ihastutteko ikinä esim yhden katseen perusteella?
onko kenellekkään käynyt näin? :D esim. ihastut kun joku vain katsoo sinua hieman pidempään kuin tavallisesti? itselleni pari kertaa, ja se on hämmentävää! :D
Kommentit (27)
Yhdestä hymystä olen. <3 Ja mieheen joka ei sitä ennen aiheuttanut mitään reaktioita. Mutta kun hän ensimmäisen kerran hymyili ja katsoi silmiin.
Yksi katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
no, eihän flash ole kyllä p...n vonkaamista vaan jotain muutakin. p tulee varmasti jossain vaiheessa.
toinen on varmaankin hieman ennen kiinnostunut tai sitten molemmat ovat samalla kertaa; tärkeää kuitenkin on miten siinä jatketaan.
Se oli se katse ja hymy baaritiskin yli....aivan tuntematon mies. Nyt 15v myöhemmin lapsi ja asuntolaina, hymy on edelleen sama ja se hymy saa mut edelleen sekoamaan.
Oon ihastunut, mutta en kovin vakavasti. Meinaan, että vielä se siitä voi kääntyä, että ei ookaan "mun juttu". Mutta miksei jos roinen oliskin oikeasti ihana johtaakin johonkin, ainakin minun puolestani!
Kyllä.Ihan ensimmäisestä katseesta. Hän tuli työpaikan ruokalan terassilla istumaan viereeni.Olin rakastunut ennenkuin hän ehti istuutua. Olisi saanut jäädä tapahtumatta.
Olin vielä vähän vaille 18-vuotias, kun kerran kaupungilla keskellä päivää minua vastaan tuli nuori mies, ehkä muutaman vuoden vanhempi. Mies vilkaisi minua ihan pikaisesti, mutta minulla meinasi pettää polvet, kun näin ne kirkkaansiniset silmät. Teki mieli juosta perään, mutta en uskaltanut ja mietin, huomasiko mies reaktioni, kun näytin ihan niiaavan hänelle. Tuosta on jo kohta kolme vuosikymmentä, mutta tuota tilannetta en unohda ikinä.