Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa kouluikäisen lounaan jos hänet määrätään karanteeniin?

Vierailija
08.01.2022 |

Vai tuodaanko lounas kotiin? Onko tällaista otettu huomioon?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa nettiliittymän tänne keskelle korpea? Tänään tuli rehtorilta viesti, että jos opettaja joutuu karanteeniin, tulee hänen opettaa etänä.

Lapsellako tai kellään perheessäkö ei muka ole puhelimessa nettiliittymää? Etäopetus sujuu hyvin kännykänkin välityksellä.

Etäopetus ei kyllä onnistu kännykän välityksellä ainakaan meidän lapsilla, koska meet-tuntien tehtävät ovat olleet Classroomissa, jotta opettaja voi ohjata oppilaan tehtävien tekoa. Kännykällä ei paljon kirjoitella sinne.

Kyllä muuten kirjoitellaan, pitää vaan jättää somet ja muut sovellukset käyttämättä siinä samalla

Oletko sinä opettaja kun olet toista opettajaa neuvomassa? Millaisia tunteja pidät luokallesi puhelimella?

En ole opettaja olen ollut siinä asemassa joka neuvoo opettajia miten tietotekniikka toimii kun opettajat ovat väittäneet jotain asiaa mahdottomaksi

Vierailija
82/82 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekään kun suomessa on niin suuret verot kun vanhemmat vaativat yhteiskunnalta oman lapsen elättämistä

Mene kiukuttelemaan mummillesi. Saattaa olla oikeaa ikäluokkaa jotka sitä oli vaatimassa. Otetaan vaikka hänen eläkkeestään pois tämä kammottava määrä mitä nyt kouluruokaan menee.

Molemmilta puolilta sukua on kuollut jo. Ja molemmilla oli kyllä ajatus että lapsia tehdään vain jos niitä on varaa elättää, näin he ainakin minulle sanoivat kun vielä eli

Peritään sitten heiltä jäänyt perintö korvaamaan. Paskaa puhuivat jos eivät vastaan pistäneet kun heidän lapsensa ruoat muut maksoivat.

Kannattaa lukea kaikki ketjun vanhempien haukkuvat kommentit. Ne kertovat isovanhemmistasi ja omista vanhemmistasi.

Olen duunari suvusta, ei jäänyt perintöjä kun varallisuus on aina mennyt elämiseen. Meidän suvussa on ollut aina ajatus että pitää tulla omillaan toimeen että muilta ei pummita

Koko sukusi siis ottaa eväät kouluun. Mitä sinulla yleensä oli mukana?

Itse asiassa oli eväitä kun oli allergioita ja niitä oli mitä sattui kaapeista keksimään ja olen peruskoulun käynyt 90-luvilla lama aikaan

Onko koko suvullasi allergia ja kävivät koulua laman aikaan? Kävit kuitenkin lähes kymmenen vuotta katsomassa kun muut syö ruokalassa niin varmasti osaat sanoa mikä oli lempievääsi? Kylmänäkö söit vai pummitko lämmityksen muilta?

Minulle on aina ollu ruoka vain pakollista polttoainetta jota ilman ei pärjää. Sinulle taitaa olla mahdoton ajatus että jotkut on kasvattanut lapsensa ilman sosiaalitukia?

Et sinä kyllä mistäön duunariperheestä ole kun se koko sukusi on jo maksanut itse lastensa opiskelutkin! Sen lisäksi että se koko suku piti koulussa eväitä mukana vaikka sinä et muista edes mitä itse söit.

Jos siis pidät maksottomuutta perusopetuksessa sosiaalitukena.

Itse aloitin työn teon 13 vuotiaana koulun ohella niin kuin veljeni että perheeni selvisi maksuissa ja kuten sanoin söin kaikkea mitä kaapista keksittiin en sanonut että en muista mitä söin mutta sinä nyt muutenkin vääristelet kaikke mitä sanon...

Kuinka paljon ne koulumaksut oli? Miksi te teitte elämästänne noin hankalaa? Mitä se veljesi otti kouluun evääksi kun sinä tyhjensit kaapit?

Vervaroin tuotettu palvelu on täysin eriasia kuin sosiaalituet. Ja helppohan se on muilta vaatia elätystä kun ei itse halua hankkia sitä ja mitä helvettiä missä vaiheessa sanoin että minä söin kaiken mitä kaapeista löyty sanoin soin kaikkea mitä kaapeista keksittiin ja niin söi myös veljeni miksi vääristelet koko ajan mitä sanon?

Siis pummiiko se sukusi nyt sitten kuitenkin muilta palveluja eikä maksa itse? Alkaa olla aika sekavia nuo sinun jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän