Mistä tasokas "vaari", noin 57-70 sinkku, joka opettaisi mut tanssimaan???
Ja veisi sitten kesäisille tanssilavoille? Ystävyyssuhde ensisijaisesti ja tavoitteena tanssiminen. Voitaisiin käydä myös karaokessa sillä laulutaitoa riittää, mutta ei tanssitaitoa.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:18"]
Juuri noin! Tasokas, tanssitaitoinen mies - hae mut kotoa! Tämä on sellainen pakkaus, että ei sen kande lähteä minnekään missä on parimarkkinat meneillään siis ei ole markkinatavaraa joten turha näyttäytyä markkinoilla. Toisaalta saatan olla se mummo, jonka tapaat kaupan kassalla tai muualla ja ihmetellään, että miten toi mummo on aina yksin...
[/quote]
Bärkkele kun oot kaukana, noh en mä kyllä tanssia osaisikaan joten se siitä, muuten kyllä mummokaveri olis kyllä aika kiva juttu.
Toi Put In tanssimassa on kyllä paras. Just tommoista etsitään, jolta käy myös disconykytys. Olisiko joku muukin kuin itse Mister Put In sillä en viitsisi lähteä Pietariin - olisi vähän liian pitkä matka tanssitunnille täältä Kotosuomesta... Siis tsekatkaas toi 9/10.
Uskokaa jo, että en lähde minnekään tanssilavalle yksin pyörimään. Sitäpaitsi minulla ei ole autoa ja bussilla tuskin minnekään maaseudulle pääsee. Kaupungin tanssipaikat = ???!!! No thanks!
Ajattelin, että palstalaisilla voisi hyvinkin olla tiedossa joku "sopiva sinkkuvaari" eli että puskaradio lähtis liikkeelle. Ehkäpä voin laittaa tänne prepaidnumeron, jolla tavoittaa.
Kerran löysin todella tasokkaan remppamiehen tämän palstan kautta ja se homma meni niin, että laittoi hotmail-osoitteen, jolla hänet tavoitti ilman, että mitään nimeä tuli minnekään ulkopuolisten tietoon.
Vauva-palstaahan "vaarit" juhannuksena lukevat.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:32"]Jos tiedät missä on eläkeläisten disco niin voinet kertoa minulle. Asun pääkaupunkiseudulla.
[/quote]
Mummotunnelissa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:56"]
Uskokaa jo, että en lähde minnekään tanssilavalle yksin pyörimään. Sitäpaitsi minulla ei ole autoa ja bussilla tuskin minnekään maaseudulle pääsee. Kaupungin tanssipaikat = ???!!! No thanks!
[/quote]
Haha, kyllä nainen vaan on nainen vanhanakin :D
"Tasokas tanssitaitoinen mies: hae minut kotoani"
Juuri noin! Tasokas, tanssitaitoinen mies - hae mut kotoa! Tämä on sellainen pakkaus, että ei sen kande lähteä minnekään missä on parimarkkinat meneillään siis ei ole markkinatavaraa joten turha näyttäytyä markkinoilla. Toisaalta saatan olla se mummo, jonka tapaat kaupan kassalla tai muualla ja ihmetellään, että miten toi mummo on aina yksin...
Miksi noin vanhaa etsit vai oletko itse samaa ikäluokkaa? Joltain deittipalstaltahan niitä löytynee.
En tarvitse neuvoa, että deittipalstaltahan niitä löytyy. Minulla on vain huonoja kokemuksia deittipalstoilta. Olen itse samaa ikäluokkaa ja siksi etsin kaveria muualta kuin deittipalstoilta. Jos olisin nuorempi, niin ei olisi mitään ongelmaa löytää ties mitä miehiä, mutta nyt on ongelmaa. Ei ole ongelmatonta tulla iäkkäämmäksi. Baariinkaan en viitsi lähteä ilman seuraa - jopa sen olisin voinut ennen tehdä jopa yksin, vaikka en olekaan mikään baariruusu. En ole myöskään ollut mikään tanssipaikkaruusu, sillä discot ovat olleet enemmän mun paikkoja. Olen nyt ymmärtänyt, että kunnon vaarit kiertää tanssipaikkoja enkä ole kuullut, että mistään löytyisi jotain eläkeläisten discoa. Jos tiedät missä on eläkeläisten disco niin voinet kertoa minulle. Asun pääkaupunkiseudulla.
Öö, mitä jos menisit sinne tanssilavalle?
Joulukin lähestyy, joten Joulupukkihan voisi käydä ja antaa lahjana tanssitunnit...