Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat! Ystävän tapailu, jota kohtaan on ollut tunteita/säätöä

Vierailija
30.04.2015 |

Mitä mieltä olisitte, jos kumppaninne olisi hyvää pataa naisen/miehen kanssa, johon on ollut rakastunut salaa/ollut ehkä jotain säätöä ennen suhteenne alkua? Olisiko ihan ok, jos he viettäisivät edelleen tiiviisti aikaa yhdessä, kävisivät leffassa/kahvilla/teatterissa? Tekisivät toistensa luona pitsaa ja katsoisivat leffoja ja puhuisivat henkeviä? 

Mietin tässä vain, olenko turhaan mustasukkainen. Ehkä olen vain epävarma ihminen, jolla on huono itsetunto.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää, että tunteet ovat hävinneet. Pitkään keskusteltuamme asiasta hän kuitenkin myönsi olleensa rakastunut tuohon toiseen vielä silloinkin, kun me jo seurustelimme. Olen murheissani, sillä pelkään pilaavani heidän ystävyytensä mustasukkaisuudellani. Pitäisikö pitää vain mölyt mahassa? Ap

Vierailija
4/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lopettaisin suhteeni. Jatkakoon pizzanleipojapariskunta rauhassa omaansa, vaikkei heillä, kuten "miehesi" kertoi, enää lempi alkuhuuman tapaan leiskukaan.

Vierailija
5/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse hyväksyä tuota. Kumppanisi pitäisi joka tapauksessa arvostaa sinua ja tunteitasi sen verran, ettei pitäisi sinua noin epämiellyttävässä tilanteessa. Tuollainen olisi varmasti hänellekin kova pala, siis jos sinulla olisi entinen rakas,, jonka kanssa viettäisit noin paljon aikaa. Omaa rakasta ei saa pitää liikaa epämukavuusalueella, eikä itse koko ajan hankkiutua tilanteisiin , jotka joko loukkaavat tai epäilyttävät toista tai ovat itselle liian houkuttelevia. Sitä on toisen kunnioitus ja toisen tunteiden arvostaminen.
Kerro kumppanillesi mitä mieltä olet ja mitä toivot, sitten selviää miten paljon saat arvostusta.

Vierailija
6/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:02"]Mies väittää, että tunteet ovat hävinneet. Pitkään keskusteltuamme asiasta hän kuitenkin myönsi olleensa rakastunut tuohon toiseen vielä silloinkin, kun me jo seurustelimme. Olen murheissani, sillä pelkään pilaavani heidän ystävyytensä mustasukkaisuudellani. Pitäisikö pitää vain mölyt mahassa? Ap
[/quote]

Just? Jos on jo aiemmin ollut rakastunut toiseen seurustellessaan kanssasi, eiköhän ne tunteet vielä jossain ole. Kannattaa ruokkia niitä viettämällä aikaa ja keskustelemalla henkeviä. Oletko ihan pimeä, ap?

Tämän täytyy olla provo. Pelkäät pilaavasi 'ystävyyden' vaikka mies on sanonut olleensa rakastunut tähän ystävåän ollessaan kanssasi. Kynnysmatto!

Vierailija
7/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin, jos mies myöntäisi olleensa rakastunut toiseen parisuhteemme aikana ja edelleen pitäisi tärkeänä viettää aikaa ja ylläpitää ystävyyttä tämän henkilön kanssa.

Vierailija
8/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihastuminen/rakastuminen päättyy joko suhteeseen tai sitten etääntymiseen. Ei tuo kyllä vaikuta siltä, että homma olisi ohi. Onko miehen mielestä ok, jos esim sinä lähtisit mukaan näihin iltamiin?

Vierailija
9/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:55"]

Mietin tässä vain, olenko turhaan mustasukkainen. Ehkä olen vain epävarma ihminen, jolla on huono itsetunto.

[/quote]

Et ole turhaan mustasukkainen. Ehkä miehesi vain yrittää hämäyksenä uskotella sinulle, että vika on sinun itsetunnossasi. Olkoon tai olkoon olematta, mutta kyllä mies joka tapauksessa antaa ihan hyvän syyn olla mustasukkainen.

Vierailija
10/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän, jota kohtaan on ollut tunteita tapailu. There u are.

Vierailija
11/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:25"]Ystävän, jota kohtaan on ollut tunteita, tapailu. There u are.
[/quote]

Tai noin.

Vierailija
12/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tunteita toiseen ihmiseen nykyisen suhteeni aikana. En ole mitään tehnyt hänen kanssaan mutta ajoittain ihastus nostaa päätään, varsinkin kun olemme viettäneet tiuhemmin yhdessä aikaa. En väitä että jokaisessa pitkässä suhteessa tulee ihastumisia, mutta itse harvakseltaan kaipaan vielä kuuden vuoden jälkeenkin tämän toisen ihmisen kosketusta.

Vierailija
13/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:29"]Mulla on ollut tunteita toiseen ihmiseen nykyisen suhteeni aikana. En ole mitään tehnyt hänen kanssaan mutta ajoittain ihastus nostaa päätään, varsinkin kun olemme viettäneet tiuhemmin yhdessä aikaa. En väitä että jokaisessa pitkässä suhteessa tulee ihastumisia, mutta itse harvakseltaan kaipaan vielä kuuden vuoden jälkeenkin tämän toisen ihmisen kosketusta.

[/quote]

Miksi sitten olet nykyisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan