Ikisinkkumiehen koti
Mitä oletat sieltä löytyvän? Millainen sisustus? Paljonko tavaroita ja mitä? Mikä olisi outoa ja mikä antaisi hyviä viboja?
Sanotaan nyt vaikka, että 30-40-vuotiaan miehen koti kyseessä.
Kommentit (141)
Olen 46-vuotias syrjäytynyt mies. Minun kodissani (rm-talo) on äitivainaani kangaspuilla kutomia räsymattoja ja seinillä ryijyjä. Juuri nyt on joulukuusi missä isovanhempain aikaiset lasikoristeet. Tiedän että tämä on jonkin mielestä hirveää ja odotan vittuiluviestien sumaa, mutta ei haittaa. M i n u l l e tämä on kodikas ja sievä. Ja kyllä, osaan siivota.
Olen kyllä asunut kerrostaloissakin mutta niiden sisustus sotkasta tms. ja yleensä poismuutettaessa niin ränstynyttä että heitin pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä naiset jos miehellä on viimeisen päälle laitettu "taisteluasema"? Tuolla esimerkkikuvia:
Osa on tosi upeita. Jos tekisin enemmän koneella töitä niin voisin itsekin panostaa tuontyyppiseen, nykyisellään riittää läppäri.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
On huomattu töissä, että miehillä ei kauheasti ole vaatteita. Siksi olisikin pelottavaa muuttaa sinkkumiehen kanssa samaan asuntoon, kun naisena minulla niitä vaatteita todellakin on ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias syrjäytynyt mies. Minun kodissani (rm-talo) on äitivainaani kangaspuilla kutomia räsymattoja ja seinillä ryijyjä. Juuri nyt on joulukuusi missä isovanhempain aikaiset lasikoristeet. Tiedän että tämä on jonkin mielestä hirveää ja odotan vittuiluviestien sumaa, mutta ei haittaa. M i n u l l e tämä on kodikas ja sievä. Ja kyllä, osaan siivota.
Olen kyllä asunut kerrostaloissakin mutta niiden sisustus sotkasta tms. ja yleensä poismuutettaessa niin ränstynyttä että heitin pois.
Ihan kodikkaalta kuulostaa ja jos itse viihdyt niin sitä parempi. Kyllä itsekin mieluummin tuollaisessa asuisin kuin vaikka minimalistisesti sisustetussa kerrostalokämpässä.
ap
On siisti, koska kukaan nainen ei ole sitä sotkemassa. Viimeksi eilen asunnossni käynyt huoltomies kehui asuntoni siisteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
On huomattu töissä, että miehillä ei kauheasti ole vaatteita. Siksi olisikin pelottavaa muuttaa sinkkumiehen kanssa samaan asuntoon, kun naisena minulla niitä vaatteita todellakin on ja paljon.
Mikä on paljon vaatteita? Onko paljon esimerkiksi 30 paria kenkiä ja 100 teepaitaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
Sinkkumiehet on muutenkin tosi tarkkoja kaikesta mikä kuulostaa pelottavalta, että on varmaan hyvä, että ovat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
Miksi pelottaa? Nykykämpissähän ei ole edes kaappitilaa kunnolla niin hyvä vaan jos on miehellä on vähän vaatteita niin sinunkin vaatteet mahtuu jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
Mikä on paljon vaatteita? Onko paljon esimerkiksi 30 paria kenkiä ja 100 teepaitaa?
ap
Kenkiä ei ihan noin paljon, mutta paitoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
ap
Varmaan hyvä, että pariskunnat asuvat eri asunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on hyvin vähän
ap
Se on jo aika paljon. Mulla vain ehkä tuo 100 kpl ja muita paitoja saman verran.
ap
Minun vaatekaappi
- 3 takkia
- 10 kauluspaitaa
- 5 pitkät housut
- 3 shortsit
- 5 t-paitaa
- 5 villapaitaa/poolopaitaa
- pari muuta aluspaitaa
- tusinan verran alushousuja ja sukkia
- 4 kengät
Tarviiko muuta edes olla? Pesen pyykkiä pari kertaa viikossa.
M32
Miehet arvaavat usein väärin syitä miksi nainen ei halua alkaa seurustelemaan. Vaatteet ja tavarat voivat olla yksi syy.
Sisustus on minimaalinen. Ei tässä 28 neliön yksiössä ole tilaa tavaralle
M29
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvaavat usein väärin syitä miksi nainen ei halua alkaa seurustelemaan. Vaatteet ja tavarat voivat olla yksi syy.
Ja miehiä syytetään ulkonäkökeskeiseksi
Oon varmaan mies, koska mulla on vaatteita neljän 50 cm hyllyn ja yhden 60 cm tangon verran. 😅 Kenkiä kuusi paria.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voivat. Mutta hankala sitä on arvata mikä niissä tavaroissa ja vaatteissa oli pielessä, jos sitä ei kukaan kerro.
Se voi olla ihan millainen vain. Siisti tai sotkuinen, tyylikäs tai tyylitön. Ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Sisustus on minimaalinen. Ei tässä 28 neliön yksiössä ole tilaa tavaralle
M29
Muuta isompaan kämppään. Ei naiset halua työttömiä köyhiä miehiä muutenkaan
Entäs iso ryijy rinnassa?