Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EIikö tosiaan kukaan enää jo perjentai iltana viiinaa? Kyllä on hyvin asiat.

Vierailija
07.01.2022 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota. Tipaton.

Vierailija
2/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmmiä kaikki. Juoruämmiä. Laitetaan suomen tiedusteluarmeijaaan koko porukkka luottvaisin mielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyj, ei kiitos!

Vierailija
4/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun join toissapäivänä ja monena päivänä sitä ennen.

Vierailija
5/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olutta kyllä.

Vierailija
6/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu.

Vierailija
7/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join viime viikonlopun ja vieläkin vituttaa. Ei nyt jaksa vähään aikaan. Sori.

Vierailija
8/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, hurskastelijat yrittävät olla nyt keskimääräistä parempaa ihmistä kun pitävät tipattomiaan. Sitten ne helmikuussa aloittaa kun ei kiinnostakaan vetää enää XXL:sta hankittuja liian pieniä treenitrikoita vartalon verhoamiseksi. Ja punkku alkaa maistua.

Vierailija
9/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oot ainakin vetänyt varmaan koko päivän kun noin väärin skriivaat.

Vierailija
10/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känäporukoilla on tipaton. Eivät myöskään juo ruoan kanssa. Suhde alkoholiin kun ei ole luonteva.

Vierailija
11/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, hurskastelijat yrittävät olla nyt keskimääräistä parempaa ihmistä kun pitävät tipattomiaan. Sitten ne helmikuussa aloittaa kun ei kiinnostakaan vetää enää XXL:sta hankittuja liian pieniä treenitrikoita vartalon verhoamiseksi. Ja punkku alkaa maistua.

En mä nyt tiedä, mitä hurskastelemista on siinä, että on kuukauden juomatta alkoholia.

Vierailija
12/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit. Sitä voisi ottaa naukun näin lomapäivän kunniaksi, kun tuota rommia on vielä jäljellä. Sitä otetaan aina naukku, ei ryypiskellen. 

Vierailija
13/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla alkoholiongelma, kun oman juomisesi lisäksi häiritsee muiden raittius.

Mä hurskastelen nyt oikein kunnolla: maistoin viiniä ja myös viskiä viimeksi toissa kesänä ja humalassa olin viimeksi v. 2004. Silloin päätin että tämä ei ole mun juttu enkä halua ikinä enää voida niin huonosti. Enkä ole voinutkaan. Selvin päin olen selvinnyt läheisimpien kuolemista ja omasta avioerosta.

Mutta onhan sulla harrastuksessasi seuraa, kun 10% suomalaisista kiskoo 90% kaikesta myydystä alkoholista.

Vierailija
14/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt tiedä, mitä hurskastelemista on siinä, että on kuukauden juomatta alkoholia.

Tekopyhää on olla juomatta ja mainostaa sitä. Sama vegaanien kanssa jotka pelleilevät sapuskasta joka käänteessä ja muistuttavat asiasta. Miksi ei vain voi olla juomatta lainkaan alkoholia ja vegaani syömättä.

Vierailija
15/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää on olla juomatta ja mainostaa sitä. Sama vegaanien kanssa jotka pelleilevät sapuskasta joka käänteessä ja muistuttavat asiasta. Miksi ei vain voi olla juomatta lainkaan alkoholia ja vegaani syömättä.

Voisitko kirjoittaa listan kaikista asioista, joista pitää olla vaiti? Vai olisiko saman tien parempi olla puhumatta koskaan mistään asioista? Sun pitää tosin myös lopettaa tuo mouhaaminen, jos näin on.

Vierailija
16/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen viikko sinä spämmäät tänne näitä viinanjuomisaloituksiasi. Ja ties mitä muuta sairasta.

Vierailija
17/17 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä voi itsekään olla hiljaa juomisestasi. Kälä kälä, käläkälä, "Mitä lasissa?" Etkö mitään muuta osaa tehdä, vaikka virkata tai lukea kirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän