Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkkumiehen koti

Vierailija
07.01.2022 |

Mitä oletat sieltä löytyvän? Millainen sisustus? Paljonko tavaroita ja mitä? Mikä olisi outoa ja mikä antaisi hyviä viboja?

Sanotaan nyt vaikka, että 30-40-vuotiaan miehen koti kyseessä.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin monessa sinkkumiehen kämpässä vieraillut (enkä yhdenkään ikisinkun) mutta oletan että kaikki perusjutut asunnosta löytyy. Erityisen hyviä viboja tulee jos kämppä on siisti eikä täynnä turhaa rojua ja miehellä on silmää sisustamiselle, eli että huonekalut ja muut sisustusjutut sopivat yhteen toistensa kanssa. Toisaalta sekään ei ole hyvä jos on liian suunnitellun oloinen kokonaisuus, vaan jonkinlainen rentous on kämpän ilmeessä hyvä olla. Kodin pitää näyttää kodilta.

Vierailija
62/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdintaa jonkun tekemästä vaateluettolosta intoutuneena: Mulla kenkiä satoja pareja. Vaatteiden määrää en uskalla edes ajatella, saati laskea. Laukkuja nykyään vähemmän, koska ostan vain ajattomia laadukkaita, ehkä sellanen 15-20kpl nyt. Ennen niitäkin oli hirvittäviä määriä.

Mutta nyt asiaan, sinkkumiehien asuntoja nähnyt muutamia. Ne on olleet siistejä ja niissä ollut ihan kivat sisustukset, tosin aika pelkistetyt. Usein mustaa, valkoista, harmaata väreinä. Täällä joku sanoikin että ehkä sellainen ihan viime silaus jäänyt puuttumaan, jonka itse olisin laittanut. En osaa tarkemmin määritellä ja riippuu toki kohteesta. Yleensä verhot on olleet just sellaset jotka näyttää sille että "jaahas täs on verhot, laitetaan vaikka nää."

Naisilla ollut sotkuisempia kämppiä, mutta sitten myös niitä jotka on todella viimeisen päälle laitettu.

Pahinta olisi likaiset lakanat, likainen vessa, paha haju. Jos ei näitä ole niin menee jo hyvin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta olisi likaiset lakanat, likainen vessa, paha haju. Jos ei näitä ole niin menee jo hyvin:)

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Helppo olisi nuo hoitaa kuntoon, jos on edes pieni mahdollisuus, että joku tulee vierailulle. Eihän nuo aina kaikilla tiptop ole, jos yleensä on yksin kämpässä, mutta kai nyt jokainen vieraita varten siivoaa?

Vierailija
64/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tympeää yleistämistä. Itse tunnen sekä naisia että miehiä, joilla on siisti tai sotkuinen koti. Monella perheelliselläkin kaverillani on järkyttävän epäsiisti koti, koska vanhemmat töidensä lisäksi juoksee harrastuksissa ja lasten harrastuksissa, joten ei oikein kellään ole aikaa puunata kotiaan. Niissä on sellainen hallittu kaaos.

Ja itse olen ikisinkku nainen ja kyllä minunkin kämppä on välillä sotkuinen ja tiskit tiskaamatta. On minullakin muutakin elämää kuin jynssätä nurkkia jatkuvasti. Ja iloisesti jää sukat pitkin lattioita ja peti petaamatta aamuisin 🤭.

Vierailija
65/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikisinkulla pitäisi olla parisänky?

Vierailija
66/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä naiset jos miehellä on viimeisen päälle laitettu "taisteluasema"? Tuolla esimerkkikuvia:

https://www.reddit.com/r/battlestations/

Kieltämättä aika hienoja. Mutta oletan että tuollainen tarkoittaa että mies viettää kaiken vapaa-aikansa pelatessa, ja se taas on suuri miinus. En oikein innostu sellaisista miehistä.

Vierailija
67/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei saa olla seksileluja, mutta naisilla saa olla vaikka kuinka monta. Naiset voivat julkisesti osallistua jopa seksileluarvontoihin, mitä mies ei saa tehdä, ettei leimaannu runkkariksi.

Vierailija
68/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa olla 100 cm leveäkin vain. Isompaa ei makuuhuoneeseen mahdu.

ap

Vierailija
69/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelin itsekin. Ei mun kämppään edes mahdu parisänky

ikisinkku M28

Vierailija
70/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ihan sen takia, että sain sellaisen ilmaiseksi sukulaiseltani. En tosiaan luteiden pelosta olisi keneltä tahansa huolinut.

Vierailija
71/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelin itsekin. Ei mun kämppään edes mahdu parisänky

ikisinkku M28

Minulta taas löytyy naisten parjaama 80cm sänky, vaikka tilaa olisi parisängyllekin. Nooh, eipä se haittaa: lottovoittokin on todennäköisempi, kuin se että asuntooni joku nainen joskus eksyisi 😅

M36

Vierailija
72/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä naiset jos miehellä on viimeisen päälle laitettu "taisteluasema"? Tuolla esimerkkikuvia:

Kieltämättä aika hienoja. Mutta oletan että tuollainen tarkoittaa että mies viettää kaiken vapaa-aikansa pelatessa, ja se taas on suuri miinus. En oikein innostu sellaisista miehistä.

Ihan vilpitön kysymys ilman riidan hakua, mikä siinä pelaamisessa on huonoa?

Vierailija
73/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuuden takia. Ja ei sitä koskaan tiedä jos vaikka joskus löytyykin joku kiva yökylään.

-iksinkkunainen

Vierailija
74/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavuuden takia. Ja ei sitä koskaan tiedä jos vaikka joskus löytyykin joku kiva yökylään.

-iksinkkunainen

Mukavaa, että edes joku ikisinkku vielä jaksaa olla optimistinen.

M36

Vierailija
75/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-iksinkkunainen

M36

Ehkä naisten käsitys ikisinkkuudesta on eri kuin miehillä?

Vierailija
76/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaatekaappi

- 3 takkia

- 10 kauluspaitaa

- 5 pitkät housut

- 3 shortsit

- 5 t-paitaa

- 5 villapaitaa/poolopaitaa

- pari muuta aluspaitaa

- tusinan verran alushousuja ja sukkia

- 4 kengät

Tarviiko muuta edes olla? Pesen pyykkiä pari kertaa viikossa.

M32

Päällysvaatteita on vähemmän, mutta alusvaatteita enemmän kun en jaksa aina olla pesemässä pyykkiä. Etätyöaikanahan ei vaatteita edes tarvitsisi. 

M36

Vierailija
77/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpitön kysymys ilman riidan hakua, mikä siinä pelaamisessa on huonoa?

Siihen käytetty aika, joka taas on muusta tekemisestä pois. Mielikuva pelaavasta miehestä ei muutenkaan millään tavalla vastaa unelmamiestäni.

Varmasti on ottajansa heillekin, minä vaan en ole se.

Vierailija
78/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolta ja siskolta saadut verhot tai lakanat ikkunoissa. Kalusteet mustia kierrätyskeskuksesta. Kallein kaluste on tietokone ja nahkasohva.

Ei sohvalla tee mitään jos on ikisinkku. Mulla on atk-pöytä, tietokone, sänky, nojatuoli ja eteisessä puinen tuoli. Mitä muuta tarvii? 

Vierailija
79/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-iksinkkunainen

M36

Tänään olen optimistinen, huomenna en ehkä niinkään :D Vaihtelee päivän mukaan.

-ikisinkkunainen

Vierailija
80/141 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummolta ja siskolta saadut verhot tai lakanat ikkunoissa. Kalusteet mustia kierrätyskeskuksesta. Kallein kaluste on tietokone ja nahkasohva.

Ei sohvalla tee mitään jos on ikisinkku. Mulla on atk-pöytä, tietokone, sänky, nojatuoli ja eteisessä puinen tuoli. Mitä muuta tarvii? 

Kyllä tekee! Mulla on isohko vuodesohva jossa vietän kotona suurimman osan ajastani. On myös kätevä jos tulee vieraita yöksi, heidät voi majoittaa siihen.