Miten korjata tilanne, kun rakkaudentunnustus lipsahtaa?!
Olen jo muutaman kuukauden ajan pelännyt lipsauttavani ne kuuluisat kolme sanaa poikaystävälleni...ja tänään se sitten valitettavasti tapahtui. :( Hävettää ja kaduttaa niin vietävästi, että menin sanomaan sen ensimmäisenä ja ilmeisesti ihan liian aikaisin (9kk seurustelun jälkeen). Pyysin kyllä anteeksi ja yritin selittää, mutta siitä taisi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Onko tilanne mitenkään korjattavissa ja jos on, miten? Apunne olisi nyt kullanarvoista!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:51"]Älä ap ala pelailla mitään. Sinä olit rehellinen ja kerroit, mitä ajattelet. Mies sanoo samat, kun on siihen valmis. Älä ala sitä kytätä tai painostaa, se tulee aikanaan jos on tullakseen.
[/quote]
Tähän liityen piti vielä kysyä, että lieköhän toivoakaan, että hän koskaan sanoisi noita sanoja minulle, jos sitä ei tähän mennessäkään ole tapahtunut?
ap
Kun tilanne on lähtenyt jo noin pahasti käsistä kannattaa jättää se sika!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:09"]Kun tilanne on lähtenyt jo noin pahasti käsistä kannattaa jättää se sika!
[/quote]
Tämä taisi olla sarkasmia, mutta ei mun mielestä mikään kyllä viittaa siihen, että mies olisi sika. Sikamaisempaa olisi vastata rakkaudentunnustukseen tarkoittamatta, mitä sanoo. Mutta jossain määrin ongelmallinen tunne-elämä hänellä saattaa kyllä olla.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:01"]Miten mies sitten reagoi?
[/quote]
Ei oikeastaan mitenkään. Halasin häntä välittömästi, kun tajusin sanojen karkaavan suustani, jotta tilanne olisi mahdollisimman vähän kiusallinen molemmill ja että hänen olisi helpompi olla sanomatta mitään.
ap