Kumpi tekee useammin seksialoitteen??
Miten usein ja miten iso ero?
Meillö on kumpikin tehnyt tänä vuonna 11 aloitetta.
Kommentit (28)
Toinen osapuoli. Minä olen käytännössä aina valmis mutta jos yritän niin pakit tulee lähestulkoon aina, niin menen sitten hänen halujen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:11"]Toinen osapuoli. Minä olen käytännössä aina valmis mutta jos yritän niin pakit tulee lähestulkoon aina, niin menen sitten hänen halujen mukaan.
[/quote] eli nainen vai mies? Eihän tuo kerro mitään.
Joo pidän kirjaa. Myös siitä, mitä tehdään. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:11"]Toinen osapuoli. Minä olen käytännössä aina valmis mutta jos yritän niin pakit tulee lähestulkoon aina, niin menen sitten hänen halujen mukaan. [/quote] eli nainen vai mies? Eihän tuo kerro mitään. Joo pidän kirjaa. Myös siitä, mitä tehdään. Ap
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:11"]Toinen osapuoli. Minä olen käytännössä aina valmis mutta jos yritän niin pakit tulee lähestulkoon aina, niin menen sitten hänen halujen mukaan. [/quote] eli nainen vai mies? Eihän tuo kerro mitään. Joo pidän kirjaa. Myös siitä, mitä tehdään. Ap
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Koska seksi kiinnostaa. Ja on ollut ongelmia sen vähyydestä ja yksitoikkoisuudesta. Tavoitteena on, että vähintään 2 × vk olisi. Ei olla tavoitteessa vielä. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:11"]Toinen osapuoli. Minä olen käytännössä aina valmis mutta jos yritän niin pakit tulee lähestulkoon aina, niin menen sitten hänen halujen mukaan.
[/quote] eli nainen vai mies? Eihän tuo kerro mitään.
Joo pidän kirjaa. Myös siitä, mitä tehdään. Ap
[/quote]
Nainen, mutta nainen olen tosiaan minäkin.
50/50 tosin meillä harvoin tehdään aloitetta siinä mielessä. Yleensä pusutellaan jne ja se kääntyy seksiin. Seksiä 2-3 kertaa päivässä
Kun nyt ensin edes sais sen miehen.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:51"]50/50 tosin meillä harvoin tehdään aloitetta siinä mielessä. Yleensä pusutellaan jne ja se kääntyy seksiin. Seksiä 2-3 kertaa päivässä
[/quote] taitaa olla tuore suhde.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:51"]50/50 tosin meillä harvoin tehdään aloitetta siinä mielessä. Yleensä pusutellaan jne ja se kääntyy seksiin. Seksiä 2-3 kertaa päivässä
[/quote] taitaa olla tuore suhde.
[/quote]
1,5 vuotta oltu yhdessä
Tänä vuonna ollaan yhdytty kerran.
Aiemmin olin aina aktiivisempi osapuoli, mutta kyllästyin siihen että aina minä olin se aloitteen tekijä.
Enää en aloitetta tee, joten eipä ole seksiäkään. Ja sitten ihmetellään miksi miehet pettää...
M
Aika tasaisesti molemmat tekevät aloitteita. Seurustelua takana 4kk.
Harrastetaan suunnilleen 5 kertaa päivässä seksiä aina kun nähdään, eli yleensä viikonloppuisin.
Mies sanoi alussa että oli yllättynyt kun tein niin halukkaasti alotteita. Ei ollut tiennyt että naisetkin tekevät niin.
Eivät naiset varmasti yleensä tee, itse kin aloitin vasta 10v jälkeen kun havahduin siihen, että mies tekee enää kerran kuu ssa. Ap
Aika 50-50 varmaan aloitteet. Seksiä nykyään 2-4 kertaa viikossa. 2 lasta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:01"]Ei lapsia?
[/quote]
Ei lapsia :)
Meillä on seksiä korkeintaan kerran viikossa. Yleensä ajoittuu viikonloppuun ja mies tekee silloin aloitteen. Enemmänkin vois kyllä mun puolestani olla, mutta koska olen huomannut, että viikolla on turhaa edes yrittää saada miestä innostumaan, niin ollaan tyytyväisiä tähänkin.:)