Naapurin wt:t jo kännää paljussaan.
Mistä meitä rankaistaan? Olisi rauhallinen ilta perheenkesken mutta wt:t pilaa varmasti mölyllään koko illan.
Kommentit (49)
Oi vitsi olis ihanaa mennä pihalle kylpytynnyriin kuohuvan kera!!!
Komppaan ap:ta. Mulla oli jo viime viikonloppuna wt-naapureiden esi-vappu. Rouva ja lapsi lähtivät autolla pakoon ja poliisisetä haki isännän. Sitä ennen oli 24 h aika värikästä touhua.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:46"]
Mäkin voisin mennä niiden bileisii :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:49"]Komppaan ap:ta. Mulla oli jo viime viikonloppuna wt-naapureiden esi-vappu. Rouva ja lapsi lähtivät autolla pakoon ja poliisisetä haki isännän. Sitä ennen oli 24 h aika värikästä touhua.
[/quote]
Ja koska siellä kävi noin niin kaikkialla sama meno missä on alkoholia?
On helppo vinoilla kun ei itsellä naapurit juhli. Olisi kaunis ilta istua pihakeinussa mutta ei voi. Emme kenties voi grillata vaikka makkarat on ostettu. Ei ole kiva olla pihalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:46"]
Löysää pipoa, nyt on vappu!!! Maija naapurillesi! :)
[/quote]
Korjasin :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:45"]
Mistä meitä rankaistaan?
[/quote]
Väärästä osoitteesta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:51"]On helppo vinoilla kun ei itsellä naapurit juhli. Olisi kaunis ilta istua pihakeinussa mutta ei voi. Emme kenties voi grillata vaikka makkarat on ostettu. Ei ole kiva olla pihalla.
Ap
[/quote]
Kyllä meidänkin naapurissa juhlitaan. Ei se meidän elämistä estä omalla pihallamme.
Laita musiikki soimaan ja mene vaan ulos grillaaamaan. Monet naapurit ei tajua miten kauan meluaminen kuuluu ennen kuin naapurissa on sama meininki! Pidä pihajuhlat kesällä!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:51"]
On helppo vinoilla kun ei itsellä naapurit juhli. Olisi kaunis ilta istua pihakeinussa mutta ei voi. Emme kenties voi grillata vaikka makkarat on ostettu. Ei ole kiva olla pihalla.
Ap
[/quote]
Makkaraa? Aika wt olet itsekin.
Mikä teitä estää grillaamasta jos naapurissa on juhlat?
Monessa muussa maassa tällainen örveltäminen ei käy. Naapurit ovat vastuussa aiheuttamastaan häiriöstä. Esimerkiksi Saksassa asuvat tuttavani kutsuvat aina naapurit mukaan etteivät tee valitusta.
itse ajattelin soittaa musiikkia huomenaamusta tahi soittaa pianoa tovin :)
Minäkin haluaisin paljuun kännäämään. Sisimpäni ripsi värähtää jo ajatuksesta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:03"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Lammasmakkaraa olen pitänyt aika juppina ruokana...
Jos mulla ei ole kivaa vappuna (ainoastaan ankeat makkarat ja mukulat) ei naapureillakaan saa olla! Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:03"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Lammasmakkaraa olen pitänyt aika juppina ruokana...
[/quote]
Okei. Luulin, että grillimakkaraa. Kyllä sä sitten olet hiano ihminen.
Ap
[/quote]
Tilanne näyttää uhkaavasti siltä, että joudutte napsauttamaan uunin lämpiämään sisällä keittiössä. Siellä on muutenkin parempi jurnuttaa, ei ole sateen riskiä.
Mekin mennään tänään wt-ystävillemme paljuun ja voi olla että siinä puolen yön aikaan ollaan jo aika vauhdissa. Vilkuta ikkunasta jos oot av-mamma, olisi hauska tavata! Etenkin kun taidat olla akateemikko!