin ajattelet..Palsta täynnä exopoleja (nikillisiä palstailijoita siis) ei olisi oikea kunnon av..=)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että olet muuten vaan inhottava, ja nyt sait tilaisuuden näyttää sitä ilman että joudut tilille.

Vierailija
2/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan samaa. Ehkä tämä palstan yleinen tunnelma vaan tuottaa tätä ilkelyä. Inhottavaa. Pois on päästävä, koska huomaan suoltavani elävässä elämässäkin näitä ilkeyksiä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikillisyys kannattaa. On huomattu.

Vierailija
4/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle nostan kyllä hattua. hieno kirjoitus!

Vierailija
6/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen nikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme