Vappuheila 2015
Neitokainen toivoo treffiseuraa
SAIN TÄNÄÄN LOISTAVAT ARVOSANAT SUORITTAMASTANI YKP TUOMIOSTA!!!!!
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
29.04.2015 18:53
TULI TODELLA HYVÄ MIELI TÄNÄÄN POSITIIVISESTA PALAUTTEESTA
Minua suorastaan pelotti mennä tänään viimeiselle tapaamiselle Yhdyskuntapalvelu ns. pomoni kanssa, joka on tuntenut minut nyt lähes vuoden. Mutta kyyneleet melkein nousivat silmiini kun tämä viehättävä nainen tuli minua vastaan hymyillen ja halasi minua samantien ja sanoi, ONNEKSI OLKOON JOHANNA, SINÄ TEIT SEN!!!!
En ole kuullut onnitteluja pitkiin aikoihin. En valitettavasti edes omasta lähipiiristäni, paitsi omalta äidiltäni joka kokoajan vain kannustaa minua.
En edes ollut kunnolla ymmärtänyt, miten tärkeä ja suuri asia oli koko YKP,n suorittaminen.
Monet eivät siitä suoriudu, tai palvelu katkeaa kesken. Olen suorittanut nyt kaksi eri palvelua kahdessa eri paikassa, se alkoi viime syksynä ja loppui nyt ennen pääsiäistä, palvelu pitkittyi saamani joululoman vuoksi, sekä parin viikon sairasloman takia.
Tuomiossa puhallutetaan ja siellä pitää olla nolla toleranssi. Myöskään sekuntiakaan ei saa myöhästyä, se on minuuttipeliä, tai sanotaan että sekuntipeliä. Seiska virheellisesti julkaisi paparazzikuvia minusta viimeisenä YKP päivänäni, että mokasin muka koko jutun.
On totta, että myöhästyin silloin, mutta se korvattiin yhdellä ylimääräisellä tunnilla.
En kerro vaitiolovelvollisuuden takia, missä paikoissa olin suorittamassa tuomiotani.
Mutta viimeisimmästä paikasta sain esimieheltäni kaksi erilaista hengellistä kirjaa, suojelusenkelikorun ja tänään vielä suklaata ja kukkia.
Olen hyvin puhelias, joten tunnin tapaamisemme venyi vajaaseen kahteen tuntiin.
Ns. valvojani on erittäin älykäs ja sydämellinen nainen ja hän ymmärtää todellakin minua! Olemme käyneet läpi kaikkea hyvin henkilökohtaista, liittyen perhesuhteisiini, omaan syyllisyyteeni jne. asioihin. Hän on hyvin kannustava ja ihmetteli tänään, että koska olen saanut kokea niin paljon raskaita asioita ja kovia asioita, niin miten olen kuulemma näin pirteä ja hyvässä kunnossa. No siihen liittyy hyvin monet eri asiat, Jumala kannattaa minua eteenpäin ja suojelusenkelinsä suurilla siivillään.
Tämä ns. valvojani oli kauhuissaan eräistä ihmisistä ympärilläni, jotka ovat pettäneet minut ja tekevät minusta perättömiä ilmiantoja. Hän pyysi ottamaan yhteyttä lakimieheeni yms. henkilöihin, että onko tietyt asiat joita olen saanut kokea, edes laillisia!
No nyt on hyvä mieli ja vappua juhlitaan kun on kova duuni takana, ja yksi voitto on jo aina suuri asia! Olen nöyränä asian suhteen, en kuvittele olevani joku suuri voittaja, mutta yritin parhaani ja selvisin.
Mitä muuten tulee vaaleihin, niin äänestin perus suomalaisia.......
Olen muutenkin niin avoin, niin mitä tässä salailemaan muutenkaan mitään.
Johanna Tukiainen
Kommentit (2)
no ei kyllä yhtään yllätät että wt-tuksujuntti äänestää perus___suomalaisia.
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/I-AM-BETTER-than-your-EX-and-BETTER-than-your-next-/1071242
Yksi suosikkimissejäni oli Alicia Machado, Miss Universitet of Venezuela. Pidän näyttävyydestä!!! Hän voitti tittelinsä vuonna 1997 Las Vegasissa. Hän oli voittaessaan 19-vuotias. Tässä kuvassa olen 36-vuotias ja kaunis.
Jatkan aiheesta vielä alligaattorit...! ;)