Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät tiedä ollenkaan

Vierailija
30.04.2015 |

millaista on olla mies ja olla kaikkien naisten mielestä ruma ja oksettavan näköinen vain siksi, että on mies ja urheilullinen mutta kasvoiltaan tavis.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Olen nainen, jota ei kukaan ole koskaan kehunut kauniiksi. Ei edes oma mieheni. Ja joo, rumalta tuntuu, mutta olen onneksi iän myötä päässyt siitä yli.

Vierailija
2/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, koitapa uusiksi. Ruma nainen on arvoton varsinkin jos kehtaa vielä olla ylipainoinen tai rinnaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:09"]

Nyyh, koitapa uusiksi. Ruma nainen on arvoton varsinkin jos kehtaa vielä olla ylipainoinen tai rinnaton.

[/quote]

Nyyh, koitapa itse. Mies on naisten mielestä arvoton jos ei ole täydellinen sekä vartaloltaan että kasvoiltaan, ja ole myös hyvin toimeentuleva.

Vierailija
4/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:08"]

Öh. Olen nainen, jota ei kukaan ole koskaan kehunut kauniiksi. Ei edes oma mieheni. Ja joo, rumalta tuntuu, mutta olen onneksi iän myötä päässyt siitä yli.

[/quote]

Ai sulla on mies, eli olet joskus seurustellut ja seurustelet nytkin? Mitä siis valitat? Jos mies on ruma edes jostain kohtaa kehostaan niin turha toivo, että ikinä saisi naista seurakseen. Tokihan te naiset ette sitä tajua kun teidän ei itse tarvi kokea sitä.

Vierailija
5/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, taitaa hyvä osa naisista samaistua sinuun, akkamainen nalkuttaja-kitisijä-marttyyri. Homona saattaisi sinullekin löytyä kysyntää, tosin en tiedä jaksaisiko kukaan mieskään tuollaista ämmää.

Vierailija
6/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:17"]Öh, taitaa hyvä osa naisista samaistua sinuun, akkamainen nalkuttaja-kitisijä-marttyyri. Homona saattaisi sinullekin löytyä kysyntää, tosin en tiedä jaksaisiko kukaan mieskään tuollaista ämmää.
[/quote]

Ja miehetkö ne haukkuivatkaan naisia?

Vierailija
7/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Ai sulla on mies, eli olet joskus seurustellut ja seurustelet nytkin? Mitä siis valitat? Jos mies on ruma edes jostain kohtaa kehostaan niin turha toivo, että ikinä saisi naista seurakseen. Tokihan te naiset ette sitä tajua kun teidän ei itse tarvi kokea sitä.

[/quote]

Mitä siis valitan? Mieheni on tunnekylmä ja väkivaltainen paska, mutten uskalla erota, koska tämä on eka (ja viimeinen) suhteeni koska en saa ketään muutakaan. Että siinä sitä parisuhdeauvoa ja ulkonäön merkitystä sinulle.

Se nro 2.

Vierailija
8/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]

Mitä siis valitan? Mieheni on tunnekylmä ja väkivaltainen paska, mutten uskalla erota, koska tämä on eka (ja viimeinen) suhteeni koska en saa ketään muutakaan. Että siinä sitä parisuhdeauvoa ja ulkonäön merkitystä sinulle.

Se nro 2.

[/quote]

Onko tuo ap:n vika?

Vierailija
9/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:14"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:08"] Öh. Olen nainen, jota ei kukaan ole koskaan kehunut kauniiksi. Ei edes oma mieheni. Ja joo, rumalta tuntuu, mutta olen onneksi iän myötä päässyt siitä yli. [/quote]   Ai sulla on mies, eli olet joskus seurustellut ja seurustelet nytkin? Mitä siis valitat? Jos mies on ruma edes jostain kohtaa kehostaan niin turha toivo, että ikinä saisi naista seurakseen. Tokihan te naiset ette sitä tajua kun teidän ei itse tarvi kokea sitä. [/quote] Mitä siis valitan? Mieheni on tunnekylmä ja väkivaltainen paska, mutten uskalla erota, koska tämä on eka (ja viimeinen) suhteeni koska en saa ketään muutakaan. Että siinä sitä parisuhdeauvoa ja ulkonäön merkitystä sinulle. Se nro 2.   [/quote] Onko tuo ap:n vika?

[/quote]

Ei tietenkään, mutta voisi vähän löyhätä tuota pantaa ja naisvihaansa. Ei kaikki parisuhteessa elävät naisetkaan ole onnellisia.

Vierailija
10/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:07"]

millaista on olla mies ja olla kaikkien naisten mielestä ruma ja oksettavan näköinen vain siksi, että on mies ja urheilullinen mutta kasvoiltaan tavis.

[/quote]

Ei syytä huoleen, en tiedä minä miehenäkään.

Vierailija
11/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:12"]

[/quote]

Nyyh, koitapa itse. Mies on naisten mielestä arvoton jos ei ole täydellinen sekä vartaloltaan että kasvoiltaan, ja ole myös hyvin toimeentuleva.

[/quote]

Mikään ei kelpaa. Jos rakastuu rahattomaan renttuun, on typerä huora, jos taas rikkaaseen, on vaan huora. 

Vierailija
12/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavis mies ei ole naisten mielestä oksettava. Jos naiset pitävät sua oksettavana, olet vähintään tosi ruma.

Vierailija
13/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:24"]

Ei tietenkään, mutta voisi vähän löyhätä tuota pantaa ja naisvihaansa. Ei kaikki parisuhteessa elävät naisetkaan ole onnellisia.

[/quote]

Suurin osa naisista ei ole parisuhteeseensa onnellisia, koska kokevat ansaitsevansa paremman miehen mitä ovat saaneet.

Valitettavasti niitä naisten himoitsemia alfoja on vain noin 5% miehistä, joten 95% naisista joutuu pettymään.  Plus että alvfan "saaneet" naiset joutuu pettymään siihen että se alfa ei ole kovin uskollinen.

Vierailija
14/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:14"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:08"] Öh. Olen nainen, jota ei kukaan ole koskaan kehunut kauniiksi. Ei edes oma mieheni. Ja joo, rumalta tuntuu, mutta olen onneksi iän myötä päässyt siitä yli. [/quote]   Ai sulla on mies, eli olet joskus seurustellut ja seurustelet nytkin? Mitä siis valitat? Jos mies on ruma edes jostain kohtaa kehostaan niin turha toivo, että ikinä saisi naista seurakseen. Tokihan te naiset ette sitä tajua kun teidän ei itse tarvi kokea sitä. [/quote] Mitä siis valitan? Mieheni on tunnekylmä ja väkivaltainen paska, mutten uskalla erota, koska tämä on eka (ja viimeinen) suhteeni koska en saa ketään muutakaan. Että siinä sitä parisuhdeauvoa ja ulkonäön merkitystä sinulle. Se nro 2.   [/quote] Onko tuo ap:n vika?

[/quote]

[/quote]

Miksi siis tekeytyä joksikin joka ei kelpaisi kenellekään jos kerran on kelvannut parisuhteeseen? Sitä en ymmärrä miksi silloin pitää TEESKENNELLÄ ettei koskaan edes kelvannut kenellekään jos kerran on/on ollut parisuhteessa?

Vierailija
15/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap:n kommentin peukutuksista näkee niin naiset eivät tiedä vaan faktat pitää kieltää aina.

Vierailija
16/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sait silti miehen.

Vierailija
17/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

= Saa silti seksiä niin paljon kuin vain kehtaa ja paikat kestää.

Vierailija
18/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

Se nro 2.

[/quote]

Miehesihän kuulostaa oikealta alfauroolta ja lähes kaikkien naisen unelmamieheltä - tunnekylmä ja väkivltainen! Jos vielä linnakunditausta, niin täyden kympin mies.

Vierailija
19/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä keskustelu.

Vierailija
20/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

Se nro 2.

[/quote]

Miehesihän kuulostaa oikealta alfauroolta ja lähes kaikkien naisen unelmamieheltä - tunnekylmä ja väkivltainen! Jos vielä linnakunditausta, niin täyden kympin mies.

[/quote]

"Tavallinen", töissäkäyvä mies, josta kukaan muu ei usko pahaa. Mutta kukapa sitä tietää mitä neljän seinän sisässä tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän