Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?

Vierailija
08.01.2022 |

Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.

Istui myös vessanpytyllä ovi auki.

Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.

Kommentit (256)

Vierailija
21/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen.

Mieluummin lähti dokaamaan kuin oli mun kanssa.

Vierailija
22/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen leikkasi varpaankynsiä sängyssä. Kaikki kynnen palaset jäi sänkyyn. Likaiset alusvaatteet lojui lattialla. Eniten rasitti jatkuva päälle puhuminen. Monien asioiden summana lähdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakoi pillua muille miehille.

No tää on aika ärsyttävää. Ei tullut mieleenkään, että tällaisenkin vastauksen joku laittaa, mutta tännehän se kuuluu, ilman muuta 😳

Kyllähän se ärsyttää jos tuo kotiin tauteja tai itse jää ilman.

Vierailija
24/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi seuraa vaikka oli vaimo ja lapsia. Jatkuvasti. Tekstaili naisten kanssa ja unohti perheen täysin. Naiset asuivat kaukana. Mies oli niin ruma että tuskin sai pillua.

Vierailija
25/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen leikkasi varpaankynsiä sängyssä. Kaikki kynnen palaset jäi sänkyyn. Likaiset alusvaatteet lojui lattialla. Eniten rasitti jatkuva päälle puhuminen. Monien asioiden summana lähdin.

Varpaankynsi löytyi myös mun puurosta. Jotenkin meni ruokahalu.

Vierailija
26/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksmies aina lauetessaan hirnui kuin tukehtuva hevonen vaikka kuinka pitkään, yritin pidätellä naurua mutta en voinut.

Vierailija
27/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni aamupaskalle kahvia juoden, se paskan ja kahvin haju…..

Vierailija
28/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tuo kuorsaus on tuttu. Meillä ei eroa vielä mutta nukutaan eri rakennuksissa yöt. Ei auttanut muu.

Itse oon vielä suht tuoreessa suhteessa ja tästä myös tullut ongelma.. todella raivostuttavaa tiedän ettei tee tahallaan, mutta kyllähän tuo pidemmän päälle alkaa rassaamaan, mies myös jättää oven auki kun käy pissalla ekä oikein ymmärrä tätä. Ei minua kiinnosta kuulla toisen lorinaa ja töräytyksiä 🤦🏼‍♀️ Miksi on niin vaikea laittaa se ovi kiinni?? Jos tää nyt vielä etenee siihen että kakkosellakin ovi auki niin pitänee keskustella :D minua ei kiinnosta tällainen ”läheisyys” kenenkään kanssa.

Vierailija
29/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksmies aina lauetessaan hirnui kuin tukehtuva hevonen vaikka kuinka pitkään, yritin pidätellä naurua mutta en voinut.

Mies sai sut nauramaan ja sä lähdit?

Vierailija
30/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaruskeat hampaat, aivan hirveät. En vaan voinut, vaikka muuten kiva. Niin rumat että nolotti kun katselin muualle.

Vierailija
31/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sai sut nauramaan ja sä lähdit?

Oisitpas kuullut, se oli ihan hirveää, enkä voinut mitään että itseltä meni siitäfiilikset totaalisesti, jäi aika yksipuoliseksi.

Vierailija
32/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi suihkussa ehkä kerran viikkoon, toisinaan kerran kahteen viikkoon. Pesi hampaat kerran vuodessa.

Haju oli sen mukainen. Hampaita ei voinut pestä kun se kuulemma sattui ja tuli verta. Ihoaan ei voinut pestä kun oli kuulemma ihottumaa ja atopia. Joskus jalkojen iho hänellä tulehtui niin pahasti, että joutui syömään siihen antibioottikuurin. Suhteen loppuaikana en voinut nukkua samassa huoneessa, koska aamuisin haju oli järkyttävä ja oksettava.

Vierailija
33/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no aloitetaan sillä, että pilaili vakavilla peloillani. Laittoi kumikäärmeen parvekkeelle ja oven lukkoon. Nauroi kun sain paniikkikohtauksen ja hyppäsin alas (onneksi 1. kerros mutta nilkka murtui) Ei halunnut koskaan esitellä minua ystävilleen, muutakuin kaverina. No, olin 17-18v ja nykyään osaan arvostaa itseäni.

Vierailija
34/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut omakotitalon takaterassilta kävellä vessaan vaan joi kaljaa ja kuseskeli puutarhaan, milloin mihinkin. Eikä ymmärtänyt kun sanoin että mun pitää istuttaa kukkia ja kitkeä ja kuopia sitä multaa.

Vierailija
35/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi hallita kaikkea ja piti itseään parempana kuin muut.

Vierailija
36/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltaruskeat hampaat, aivan hirveät. En vaan voinut, vaikka muuten kiva. Niin rumat että nolotti kun katselin muualle.

Tää on kyl valitettavan yleinen ongelma monilla suomalaisilla miehillä :s hampaat todella pahasti vinossa yms ja vaikka varaa olisi fiksata ei tätä tajuta tai haluta tehdä. Hampaiden kunto vaikuttaa kyllä ulkonäköön aika paljon. Muutaman kerra tullut ns yllärinä kun lähtenyt jonkun netissä tapaaman miehen kanssa ulos.. pitäisi vissiin vielä ennen treffejä pyytää kuva hampaista 😅 näkisi myös sitten mikäli polttaa tai nuuskaa.

Vierailija
37/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytymättömyys! Tukka niin rasvainen et ihan koppura ja iho punoitti ja kutisi hiestä. Ne vaattet ois pitäny haudata maahan!!

Vierailija
38/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöin kävi haistelemassa pyykkikorista mun likaisia alusvaatteita, jäi pari kertaa kiinni.

Vierailija
39/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella tyhmä ja yksinkertainen. Laukoi ihan käsittämättömiä kommentteja, kun ei ymmärtänyt mitään rajoja tai peruskäytöstapoja. Osasi puhua ainoastaan omista, hyvin rajallisista, kiinnostuksen kohteista. Lopetin koko homman lyhyeen.

Vierailija
40/256 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tuo kuorsaus on tuttu. Meillä ei eroa vielä mutta nukutaan eri rakennuksissa yöt. Ei auttanut muu.

Itse oon vielä suht tuoreessa suhteessa ja tästä myös tullut ongelma.. todella raivostuttavaa tiedän ettei tee tahallaan, mutta kyllähän tuo pidemmän päälle alkaa rassaamaan, mies myös jättää oven auki kun käy pissalla ekä oikein ymmärrä tätä. Ei minua kiinnosta kuulla toisen lorinaa ja töräytyksiä 🤦🏼‍♀️ Miksi on niin vaikea laittaa se ovi kiinni?? Jos tää nyt vielä etenee siihen että kakkosellakin ovi auki niin pitänee keskustella :D minua ei kiinnosta tällainen ”läheisyys” kenenkään kanssa.

Vaimo jättää myös usein oven auki. Tuttaa semmoinen epäsiisteys. Teinit saa raivokohtauksen, kun äiti istuu pytyllä ovi auki. Tai jos ovi on kiinni, niin ei ole lukossa. Itseäni tuo tympäisee, vie hellyys- ja seksihalut pitkäksi aikaa.