Ikisinkkumiehen koti
Mitä oletat sieltä löytyvän? Millainen sisustus? Paljonko tavaroita ja mitä? Mikä olisi outoa ja mikä antaisi hyviä viboja?
Sanotaan nyt vaikka, että 30-40-vuotiaan miehen koti kyseessä.
Kommentit (141)
Likainen vessa, kusitippoja pytyn reunoilla. Likainen uuni ja tyhjä jääkaappi. Pölypalloja sängyn alla, likaisten kalsareiden ja sukkien kanssa. Tiskiallas täynnä astioita, roskapusseja parvekkeella.
Kaikilla tuntemillani on perussiisti koti ja vähän tavaraa, jotka eivät sovi priimasti yhteen. Ostettu tarpeeseen. Kodista huomaa sellaisen naisen käden kosketuksen puutteen. Seinillä ei mitään, verhot vaan jotkut jostain napatut.
Mitä mieltä naiset jos miehellä on viimeisen päälle laitettu "taisteluasema"? Tuolla esimerkkikuvia:
Miehet on tarkkoja kaikesta niin heidän on parempi asua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oleellista että perussiisteys ok. Muutenkin hyvä, jos tulee sellainen viba, että elämänhallinta kunnossa.
Huonoja viboja tois esim. puhallettava seksinukke.
Jos tykkää miehestä, niin muu ok.
Eikö nykypäivänä seksinukke ole silikonista tai tpe:tä. Ne puhallettavat on menneen talven lumia. Seksinuketkin kehittyneet valtavasti ja osa korvaa naisen aivan loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä naiset jos miehellä on viimeisen päälle laitettu "taisteluasema"? Tuolla esimerkkikuvia:
Liian aikaavievä harrastus, joten ei jatkoon.
Ettehän tekään kelpuuta heppanaisia samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Laita se vähän syrjemmälle ainakin. Telkkarissa oli joskus juttu naisettomista tyypeistä ja jäi mieleen keskellä yksiötä nököttävä taisteluasema, ruma huonekalu, pölypallot pyöri jaloissa ja selvästi ei oltu pyyhitty pölyjä ikinä. Epämääräistä tavaraa pinnat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuommoinen mies ja ainoa listattu asia mikä löytyy on saadut verhot
Varmaan myös pyyhkeet ovat äidiltä/siskolta/exältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en minäkään näistä omaa kotiani tunnista. Lähinnä kyselin, kun ei hirveästi enää tässä iässä tule sinkkumiesten kodeissa käytyä, kun tuttavat tuppaavat olemaan perheellisiä.
Itse vaikka en mikään rikas olekaan niin olen pyrkinyt mahdollisuuksien mukaan sisustamaan asuntoani siistiksi aikuisen asunnoksi. On myös kaikenlaista keittiövälinettä ja astioita kaapit täynnä. On viherkasveja ja jotain sisustusesineitä. Ei kai tämä mitenkään outoa ole?
ap
Ei se kai outoa ole, itsellä on aika pelkistetty tyyli että ei ole mitään "turhaa" itsekin pidän viherkasveista ja niitä löytyy kyllä. Sisustus esineitä en ole koskaan ymmärtänyt niin niihin en ole rahaa tuhlannut. Keittiöön on vuosien varrella kertynyt vaikka mitä kun teen ruokia enkä ostele valmiita kuin hyvin harvoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellista että perussiisteys ok. Muutenkin hyvä, jos tulee sellainen viba, että elämänhallinta kunnossa.
Huonoja viboja tois esim. puhallettava seksinukke.
Jos tykkää miehestä, niin muu ok.
Eikö nykypäivänä seksinukke ole silikonista tai tpe:tä. Ne puhallettavat on menneen talven lumia. Seksinuketkin kehittyneet valtavasti ja osa korvaa naisen aivan loistavasti.
Jos muoviesine korvaa loistavasti naisen, niin se on silloin sinulle juurikin se oikea kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Harrastus menee naisen ja muun elämän (vapaa-ajan) edelle. Ei varsinkaan lapsen isäksi sellaista miestä.
Jos harrastaa hifiä, seinällä on iso ryijy. Mahdollisesti myös isoja huonekasveja ja mattoja.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on ettei mitään Spiderman-lakanoita ja rumia verhoja ja että on siistiä. Siistit miehekkäät vuodevaatteet ja pyyhkeet.
Ja mikä vika on spidermanissa? 😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan myös pyyhkeet ovat äidiltä/siskolta/exältä?
Ostin ihan itse kyllä
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaa hifiä, seinällä on iso ryijy. Mahdollisesti myös isoja huonekasveja ja mattoja.
Ja isot hyllyt täynnä levyjä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian aikaavievä harrastus, joten ei jatkoon.
Ettehän tekään kelpuuta heppanaisia samasta syystä.
Kieltämättä ahdistaisi, jos naisen kotiin treffeille mennessä siellä olisi myös se hevonen.
Sinkkumiehen kanssa ei voi muuttaa samaan asuntoon, koska mitään tavaroita ei saisi olla, ovat tarkkoja kaikesta.