Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka maksaa koululaisten kotitestit 2x/vk?

Vierailija
08.01.2022 |

En minä ainakaan. ~36e/vk testeihin, ei kiitos.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa nettiliittymän tänne keskelle korpea? Tänään tuli rehtorilta viesti, että jos opettaja joutuu karanteeniin, tulee hänen opettaa etänä.

Jos et osaa jakaa puhelimestasi verkkoa, voit mennä autollasi sellaiseen paikkaan, jossa verkko toimii ja pitää autosta käsin tunnit. Vai juostenko sinä sieltä korvesta töissä käyt?

Mihin autoon, jos puoliso on töissä? Kuljemme työmatkat samalla autolla.

Niinpä tietenkin... No, sinä voit istua autossa puolison työpaikan pihassa. Vai onko se työpaikkakin niin korvessa, ettei sielläkään ole verkkoa?

Opettele jakamaan puhelimestasi verkko tabletille tai läppärille. Miten ihmeessä pärjäsit aiempien etätöiden aikana?

Vierailija
42/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran baarit ja koulut on koplattu yhteen, niin teen lapsilleni testit, jos baarissa juokseville tehdään myös. Portsari voi vaikka jakaa niitä testejä, jos joku haluaa ryypätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä älyvapaa ehdotus. Suurin osa EI TODELLAKAAN AIO tehdä mitään testejä 🙄🤦‍♀️

Vierailija
44/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen vähemmän bisseä, röökiä, tekoripsiä, kosmetiikkaa, vaatteita, matkoja, harrastuksia, baareja, noutoruokaa..alkaa testitikkujen rahat olemaan kasassa.

Ja miksi ihmeessä minä käyttäisin ennemmin rahojani typeriin turhiin testitikkuihin kuin noihin muihin? Ei tule tapahtumaan. 

Vierailija
45/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat tietysti. Ksi sinulla ap sen verran rahaa on. Älä valita.

Tämä! Lapsettomana kyllästyttää kuunnella näitä itkuvirsiä.

T: yli 20 vuotta työelämässä veroja maksaen ja lapsiperheiden kustannuksiin osallistuen.

Lopeta itse itkeminen helvetin jeesus nasaretilainen, oletko itse ollut 100% hyödyntämättä veronmaksajien rahoilla kustannettuja palveluja? Veikkaanpa että et. Tiedoksi, maksaa niitä veroja lapsiperheidenkin vanhemmat.

Äläs nyt viitsi, perimätiedon perusteella Hän ei tykännyt näistä fariseuksista yhtään enempää kuin sinä tai minäkään. Termi "jeesustelu" eli ylemmyydentuntoinen tekopyhyys sopii paremmin asiayhteyteen.

Tämä lainaamasi nyt vaan on itsekäs oman navan tuijottelija, joka pahastuu kaikesta mitä toiset saavat. Unohtaa sopivasti mitä kaikkea on itse saanut verovaroilla tai tulee saamaan. Tai on vähän yksinkertainen eikä vaan tajua, mutta yrittää öyhöttää.

Vierailija
46/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka ne testit tekee? En minä ainakaan uskalla pienen lapsen nenään syvälle työntää mitään tikkuja. Lapsellakin on nenä poltettu pari kertaa umpeen verenvuotojen takia.

Mä voin itse käydä vaikka 5 kertaa viikossa testeissä. Saman katon alla ollaan lähekkäin, jos se on sillä, on se myös mulla.

Vierailija
47/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyttäjä maksaa.

Suomi on rikas maa.

Suomalaisilla on rahaa. Olemme varakkaita jos vertaa esimerkiksi italialaisiin ja espanjalaisiin.

Vierailija
48/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käyttäjä maksaa.

Suomi on rikas maa.

Suomalaisilla on rahaa. Olemme varakkaita jos vertaa esimerkiksi italialaisiin ja espanjalaisiin.

Lahtinen ja Nieminen käyvät viikoittain ruokajonossa hakemassa ilmaista näkkileipää ja makaronipussin. Rahaa ei ole yhtään.

Tanja Karpela-Vienonen-Saarela on parhaassat työiässään mutta siipeilee veronmaksajien rahoilla ja nostaa neljä tonnia kuussa tekemättä yhtään mitään.

Suomi on rikas maa.

Vierailija
49/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hallitus on ajatellut repiä rahat tähänkin hullutukseen? 2 testiä viikossa, yht 10 e. Puoli miljoonaa koululaista, 5 miljoonaa viikossa. Haloo!!! Kukaan ei edes tee noita testejä. Ei jumalaute mikä älynväläys tämäkin!!!!!

Vierailija
50/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa nettiliittymän tänne keskelle korpea? Tänään tuli rehtorilta viesti, että jos opettaja joutuu karanteeniin, tulee hänen opettaa etänä.

Perusopetuksen pitää olla ilmaista.

Vierailija
51/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlisät käyttöön lapsen tarpeisiin...ei itseensä

Si lapset ei tarvitse paikkaa missä asua, ruokaa, vaatteita tai lääkkeitä/hygieniatarvikkeita? Ainoastaan koronatestit?

Vierailija
52/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit pitäisi tehdä valvotusti koulussa. Eihän tuossa ole mitään järkeä että kodeissa ne joutuu roskiin tai myyntiin tai väärään nenään.

Vierailija
53/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä FFP2-tai 3-maskit varhaiskasvattajille?

En ainakaan minä, maksan jo kaikki täi,-kihomato,-ripuli,-antibiootti,-särkylääke,-kurkkutabletti ym mömmöt+goretex ym vermeet ulkoiluun/retkeilyyn (joka lisääntynyt nyt koronan aikana hurjasti)+kahvini+suodatinpussit+sisäkengät+sadevaatteet&saappaat+kosteusvoiteet jatkuvan käsien pesun takia jne jne.

Älä unta näe. Meille kun tuli kirurgisia maskeja töihin niin työnantaja linjasi että päivässä saa käyttää maximissaan 4 maskia per työntekijä ja ulkoillessakin piti pitää maskia.

T kollega

Vierailija
54/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tietysti kun ovat kakaroita kerran tehneet. He myös tekevät ne kotitestit. Testin nimikin on KOTItesti.

Vierailija
55/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testit pitäisi tehdä valvotusti koulussa. Eihän tuossa ole mitään järkeä että kodeissa ne joutuu roskiin tai myyntiin tai väärään nenään.

Kuka ne testit tekee? Ei opettaja ainakaan. Opettaja ei saa edes oppilaan laukkuun katsoa. Tikkua tuskin saa työntää oppilaan nenään, vai?

Vierailija
56/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusopetuksen pitää olla ilmaista.

Tämä. Nettiliittymä ei ole ilmainen.

Vierailija
57/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen vähemmän bisseä, röökiä, tekoripsiä, kosmetiikkaa, vaatteita, matkoja, harrastuksia, baareja, noutoruokaa..alkaa testitikkujen rahat olemaan kasassa.

Luuletko että työttömyyskorvauksella ostetaan noista yhtään mitään.

Ansiosidonnainen?

Kelan päiväraha 660e.

Vierailija
58/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ala rääkkäämään lapsiani tunkemalla tikkua nenään 2x viikossa :(. Teen lastensuojeluilmoituksen kaikista Suomen lapsista jos tohon lähetään

Vierailija
59/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakon maksaa sen sun lapsen ilmaisen peruskoulun, hammashoidon, jne…

No meilläpäin minä. Kun ei kaupunki huolehdi.

Vierailija
60/96 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan maksa, koska peruskoulutus on Suomessa maksutonta. Ja sitä paitsi ne baarissa juoksijat pitäisi testata. Marin voisi aloittaa vaikka itsestään. Me Naiset ja Vogue paikan päälle, kun Marin testaa oman ryyppykuntonsa.