Auttakaa! Lähdin vappujuhliin Helsinkiin, unohdin juhlavaatteet Kuopioon.
Apua! Tulin junalla Helsinkiin vappujuhliin, mutta unohdin tietysti juhlamekon kotiin Kuopioon. Kaupat menivät juuri kiinni, kun tajusin mokani. Mistä voisin saada tähän hätään jotakin päälle pantavaa? Junassa mulla oli farkut ja toppi, mekkoa varten mulla on kyllä tykötarpeet (sukkahousut jne) mukana. Kampin Lidl näyttäisi vielä olevan auki, mutta onko siellä mitään tunikaa tms myynnissä? Keksiikö kukaan mitään jeesiä tähän hätään? Auttakaa!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:24"]FB kirpparit! Kannattaa koittaa sieltä
[/quote]
En ole hki-kirppisten jäsen, eikä tässä hädässä oikein ehdi odotella jäsenpyynnön hyväksyntää. Juhlat siis tänään illalla. -ap
Juhli ihan tyynesti niissä vaatteissa, jotka sulla on päällä. Tuskin kukaan mitään äimistelee.
voitko lainata joltain kaveilta mekkoa? Asun lähistöllä, juuri järjestelin mekkoja kaappiin ja kirpparille, niitä on paljon! Minkä kokoinen olet?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:34"]voitko lainata joltain kaveilta mekkoa? Asun lähistöllä, juuri järjestelin mekkoja kaappiin ja kirpparille, niitä on paljon! Minkä kokoinen olet?
[/quote]
Koko 38, 165 cm pitkä!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:34"]voitko lainata joltain kaveilta mekkoa? Asun lähistöllä, juuri järjestelin mekkoja kaappiin ja kirpparille, niitä on paljon! Minkä kokoinen olet?
[/quote]
Koko 38, 165 cm pitkä!
[/quote]
Voi harmi, mulla ois ollu kokoa 32-34
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:34"]voitko lainata joltain kaveilta mekkoa? Asun lähistöllä, juuri järjestelin mekkoja kaappiin ja kirpparille, niitä on paljon! Minkä kokoinen olet?
[/quote]
Koko 38, 165 cm pitkä!
[/quote]
Voi harmi, mulla ois ollu kokoa 32-34
[/quote]
Harmin paikka, kiitti kuitenkin! Juhliin tulevista naisista kukaan ei ole kokoani, niin en heiltäkään pysty lainaamaan. -ap
FB kirpparit! Kannattaa koittaa sieltä