Haluaisin kinastella naisten kanssa jostain
Mistä me voisimme kehittää jonkun kunnon kinastelun?
Olen sitä mieltä ainakin, että se saatanan vessanpöntön kansi pysyy ylhäällä, jumalauta. Ja sitäpaitsi, se teidän naisten pinkki hammasharjakin on lähinnä ruvenut vituttamaan, ei ole enää söpö, ei ole ei.
Kommentit (25)
Mutta ei mulla ole pinkkiä hammasharjaa!!1 Älä yleistä!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:40"]
[/quote]On sulla se typerä pinkki paita kuitenkin, älä viitti ees väittää vastaan. Ei oo enää söpö sekään, jumalauta.
Ala homppeli pojuksi niin sillä se selviää
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:43"]
[/quote]On sulla se typerä pinkki paita kuitenkin, älä viitti ees väittää vastaan. Ei oo enää söpö sekään, jumalauta.
[/quote]
Ei ole! Ei ole mitään pinkkiä! En edes tykkää pinkistä. En ole mikään barbie! jumalauta!
Ounkki hammasharja on just hyvä!:)
Ei mullakaaan!!!
[/quote]Mites se vessanpöntön kansi, aivan niin just, luulis jo tajuuvan laittaa sekin ylös sen vessareissun jälkeen.
Mulla on pinkki-valkoinen hammasharja!!
Mulla on pinkki hammasmuki ja pitsillä päällystetty tukkapanta. Omistan myös My Little Pony -kokoelman, tekoripset ja pinkin huulikiillon. Olen mielestäni söpö, kun otan selfien yläviistosta silmät apposen auki ja huulet vähän raollaan.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:44"]
[/quote]
Ei ole! Ei ole mitään pinkkiä! En edes tykkää pinkistä. En ole mikään barbie! jumalauta!
[/quote]Viimeksi oli, saatana pyykkikorissa, hyvä ettei sokeeks tuu ku kiiltää ja jotain pling pling juttuja taas sekin paita täynnä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:37"]Mistä me voisimme kehittää jonkun kunnon kinastelun?
Olen sitä mieltä ainakin, että se saatanan vessanpöntön kansi pysyy ylhäällä, jumalauta. Ja sitäpaitsi, se teidän naisten pinkki hammasharjakin on lähinnä ruvenut vituttamaan, ei ole enää söpö, ei ole ei.
[/quote]
Vaihtoon en jaksaisi kinastella kyseisistä asioista.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:47"]
[/quote]
[/quote]Viimeksi oli, saatana pyykkikorissa, hyvä ettei sokeeks tuu ku kiiltää ja jotain pling pling juttuja taas sekin paita täynnä.
[/quote]
PYSY KAUKANA MUN PYYKKIKORISTA! Se on hyvin yksityistä aluetta!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:37"]Mistä me voisimme kehittää jonkun kunnon kinastelun? Olen sitä mieltä ainakin, että se saatanan vessanpöntön kansi pysyy ylhäällä, jumalauta. Ja sitäpaitsi, se teidän naisten pinkki hammasharjakin on lähinnä ruvenut vituttamaan, ei ole enää söpö, ei ole ei. [/quote] Vaihtoon en jaksaisi kinastella kyseisistä asioista.
[/quote]Kauheita tosikkoja, tämä avaus on tehty ihan hjyymorimielessä. Joskus vaan huvittaa ku pitää kinastella, joku rakkaudesta se hevonenkin potkii meininki :D
ap
Onneksi naisten kanssa saa aina kinan aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:50"]
[/quote]
[/quote]
PYSY KAUKANA MUN PYYKKIKORISTA! Se on hyvin yksityistä aluetta!
[/quote]Ite heitit mun kalsarit roskiin, joten en sinuna paljoo lähtis keulii. Ihan kuule oli vielä käyttökelvolliset, pari vuotta ny ainakin ois menny.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:37"]Mistä me voisimme kehittää jonkun kunnon kinastelun? Olen sitä mieltä ainakin, että se saatanan vessanpöntön kansi pysyy ylhäällä, jumalauta. Ja sitäpaitsi, se teidän naisten pinkki hammasharjakin on lähinnä ruvenut vituttamaan, ei ole enää söpö, ei ole ei. [/quote] Vaihtoon en jaksaisi kinastella kyseisistä asioista.
[/quote]Kauheita tosikkoja, tämä avaus on tehty ihan hjyymorimielessä. Joskus vaan huvittaa ku pitää kinastella, joku rakkaudesta se hevonenkin potkii meininki :D
ap
[/quote]
Siihen löytyy paljon viihdyttävämpi aiheita.
Liimaan sen pinkin hammasharjan vessanpöntön kanteen. Saat sen pois silmistäsi sulkemalla kannen.
Mulla on pinkki hammasmuki ja pitsillä päällystetty tukkapanta. Omistan myös My Little Pony -kokoelman, tekoripset ja pinkin huulikiillon. Olen mielestäni söpö, kun otan selfien yläviistosta silmät apposen auki ja huulet vähän raollaan.
[/quote]
Tuksu?
Kyllähän te tiedätte, että me miehet rakastetaan teitä kaikesta huolimatta :)
Hyvää vappua te ihanat naiset ♥
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:05"]
Miehet eivät voi ikinä ymmärtää kahviloita, tavoitteetonta matkustelua, shoppailua, muumimukeja ja puutarhaa. Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksiä, suuseksiä, miehen vartaloa ja naisen vartaloa, videopelejä, näytöspainia, kunnianhimoa, aggressiota, yksinäisyyttä ja kiinnostuksen kohteita, jotka eivät liity omaan lähiympäristöön ja sosiaalisiin suhteisiin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sinä olet se, jota ei KUKAAN ymmärrä. Koskaan.