Av-klassikko: Riisin keittäminen – väittley miehen kanssa!
Kommentit (15)
Alottaako av myös throwback thursdayn juhlimisen :D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:27"]Voi Pyhä Vulvamies sentään XD
[/quote]
*Pyhä Vulva -mies
t. päivystävä kielipoliisi
Mitä ja miten ajattelee ihminen jolle vanhojen ketjujen ja kommenttien kopiointi on niin suuri asia että jo hyvästejä heitellään tai asiaa analysoidaan juurta jaksaen ja olenko minäkään sen parempi kun tälläistä käytöstä pohdin kovin kiinnostuneena?.....
Hahaa, tämä on klassikko! Seuraavaksi TBT ja Munsalan kansallispuku, pliis! Laittakaa linkki alkuun, löytyy aina helpommin!
Siis miten voi olla 700 viestiä tollasessa ketjussa? En tajua tätä palstaa.
Paras klassikko on kylläkin obduktioliesi.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:27"]Voi Pyhä Vulvamies sentään XD [/quote] *Pyhä Vulva -mies t. päivystävä kielipoliisi
[/quote]
Jos kielipoliisi on ollut av:lla tarpeeksi monta vuotta (tai osaa klikata alkup ketjuun), näkee että typot on siitä riisiketjusta
OLEN OLLUT TÄÄLLÄ LIIAN KAUAN KOSKA MUISTAN TÄN!!!!!!!
Hankin elämän.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:53"]
Paras klassikko on kylläkin obduktioliesi.
[/quote]
Perseiset kädet tai tamppoonikoru.
Hah haa...voi elämä voi ihmiset olla tyhmiä...!Nyt alan tajuamaan miksi meitä naisia väitetään niin usein matemaattisesti, öh, vähemmän taitaviksi ja kielellisesti sen sijaan nokkeliksi. Siis ei oo totta mikä "nero työssään" ollut toi riisin keittelijä :D
Niin ja ei mulle ollut mikään klassikko toi ketju :)
Olin vähällä laittaa ylläpidon kyselyyn, että ikivanhojen ketjujen nostomahdollisuus pitäisi poistaa. Ne on varmaan itse niitä pedofiilejä, jotka täällä kirjoittelee myöhällä.
Hullu ketju. Yksi osa riisiä, kaksi osaa vettä. Ei ole vaikeata. Kiinalainen ystäväni opetti.
Ei ole provo
Tämä on jo naurettavaa, vanhan ketjun voi nostaa etusivulle. Kirjoititte siis ketjusta artikkelin ja sitten avasitte keskustelun, johon linkititte artikkelin, johon olitte copypastennut alkuperäisen ketjun vastauksia?
Yhdistettynä järjettömään totaalisensuuriin tämä johdon typeryys alkaa olla jo liian iso pala nieltäväksi, hyvästi AV.
P.S. Tuo "Tilaa lehti!" nappi tuolla copypaste-sisällön lopussa kruunasi kaiken.
Kuten edellisestä kommentista saattoi päätellä, niin tämä av-klassikoiden nostelu on vähän epäkiitollinen aihe sellaiselle, joka ei ole lukenut palstaa kovin paljon, mutta haluaisi kovasti viihdyttää nostelemalla näitä. Kannattaa huomioida sekin, että iltapäivälehtiä parjataan täällä siitä, jos ne käyttävät av-ketjuna materiaalina, joten on hyvin vaikea nostella näitä ketjuja tavalla, joka ei vaikuta teennäiseltä, osa ketjuista on kuitenkin trolleja. Toisekseen noita klassikkoketjuja on paljon ja löytyy myös omia ketjuja, joiden sisältö on pelkästään klassikkoketjut.
Kun ulkopuolinen nostelee noita ketjuja, se voi vaikuttaa siltä, että ei ymmärrä ketjujen tarkoituksellista tai sitten ihan tahallista komiikkaa tai sitä, että niissä ainakin osassa trollaillaan. Siksi tämä nostelu voi iskeä omaan nilkkaan, olen pahoillani.