Haluaisin kinastella naisten kanssa jostain
Mistä me voisimme kehittää jonkun kunnon kinastelun?
Olen sitä mieltä ainakin, että se saatanan vessanpöntön kansi pysyy ylhäällä, jumalauta. Ja sitäpaitsi, se teidän naisten pinkki hammasharjakin on lähinnä ruvenut vituttamaan, ei ole enää söpö, ei ole ei.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:47"]
Mulla on pinkki hammasmuki ja pitsillä päällystetty tukkapanta. Omistan myös My Little Pony -kokoelman, tekoripset ja pinkin huulikiillon. Olen mielestäni söpö, kun otan selfien yläviistosta silmät apposen auki ja huulet vähän raollaan.
[/quote]
Tuksu?
[/quote]
Tuksulla tuskin on My Little Pony -kokoelmaa. Ponit ovat kyllä ihania. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:57"]Liimaan sen pinkin hammasharjan vessanpöntön kanteen. Saat sen pois silmistäsi sulkemalla kannen.
[/quote] Siinä on vierailla ihmettelemistä :D
Mutta joo, jos ihan vakavasti puhutaan, niin kyllä minä huomaan että oma tyttöystävä välillä tekee tuollaista ihan tahallaan. Varmaan yksi syy, että huomaanko minä että hän on edes olemassa, kun niin ylirauhallinen ihminen satun olemaan ja joskus ihan omissa maailmoissa.
En mitenkään tarkoituksella jätä huomioimatta ja tyttöystävä kuitenkin senverran mahtava tyyppi. Hyvä se on joskus pikkuisen kinastella, huomaa ite myös että toinenkin on olemassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:12"]
Mutta joo, jos ihan vakavasti puhutaan, niin kyllä minä huomaan että oma tyttöystävä välillä tekee tuollaista ihan tahallaan. Varmaan yksi syy, että huomaanko minä että hän on edes olemassa, kun niin ylirauhallinen ihminen satun olemaan ja joskus ihan omissa maailmoissa.
En mitenkään tarkoituksella jätä huomioimatta ja tyttöystävä kuitenkin senverran mahtava tyyppi. Hyvä se on joskus pikkuisen kinastella, huomaa ite myös että toinenkin on olemassa.
ap
[/quote]
SÄ KÄVIT MUN PYYKKIKORILLA VAIKKA SULLA ON TYTTÖYSTÄVÄ!?!
Miehet eivät voi ikinä ymmärtää kahviloita, tavoitteetonta matkustelua, shoppailua, muumimukeja ja puutarhaa. Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksiä, suuseksiä, miehen vartaloa ja naisen vartaloa, videopelejä, näytöspainia, kunnianhimoa, aggressiota, yksinäisyyttä ja kiinnostuksen kohteita, jotka eivät liity omaan lähiympäristöön ja sosiaalisiin suhteisiin.
-Mies 29v + 1v-