Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi tekee useammin seksialoitteen??

Vierailija
30.04.2015 |

Miten usein ja miten iso ero?

Meillö on kumpikin tehnyt tänä vuonna 11 aloitetta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aloitteen 2-3 kertaa päivässä, usein arkiaamuisin torjun kun väsyttää, silloin mies yleensä vetää käteen vierelläni ja heittää lastit naamalle/tisseille :D Jos mies on väsynyt illalla eikä tee aloitetta niin minä teen ja harvoin olen pakit saanut. Tää on aika rutinoitunut, ei lapsia. N.20 M22

Vierailija
22/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies heittää mällit naamallesi? Eikö ole nöyryyttävää? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut mitään aloitteita, eikä meillä niitä taida edes olla. Seksiä harrastetaan päivittäin, joskus useammankin kerran.

Vierailija
24/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:37"]Miksi mies heittää mällit naamallesi? Eikö ole nöyryyttävää? Ap
[/quote]

Ei. Siitä on tullut meidän juttu :D alkoi vitsistä kun torjuin joku aamu väsyneenä miehen ja se tokas "Vedän käteen sitte". Siinäpä veteli, ja tavaksi jäi, vaikka aina en ole niin väsynyt ja minuakin haluttaa aamuisin. :D Molemmat ovat tyytyväisiä, mun ei tarvi kun heräillä sen aikaa ja kuitenkin menen suoraan suihkuun aamulla :)

Vierailija
25/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä muista voi tuntua hassulle, mutta meillä ei oikeastaan kumpikaan tee aloitetta, vaan lasten syntymän jälkeen seksiä  on harrastettu automaattisesti aina keskiviikkona ja lauantaina, ellei mulla ole just silloin menkat meneillään. Joskus vähän tylsää kyllä, mutta määrällisesti ihan ok tuo. Pidän liittoamme onnellisena ja lapsia meillä on kaksi. Yksissä ollaan miehen kanssa oltu n. 17 vuotta, joista naimisissa kesällä 15 vuotta.

Vierailija
26/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tekee. Ehkä kerran päivässä minä teen kerran pari viikossa. Ei lapsia täälläkkään :)

Vierailija
27/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:14"]

Eivät naiset varmasti yleensä tee, itse kin aloitin vasta 10v jälkeen kun havahduin siihen, että mies tekee enää kerran kuu ssa. Ap

[/quote]

Näinhän se usein menee - valitettavasti.

Mutta hienoa, että voit asian tunnustaa. Ja vielä hienompaa, että olet itse ryhtynyt toimeen asian korjaamiseksi.

Kyllä se seksielämä on parisuhteessa molempien vastuulla. Myös miehet haluavat välillä tuntea itsensä halutuksi. Jos nainen ei juuri koskaan tee aloituksia, tulee miehelle helposti mieleen, että nainen ei seksiä halua. Tai ryhtyy siihen vain velvollisuuden tunnosta ylläpitääkseen kotirauhaa. Eikä sellainen seksi ole mistään kotoisin. Se muuttuu pian vain pussien tyhjennykseksi.

Johtuisikohan tästä se, että monet naiset valittavat miehen vain tyhjentävän pussinsa eivätkä rakastele? Toki on varmaan niitäkin miehiä, joita ei kiinnostakaan muu kuin oma nautinto.

Vierailija
28/28 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhtä paljon, kumpi ensin kerkiää. Monta kertaa päivässä tehdään jotain, ei välttämättä panna. Kulta on halukkaampi kuin minä niin yritän kovasti tehdä aloitteita itsekin ettei se tuntisi hätyyttelevänsä mua. :)