Epäkohtelias nainen kuntosalilla
Hän teki maastavetoa (mave) selvästikin ensimmäisiä kertoja, huomasin tekniikasta ja epävarmuudesta toistoissa. Ensinnäkin ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa naiselle joka tekee muutakin kun peppu-treeniä salilla, mutta ajattelin kuitenkin lähestyä häntä ja korjata muutamat virheet tekniikassa. Kun esittäydyin ja aloin neuvoa nainen vain tuhahti jotain, laittoi kuulokkeet takaisin päähän ja jatkoi treenaamista. Varmaan luuli että yritin iskeä häntä tai jotain.🙄 Noh siinäs treenaa huonolla tekniikalla ja rikkoo alaselkänsä..
M27
Kommentit (81)
Esittäydyin ja aloin neuvoa, kuulostaa siltä et joku autisti taas vauhdissa
Mulla tuli kerran joku pullukka neuvomaan tekniikka kun kevyillä käsipainoilla lämmittelin olkapäitä ennen oikeaa treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Esittäydyin ja aloin neuvoa, kuulostaa siltä et joku autisti taas vauhdissa
Nainen oli ennemmin autisti koska omasi huonot sosiaaliset taidot eikä ollut kohtelias.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalit on kiinni, pösilö.
Ei ole vielä kiinni joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Setämies selittää.
Osuva kommentti. Juuri näin töykeitä ja tympeitä te naiset olette.
Juuh eli kannattaa ottaa tekniikkavinkkejä joltain satunnaiselta salimakelta. Heillähän on kaikilla painonnoston valmennuksen paperit takataskussa.
Naiset monesti luulevat olevansa jotain experttejä asioissa joista eivät tiedä juuri mitään. 😁
Epäkohteliasta oli mennä neuvomaan ilman, että nainen neuvoa pyysi. Etkä reaktion perusteella ollut eka setämies neuvojaan tyrkyttämässä.
Mä palkkasin pt:n ja yksi setämies koki olevansa jopa niin pätevä, että alkoi korjaamaan ammattilaisen ohjeita mulle🤣 silloin kyllä hävetti jo ihan sen ukon puolesta. Ziisus!!!
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta oli mennä neuvomaan ilman, että nainen neuvoa pyysi. Etkä reaktion perusteella ollut eka setämies neuvojaan tyrkyttämässä.
Mä palkkasin pt:n ja yksi setämies koki olevansa jopa niin pätevä, että alkoi korjaamaan ammattilaisen ohjeita mulle🤣 silloin kyllä hävetti jo ihan sen ukon puolesta. Ziisus!!!
Moni kokenut salilla kävijä tietää enemmän kuin joku PT. Oon käynyt yli 10v salilla ja tiedän varmasti enemmän kuin 90% PT:stä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palkkasin pt:n ja yksi setämies koki olevansa jopa niin pätevä, että alkoi korjaamaan ammattilaisen ohjeita mulle🤣 silloin kyllä hävetti jo ihan sen ukon puolesta. Ziisus!!!Moni kokenut salilla kävijä tietää enemmän kuin joku PT. Oon käynyt yli 10v salilla ja tiedän varmasti enemmän kuin 90% PT:stä.
AP
Paljo sul on penkki? Jos alle 200 niin sun neuvot ei porukkaa kiinnosta.
Mä olisin arvostanut neuvoja, varsinkin jos selkeästi tekee jotain väärin. N33
Varmaan luuli niin.