Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kuntosali Jyväskylässä?

Vierailija
29.04.2015 |

Jyväskylässä ei taida olla "kaikkien" kuntosalia? On vain näitä pieniä keskustan naisvoittoisia paikkoja ja sitten todella kallis SATS jossa pyörii lähinnä nuorta ja meikattua tyttöstä ja lihaskimppu-uroita. Ainakin keskustan alueella vaikuttaa tältä. Tietääkö joku toisin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman keskustan ulkopuolelta löytyvät ainakin Top-Shape ja FitGym. Molemmat konstailemattomia, nimenomaan kuntosaleja, joista puuttuvat jumpat yms. Eivät ole näyttäytymispaikkoja vaan paikkoja jossa treenataan kovaa, mutta rennolla asenteella.

Omat kokemukseni molemmista oikein mieluisat.

Vierailija
2/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä ohjattua ryhmäliikuntaakin. Edellinen salini oli Tampereella Fressi Syke, missä mielestäni oli mahtavaa kun treenaajia oli niin laidasta laitaan. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny Killerin liikuntakeskuksesta. Siellä on LesMillsin tunneista ainakin Attack, Pump, Balance, Compat, Step ja Sh'bam. Saattaa olla muitakin. Lisäksi sitten tietty monia muitakin tunteja. Tuntitarjonta on laaja ja tunneilla näkee monen kuntoisia naisia ja miehiä.

Ainoa miinus Killerissä on sen sijainti. Mua se ei niin haittaa, koska asutaan Kortepohjassa. Keskustasta ilman autoa saattaisi treenaamaan lähteminen olla tuskan takana talvella, kun molempiin suuntiin löytyy ylämäkeä. :D

Vierailija
4/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, kirjoitin ajatuksissani yhden väärin. Puhuin siis tietty Combatista. :D -4

Vierailija
5/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killeri

Vierailija
6/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Jyväskylässä ole enää Fressiä?

Vierailija
7/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixia on, mutta se on siellä Seppälän Prisman lähellä, eli ei ihan keskustaa

Vierailija
8/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gogo expressille vaan! :)

Vierailija
9/12 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gogo!! Olin pitkään elixialla jäsenenä. Nyt siirryin gogolle kun en elixialla enään tunneilla käynyt vaan pelkästään salilla. Enkä halunnut maksaa järettömiä summia pelkästä kuntosalista. Jos nyt pelkkästä kuntosalista puhutaan niin gogo EHDOTTOMASTI parempi kuin elixia!! Enempi laitteita kuin elixialla.. samoja laitteita molemmissa. Gogo 18e/kk , elixia mulla 66e/kk.. "pieni" ero. Harmitti vaan kun en aikaisemmin hoksannut siirtyä sinne. Kokemusta gogo savelasta, en oo vielä seppälässä käynyt.

Vierailija
10/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Vanha ketju, mutta tietääkö joku voiko tuonne gogo:n ostaa lahjakorttia? Vai pitääkö sinne solmia joku sitova sopimus?

Vierailija
11/12 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan lahjakorttia kysyä vastaanotosta. Palvelualtista henkilökuntaa nimittäin. GoGo:lla oon tykänny siitä paljon, että säännöt ja muut on selkeet ja niiden rajoissa sun puolta kyllä ajatellaan mahdollisimman hyvin ja kaikille on tasapuoliset/samat säännöt ja hinnat. Molemmilla GoGo:lla on henkilökunta aina paikalla ja kortti käy molemmissa/kaikissa GoGo Expresseissä! Se on aika iso plussa...varsinkin tuolla hinnalla! :D

GoGo vaatii ton vuoden määräaikasen, mutta jos miettii niin maksan about 200€ vuodesta tossa ja esim Liikussa ei sitoutumista, mutta hinta melkeen tuplat (liittyminen 29 ja 29/kk...eli 377 per vuosi).

Ite käyn paljon Seppälässä koska huomattavasti vähemmän porukkaan kun Savelassa (sielläkin käynyt usein). Toki nyt taas vuoden alussa on kaikki "lupaajat" paikalla, mutta se hellittää parin kuukauden päästä kyllä. :D

Käy kyselemässä! Sano (jos manageri, paikan esimies, on paikalla), että Kari P lähetti. Kyselen sit ootko käyny! :D hehe

Vierailija
12/12 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan paitsi Elefit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi