Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?

Vierailija
08.01.2022 |

Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.

Istui myös vessanpytyllä ovi auki.

Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.

Kommentit (256)

Vierailija
61/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi

Vierailija
62/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävä kuorsaus. Siis aivan järkyttävä ja joka yö. SItä ei vaan kestä vaikka yritin kyllä.

Tämä. Ihmetteli epäempaattisesti kun olin niin väsynyt, enkä jaksanut mitään ja loukkaantui kun lopulta menin toiseen huoneeseen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulovammainen kun olen ja kerran seurustelin tervekorvaisen kanssa joka ei jaksanut puhua selvästi ja toistaa sanomaansa jos en saanut selvää . Aina kun sanoi jotain ja mä siihen ”mitä?” nii häneltä tuli aina -ei mitään.. ei ihmekään ku suhde kaatui nopeasti. Kyl parisuhde vaatii hyvää kommunikaatio yhteyttä..

Nyt naimisissa naisen kanssa joka on samalainen kuin mä, kommunikaatio pelaa hyvin ja ymmärrämme toisiamme :)

Vierailija
64/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 1 kävi suihkussa 1-2 viikon välein. Kävi kyllä sitten pesulla aina kun huomautin asiasta, mutta ei ymmärtänyt, miksi olisi pitänyt oma-aloitteisesti käydä useammin. Sitten, kun peseytyminen rupesikin yhtäkkiä kiinnostamaan enemmän, tiesin, että sillä oli toinen. Niin kuin olikin. 

Mies 2 tapasi tökkiä sormilla tisseihin ja piippailla, sanoi "piip" joka tökkäisyn jälkeen. Se olisi vissiin pitänyt käsittää esileikkinä. 

Mies 3 niisti sormiinsa ja kuseskeli estottomasti pitkin omakotitalon pihaa. Säästi kuulemma paperia ja vettä. Kävi myöskin suihkussa 1-2 viikon välein.

Muutoinkin ihmetyttää että mikä suomimiehiä vaivaa, kun todella moni käy suihkussa kerran viikossa tai harvemmin. Ehkä se oli ihan ok joskus vuonna 1975, kun koko perhe kävi pihasaunassa aina lauantaisin, mutta ajat on vähän siitä muuttuneet...

Vierailija
65/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän kaivuu ja rään syöminen. Hyi kuvotus, en pystynyt suutelemaan kun sain tietää. Munalla naamaan läpsiminen. Vinkuminen että saisi, ja kun ei irronnut alkoi nylkyttämään (tätä tapahtui vaikka esimerkiksi ohikulkiessa, liimautui kylkeen ja piti kiinni etten päässyt irti ja nylkytti kuin rakkikoira). En osannut laittaa ruokaa, tuli kyttäämään miten maustan ruuan ja miten teen sen, samalla nalkutti ettei noin eikä näin. Samaa teki tiskaamisen kanssa, tuli taakse arvostelemaan. En saanut pukea mieleisiäni vaatteita päälle ja kerran kun ostin vaaleat farkut itselleni, pillahti itkuun koska ei voi sietää vaaleita farkkuja.

Vahti syömisiäni, ei antanut minun syödä ruokaa vaan kielsi syömästä ja joskus vei lautasen nenän edestä kun katsoi että olen syönyt tarpeeksi. Siinä muutama mitkä heti tuli mieleen.

Vierailija
66/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva rään kaivaminen, palloiksi pyörittely ja sen syöminen. Kerran erehdyin kysymään asiasta ja tämä silloin 36v mies veti kauheat itkupotkuraivarit. Juu ei kiitos

Vierailija
67/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ne säädöt, siis parin vuoden tyttöystävät joiden kanssa ei asuttu yhdessä exiksi?

Vierailija
68/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli liian hyvin juttuu muiden miesten kanssa. Halaili ja antoi poskipusuja miespuolisille kavereilleen jopa silloin kun itse olin paikalla.

Vierailija
69/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella tyhmä ja yksinkertainen. Laukoi ihan käsittämättömiä kommentteja, kun ei ymmärtänyt mitään rajoja tai peruskäytöstapoja. Osasi puhua ainoastaan omista, hyvin rajallisista, kiinnostuksen kohteista. Lopetin koko homman lyhyeen.

Molemmat piirteet ovat tyypillisiä autisteille

Vierailija
70/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyyhkinyt   munaansa pissaamisen jälkeen, boksereissa oli aina kusitippoja ja muna oli tahmea. Väitti ettei muutkaan miehet pyyhi, ravistaa vain! En lopulta enää kyennyt antamaan suuseksiä edes saunassa, jossa oli takuulla kerrankin puhdasta tarjolla. En vaan voinut.

Vierailija
71/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiveli jalkoväliäni vaikkei minua edes haluttanut.

Vierailija
72/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllisten etsintä. Aina kun oli ongelma, hän mekaanisesti osoitti et hän oli syytön. Sitten kun styllknen oli osoitettu, problem solved.

Aluksi myönnyin, sitten en jaksanut ottaa enää todesta mitään, hän erosi kun en voinut arvostaa häntä.

Suuttui hirvittävästi kun mainitsin hänen olevan aggressiivinen

Onneksi oli fyysisesti paljon pienempi ja heikompi, tosin seurustelun alussa löi minua naamaankin. Naureskelin sille (ei voimaa, ei osaa lyödä, itse harrastanut nyrkkeilyä lapsesta saakka), mutta olisi pitänyt silloin jo antaa Välittömästi kenkää, ei vain jotenkin tajunnut tilannetta kun ei mun piireissä koskaan ketään lyödä kehän ulkopuolella niin jotenkin selittelen itselleni että ymmärrän nyt asian väärin. Nykyään jos nainen on aggressiivinen niin se on välitön kalossinkuva perzeeseen (kuvaannollisesti, tietysti).

M45

Tuollainen käytös on tyypillistä lapsuudessa traumatisoituneelle (syyllisten etsintä, aggressiivisuus plus lista muita oireita). Eipä ollut kovin arvostettavaa sun nauraminenkaan toiselle.

Vierailija
73/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominointi ja joustamattomuus.

Vierailija
74/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien pureskelu. Punaiset tulehtuneet kynsinauhat ja sormenpäät jatkuvasti. Se oksetus, kun ajattelenkin, mitä kaikkea paskaa ja bakteereita sormenpäissä/kynsien alla muhii. En pystynyt tuon takia edes suutelemaan kunnolla. Sitten vielä, kun joskus sai niistä nysistä kynsistä  palan irti, niin naksutteli sitä hampaiden välissä ja sitten kai nielaisi. YÖÖKK!

Vierailija
75/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wööö-öööö! Muut on ihan huonoja, mut mä oon täydellinen.

Vierailija
76/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja tupakointi.

Vierailija
77/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ja pettäminen.

Vierailija
78/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointi ja hengen viemisellä uhkaaminen. Öisin minun tahallinen herättäminen juuri kun olin nukahtanut, vaikka olin raskaana ja meillä oli pieni vauva. Minun kävelemisen estäminen, asettumalla eteeni kotona. Itsemurhalla uhkailu ja sen yrityksen toteuttaminen pari kertaa. Kannabiksen kasvattaminen kotona ja vauvan ravistelu. Siinä tärkeimmät.

Vierailija
79/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästely ja selittely & valehtelu. 

Ja se, ettei ymmärtänyt rahasta mitään.

Vierailija
80/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itse väkivaltainen ja juoksi eksänsä perässä. 1,5 vuoden jälkeen tulin jo mustasukkaiseksi ja otin myös rinnuksista kiinni yhden baari-illan jälkeen jotta toiminta loppuisi. Juoksi käytävään huutaen apua ja naapurit tulivat ihmettelemään, näytin hullulta. Tokaisin vain naapureille että ei sillä mikään hätä ole. Eronkin jälkeen muisti sanoa kuinka kauheaa mustasukkaisuuteni oli mutta oli hiljaa omasta käytöksestään. Olin nuori ja rakastunut enkä halunnut lähteä siitä. Naisparista kyse.