Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tekee?

Vierailija
07.01.2022 |

Nainenhan on paikoillaan ja mies tekee kaiken mitä nainen haluaa. Ja kommentteja lukiessa huomaa, että naiset haluavat niin olevan. Kaikenlaiset lelut, pukeutuminen, meikkaaminen on paha asia. Mitä te siis teette itse miehen vuoksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kýllä lukenut jotain huu-haata

Vierailija
2/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niinpäin, että mies tekee itselleen mitä haluaa, ja nainen ei voi muuta kuin olla. ..enää tuossa panoasennossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harhaista pakottamista - joka on myös jatkuvaa. Ap; menepois.

Vierailija
4/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkäjään haukkuu miestä.

Vierailija
5/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli surkea aloitus.

It takes two to tango.

Naisena olen yrittänyt nähdä vaivaa mieheni nautinnon takia. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä, kun aviomieheni on minua lähestynyt. Olen ajanut pimppini posliiniksi, pesen pimppini jokaisen toilettikäynnin jälkeen, jotta voin olla aina puhdas ja valmiina seksiin aviomiestäni varten.

Nainen saa tietenkin liikkua seksin aikana. Nainen voi toki ratsastaa miehen päällä. Tarjoilla doggy style panoa.

Vierailija
6/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En ikinä olekieltänyt miestäni,, eikä mieskään minulta, ei ikinä.  Siksi onkin seksiä joka päivä.

Vierailija
7/10 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli surkea aloitus.

It takes two to tango.

Naisena olen yrittänyt nähdä vaivaa mieheni nautinnon takia. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä, kun aviomieheni on minua lähestynyt. Olen ajanut pimppini posliiniksi, pesen pimppini jokaisen toilettikäynnin jälkeen, jotta voin olla aina puhdas ja valmiina seksiin aviomiestäni varten.

Nainen saa tietenkin liikkua seksin aikana. Nainen voi toki ratsastaa miehen päällä. Tarjoilla doggy style panoa.[/

Hienoa ! Kauniisti sanottu. Laittaisinko tuon

makkari seinälle

Vierailija
8/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän rivosti heittäytymistä seksiin näkyy olevan. 

Vierailija
9/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kysyä seuraavalla kerralla vähän vähemmän asenteellisesti, niin saatat saadakin vastauksia. Ei mun ainakaan tee mieli ruveta puolustautumaan jollekin satunnaiselle palstatyypille ja kertomaan mitä tykkään tehdä miehelle sängyssä, kun sun kirjoitustyylistä hönkii läpi että haluat päästä vaan dissaamaan, kyseenalaistamaan ja haastamaan riitaa.

Tää taisi olla ainakin kolmas kerta lyhyen ajan sisään, kun kyselet palstalla tätä samaa. Onko sulla syystä tai toisesta tarve pyrkiä todistamaan itsellesi että kaikki naiset ovat lahnoja sängyssä, vai mikä tässä on taustalla?

Vierailija
10/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset täällä miehiä haukkuvat? Olen kertonut mitä itse teen ja saat toki anonyymi olla. En usko, että kuitenkaan teet muuta kuin valitat kuten tässäkin keskustelussa.

Miksi esimerkiksi kyseenalaistaminen on huono asia. Perustele. Ehkä se perustelemattonuus, kertomattomuus luo mielikuvan, että kynttilä ja peitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme