Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin vappuna

Vierailija
29.04.2015 |

Hauska vappu varmasti tulossa :))))) kohtalotovereita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täälläkin yksi yksinäinen vapunviettäjä. Istun raskaana yksin kotona kun muut juhlii.. Ihan kiva jos joista kusta yksin oleminen on kivaa ja osaatte ottaa sen vapaapäivänä, mutta minusta se ei ole kivaa varsinkaan kun teen sitä joka päivä muutenkin... Eikä mua ees harmita etten pääse mukaan vetämään päätä täyteen ja bilettämään aamu neljään.. ois vaan mukava kun olisi edes joku jonka kanssa viettää mukavaa iltaa selvinpäin. Juhannuksena varmaan sama juttu

Vierailija
22/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:47"]

Mä olen myös yksin nyt vappuna, ekaa kertaa. Teini varmaan jossain kohtaan tietty kotiutuu kaveriltaan, mutta silti, yksin olen, harmittaa kyllä. Sellaista se tuppaa olemaan, kun kavereita on niin vähän ja niilläkin jo muita suunnitelmia.

[/quote]

Sun on ihan hyvä pysytellä ajokunnossa siltä varalta, että teinille sattuu jotain illanvietoissaan.

[/quote]

En mä joisi, vaikka teini olisi kotonakin, toisekseen, se tulee kotiin jo seiskan pintaan, eikä juopottele (vielä ainakaan), mutta katoaa varmasti samointein huoneeseensa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin vappuna ja tuntuu mukavalta. Laitan parveketta kuntoon. Tein eka kerran elämässäni simaa ja varmaan sitten maistelen sitä. Olipa muuten helppo juttu tehdä simaa. Luulin monimutkaisemmaksi. Myös ihanan korkea kirjapino odottaa lukijaansa. Ja sitten pitää veikata Eurojackpotia, nyt voitto kotiin ;) Jokaisen kannattaisi laittaa muutama rivi likoon, jotta ehkä saataisiin taas Suomeen muutama miljoona kiertoon. 

Vierailija
24/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin vappuna(kotona?)sinun tulee onnitella itseäsi moisesta onnenpotkusta.

Vierailija
25/25 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:02"]

Ei kai sitä pakko ole kotona istua vaikka olisi yksin?

Jos on hieno ilma niin lähtisin kävelylle ja kävisin jollain kivalla terassilla kahvilla tai skumpalla :)

Kiva kuitenkin katsella ihmisiä juhlahumussa...

[/quote]

Kiva katsella kännisiä ihmisiä juu.