Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskittomat ihmiset junan hytissä

Vierailija
07.01.2022 |

Näin tänään junassa yhden perheen istumassa junan hytissä ilman maskia. Kuinka vaikea se on ymmärtää, että junissa on MASKIPAKKO, ja ilma kulkee kyllä sieltä hytistä muuallekin? Vastuutonta käytöstä ja itsekästä. Maskit naamalle julkisissa kulkuvälineissä!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:n maskisuositus ei koske hyttejä.

Vierailija
2/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... Sinä et ole nähnyt mitään mutta tyhmyyksissäsi ja typeryyksissäsi haluat kirjoitella tänne jotain. Älä kirjoittele. Mene pois.

En ole aloittaja, mutta väitätkö, etteikö junan hytissä voisi olla maskittomia ihmisiä? Kun jopa VR:n omilla sivuilla lukee, että hyteissä EI tarvitse käyttää maskia. Joten mitä ihmeellistä siinä on, jos joku on ilman maskia hytissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VR:n maskisuositus ei koske hyttejä.

Kyllä niitä silti kuuluu hyteissäkin käyttää.

Vierailija
4/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maskipakkoa hyteissä, eikä VR voi muutenkaan pakottaa ketään mihinkään.

Ja etkö luotakaan 2-4 piikin tehoon???

Ehkä ei ole maskipakkoa hyteissä, mutta kyllä silti maskia kuuluu hytissäkin käyttää.

Vierailija
5/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... Sinä et ole nähnyt mitään mutta tyhmyyksissäsi ja typeryyksissäsi haluat kirjoitella tänne jotain. Älä kirjoittele. Mene pois.

En ole aloittaja, mutta väitätkö, etteikö junan hytissä voisi olla maskittomia ihmisiä? Kun jopa VR:n omilla sivuilla lukee, että hyteissä EI tarvitse käyttää maskia. Joten mitä ihmeellistä siinä on, jos joku on ilman maskia hytissä?

konduktööri saa taudin sieltä ja tartuttaa koko junan. 

Vierailija
6/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrätte, että kirurgin maskit tehoaa vain bakteereihin ei viruksiin. En käyttänyt junassa maskia, koska siitä on minulle terveydellistä haittaa. Konnari hyväksy sen syyn ja toista ei kiinnostanut vähääkään oliko minulla maskia vai ei.

Sitä paitsi sen pakottaminen on syrjivää sellaisille, jotka ei voi sitä oikeasti käyttää.

Jos ite olet hysteerikko, älä matkusta junalla, varsinkaan jos olet rokottamaton.

Vierailija
7/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel.... vaikeeta juoda kahvia ravintolavaunussa maskin läpi. Kyllä te ressukat olette täysin sekaisin.

Vierailija
8/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustin loppukesästä perheeni kanssa perhehytissä ja olimme hytissä ilman maskia, muuten pidimme. Ei olis pystyny pitkää matkaa olee maski naamalla touhuten lasten kanssa ja välillä piti juoda ja syödäkin.

Vierailija
9/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään maskipakkoa ei ole. Pelkästään vahva maskisuositus. Päivän selvä ERO pakon ja vahvan suosituksen välillä.

Vierailija
10/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrätte, että kirurgin maskit tehoaa vain bakteereihin ei viruksiin. En käyttänyt junassa maskia, koska siitä on minulle terveydellistä haittaa. Konnari hyväksy sen syyn ja toista ei kiinnostanut vähääkään oliko minulla maskia vai ei.

Sitä paitsi sen pakottaminen on syrjivää sellaisille, jotka ei voi sitä oikeasti käyttää.

Jos ite olet hysteerikko, älä matkusta junalla, varsinkaan jos olet rokottamaton.

Niin no, itsehän olen käyttänyt koko koronajan vain FFP2/3-hengityssuojaimia, jotka kyllä tehoavat viruksiin. Toisekseen en ole tavannut yhtään ihmistä, joka ei voisi maskia pitää. Esim. astma ei ole syy maskittomuuteen.

Vierailija
11/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaksi maskia.. ajaa saman asian

Vierailija
12/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maskipakkoa hyteissä, eikä VR voi muutenkaan pakottaa ketään mihinkään.

Ja etkö luotakaan 2-4 piikin tehoon???

Kaikki ei siltikään halua sairastaa koronaa, vaikka piikit olisi ja se tulisi lievänä. Toivottavasti korona toisi vähän tolkkua tähän tautien levitysvimmaan. Flunssatkin on ollut PAKKO tartuttaa johonkuhun, ettei itse olisi ainoa kellä on kurjaa..

Vierailija
13/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korona-aikana matkustanut vain yöjunissa onassa makuuhytissä ja en ole nukkunut hengityssuojain naamalla. Junaan noustessa ja poistuessa junassa suojain kasvoilla ja sanoin kun konduktööri tullut tarkistamaan liput.

Vierailija
14/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö psykoosissa olevat mikä ristiriita teidän maskipakko vaatimuksissa on? Menet junaan maski naamalla mutta ravintolavaunussa voit olla koko matkan ajan ilman maskia.

Vierailija
15/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, itsehän olen käyttänyt koko koronajan vain FFP2/3-hengityssuojaimia, jotka kyllä tehoavat viruksiin. Toisekseen en ole tavannut yhtään ihmistä, joka ei voisi maskia pitää. Esim. astma ei ole syy maskittomuuteen.

No kun syynä ei ole pelkästään astma................ ja mitä muiden sairauskertomukset sinulle kuuluu. On niitä muitakin, jotka eivät voi käyttää. Osalla maskin käyttäjistä lienee havaittavissa jo lievää aivovauriota liiallisesta hiilidioksiinista. Itse olet varmaan lääkäri, kun tiedät asiasta jotain?

Vierailija
16/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hel.... vaikeeta juoda kahvia ravintolavaunussa maskin läpi. Kyllä te ressukat olette täysin sekaisin.

Juuri nämä poikkeukset tekee maskin turhaksi. Ollaan 3 tuntia maski päällä ,mutta sitten kaikki syö tunnin yhdessä jotain. eli maskit ovat käytännössä turhia.

Vierailija
17/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virus on n 300 nm kokoinen, samaa luokkaa kuin tupakan savun partikkelit. Voit kokeilla FFP2n läpi puhaltaa tupakansavua niin näet mitä tapahtuu. Vuotaa kuin seula

Vierailija
18/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kahden hengen hytin itselleni ja maksoin lisämaksun juuri sen takia että hytissä ei tarvitse pitää maskia.

Vierailija
19/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö psykoosissa olevat mikä ristiriita teidän maskipakko vaatimuksissa on? Menet junaan maski naamalla mutta ravintolavaunussa voit olla koko matkan ajan ilman maskia.

No en kyllä todellakaan käy missään hemmetin ravintolavaunussa. Ja oma makuuhyttini on myös aina sellainen, että siinä on oma vessa ja suihku. En liiku siis hytistä minnekään. Ymmärrätkö?

Vierailija
20/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, että suurin osa käyttää niitä kirurgin maskeja, mutta ottaa ne pois vielä syödessä. Siis ihan turhaa kaikki kärsii osan ajasta, kun ei niitä suurin osa kuitenkaan koko aikaa pidä. Turha vaatia, että ihmiset olisivat esim. 5 tuntia syömättä ja juomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä