Olen kamala äiti.
Kiitos aihe vapaan selvisi, että minä olen kammottava äiti, koska poistuin kaupasta huonosti käyttäytyvän lapsen kanssa ja jätin hänet ilman pillimehua. Nyt on luultavasti lapseni lapsuus pilalla. Miten voin hyvittää tämän????
Kommentit (5)
Käyttäurymällä seuraavalla kerralla hallitummin. Katso jo ennen kauppaan menoa, että lapsella ei ole jano ja kuuma takkikin on pois päältä. Ota mukaan ruokien keräämiseen ja hintalappujen liimaamiseen. Jos meinaa alkaa väsähtää, ota syliin.
Kauppaan ei kannata tulla väsyneen ja nälkäisen lapsen kanssa esim. suoraan päiväkodista. Kuuntele lasta, mikä on hätänä? On paljon aikuisia, jotka uhkailevat lasta: "jos et nyt lopeta huutamista, lähdetään heti autolle !" ja luulevat, että tilanne ratkeaa tällä. Itsekin nostaisin moisesta uhkauksesta metakan!
Kauppaan ei kannattaisi mennä lasten kanssa ollenkaan. Kyllä nyt jokaisella luulisi olevan sen verran järjestelymshdollisuuksia, ettei siihen ole pakottavaa tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:41"]Kauppaan ei kannattaisi mennä lasten kanssa ollenkaan. Kyllä nyt jokaisella luulisi olevan sen verran järjestelymshdollisuuksia, ettei siihen ole pakottavaa tarvetta.
[/quote]
Pph ei suostu tekemään töitä, kun kävisin kaupassa..
Tuskin on tuosta kiinni :) Mutta itse tiedät parhaiten mitä muuta olet tehnyt. Tulit tänne tunnustamaan jotta saisit hyvän omatunnon?