Kuka maksaa koululaisten kotitestit 2x/vk?
Kommentit (96)
Kukakon maksaa sen sun lapsen ilmaisen peruskoulun, hammashoidon, jne…
No, juuri sinä ja minä, jolla ei ole edes niitä lapsia.
Verottaja kyllä ottaa osansa sinultakin joka kuukausi.
Kysyn tätä ihan tosissani. Kolmen lapsen kotitesti kaksi kertaa viikossa tulee maksamaan kuukaudessa suunnilleen 144€. En todellakaan ala omasta pussista maksamaan. Ja hullut vielä horisee että testausmäärä voidaan nostaa jopa 5 kertaan viikossa. Tuolloin summa olisikin jo 360€/kk. Järjen köyhyyttä sanon minä.
ei oo mitään järkeä käyttää veronmaksajien rahoja siihen, että lapsille annetaan 2 koronatestiä viikossa ja lapset tökkää ne veteen, vanhemman nenään, jugurttiin yms. Eikä noi kotitestit ole edes luotettavia
Lapsenlisät käyttöön lapsen tarpeisiin...ei itseensä
En ainakaan minä niitä maksa.
T. Työtön perheenäiti
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlisät käyttöön lapsen tarpeisiin...ei itseensä
Se on lapsilisä ei lapsenlisä. Ja tähänkin asti mennyt ihan lasten tarpeisiin, kuten esimerkiksi ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
ei oo mitään järkeä käyttää veronmaksajien rahoja siihen, että lapsille annetaan 2 koronatestiä viikossa ja lapset tökkää ne veteen, vanhemman nenään, jugurttiin yms. Eikä noi kotitestit ole edes luotettavia
Eikä vain vanhemmat. Minä en todellakaan ala lapsiani testaamaan kotona vaan työnnän testit roskiin.
Minun puolestani nuo umpipaskat ministerit voisivat työntää nuo testit hanuriinsa. Vaikka kaikki kerralla.
Vanhemmat tietysti. Ksi sinulla ap sen verran rahaa on. Älä valita.
Kysy mieluummin, kuka tosiasiallisesti tekee niitä kotitestejä. Kuka ottaa tikkua nenäänsä tai työntää toisen nenään kotona???!!!
Kaiketi ne testit saa koulusta. Eikös koulussa jaeta maskejakin?
En maksa enkä tee vaikka ilmaiseksi annettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain vanhemmat. Minä en todellakaan ala lapsiani testaamaan kotona vaan työnnän testit roskiin.
Minun puolestani nuo umpipaskat ministerit voisivat työntää nuo testit hanuriinsa. Vaikka kaikki kerralla.
Kantsii myydä katukaupassa testit hulluja riittää ostamaan kun kaikkialla aina loppu ne.
Varmaan teinit herää aiemmin tekemään testiä.
Pääministeri juo tubettajakavereittensa kanssa kaljaa diskossa ilman maskia. Muu kansa työntää tikkua kotona nenään.
Pikkuisen vähemmän bisseä, röökiä, tekoripsiä, kosmetiikkaa, vaatteita, matkoja, harrastuksia, baareja, noutoruokaa..alkaa testitikkujen rahat olemaan kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen vähemmän bisseä, röökiä, tekoripsiä, kosmetiikkaa, vaatteita, matkoja, harrastuksia, baareja, noutoruokaa..alkaa testitikkujen rahat olemaan kasassa.
Idiootti.
Kuka maksaa nettiliittymän tänne keskelle korpea? Tänään tuli rehtorilta viesti, että jos opettaja joutuu karanteeniin, tulee hänen opettaa etänä.