Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot/hassut/ällöt tavat parisuhteessa

Vierailija
29.04.2015 |

Noniin! Sitten kaikki kertomaan mitä omituisia, ällöttäviä tai hassuja tapoja teidän parisuhteestanne löytyy!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskellaan toistemme kynsiä :D:D paskotaan vaikka toinen ois vieressä suihkussa ja kerrotaan koostumus.. seksyy? :D

Vierailija
2/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään molemmat ovi auki pissalla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laittaa minulle tampoonia

Vierailija
4/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun ollessa vaikka suihkussa, jos miehelle iskee wc-hätä niin hän käy siinä samaan aikaan pöntöllä. Sekä ykkösellä että kakkosella.

On näitä vaikka mitä ku jaksais kirjottaa.. tuo tuli ny ekana mieleen ku juuriki tarttis suihkuun mennä, saa nähä saanko yksin käydä.

Kaikkeen tottuu, ei oo pyhää ja yksityistä meillä enää vissii mikään! :D

Vierailija
5/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristellaan toistemme finnejä

Vierailija
6/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ovi auki veskissä käynti meilläkin :D mieheltä kysyin ni ei kuulemma mitään outoja tapoja ole

Vierailija
7/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti paskalla ku toinen on suihkussa :O

Vierailija
8/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:22"]

Puristellaan toistemme finnejä

[/quote]

Tuohan on yksi tärkeimmistä syistä olla parisuhteessa! Mitä hankalammassa paikassa finni on, sitä tärkeempää on olla hieman sadistinen kumppani, joka on innolla finniä räjäyttämässä.

Vierailija
9/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakan haju kosteassa pesuhuoneessa :Dvirkistävää suihkuhetkeä.

Mies nauraa ku valitan ja tietysti itsekkin repeän:D

Vierailija
10/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tanssii usein kikulitanssia. Eli heiluttelee vehjettään ympäriinsä ja käy välillä läppäisemässä sillä minua poskeen. 

Vierailija
11/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mies puristelee mun finnejä, mä en kykenis häneltä.. Hyi. :D (en pyydä miestä, vaan mies haluaa :D ). Kyllä me käydään ovi auki vessassa, ja jos mies on suihkussa niin ei sitä oo haitannu mun paskalla käynti - mua haittais sen hajut :D hmmm.. Ei meillä oo outoja tapoja. Nää on parisuhteessa normaaleja. :D

Vierailija
12/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koittaa päästää aina edellistä kovaäänisemmän pierun ja minä sen äänitän ja sit vertaillaan.

Vierailija
13/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkku. Te ootte oksettavia.

Vierailija
14/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:48"]

Hmm. Mies puristelee mun finnejä, mä en kykenis häneltä.. Hyi. :D (en pyydä miestä, vaan mies haluaa :D ). Kyllä me käydään ovi auki vessassa, ja jos mies on suihkussa niin ei sitä oo haitannu mun paskalla käynti - mua haittais sen hajut :D hmmm.. Ei meillä oo outoja tapoja. Nää on parisuhteessa normaaleja. :D

[/quote]

Outoa, että et hyväksy mieheltä sitä mitä mies hyväksyy sulta. Voisit samantien jatkaa, että sä voit piereskellä miehen läsnäollessa, mutta mies ei saa. Tai että sä voit jättää leikattuja varpaankynsiä tyynylle, mutta mies ei saa.

Vierailija
15/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:16"]

Ihanaa olla sinkku. Te ootte oksettavia.

[/quote]

Samaa mieltä. Ei mulla kyllä ikinä ole ollut suhteessa tuollaista, eikä toivottavasti tule ikinä olemaan, hyh.

Vierailija
16/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:16"]Ihanaa olla sinkku. Te ootte oksettavia.
[/quote]
itsekin olet, et vain ole löytänyt samalla tavalla oksettavaa miestä

Vierailija
17/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:16"]Ihanaa olla sinkku. Te ootte oksettavia.
[/quote] En ihmettele että olet sinkku, ei tollasen jäykän nirppanokan kanssa kukaan uskalla eikä halua ollakaan.

Vierailija
18/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä kyllä ulostaa toisen seurassa. Hyvästi kaikki mystiikka ja aistillisuus. Liian eläimellistä meininkiä minun makuuni, mutta minulla nyt on muutenkin korkeat standardit joka suhteessa. Kirjaimellisesti.

Vierailija
19/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:16"]Ihanaa olla sinkku. Te ootte oksettavia.
[/quote] En ihmettele että olet sinkku, ei tollasen jäykän nirppanokan kanssa kukaan uskalla eikä halua ollakaan.
[/quote] Jaha, moni nirppanokka tunnisti itsensä kun jo 6 alapeukkua.

Vierailija
20/22 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä ulostetaan molemmat toistemme seurassa ja puristellaan toistemme finnejä tarvittaessa. Ihanaa kun voi olla omassa kodissaan rennosti ja avoimesti. Seksiä on silti todella paljon näin 7v jälkeenkin, ei ole miehelleni mikään yllätys että ne ruumiintoiminnot minultakin löytyy. Ulospäin ollaan tietty niin herttainen pari ettette uskoiskaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan