Miten saan eksän kiinnostumaan uudelleen?
Vinkkejä kiitos :) erottiin n. kuukausi sitten ja ikävä on tosi kova, haluaisin yrittää vielä uudestaan. Ei olla oltu yhteyksissä tänä aikana koska minusta tuntuu etten voi olla vielä pelkkä kaveri. Miten kannattaisi näyttää olevansa kiinnostunut vielä? Otanko yhteyttä mieheen ja ehdotan näkemistä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä kiitos :) erottiin n. kuukausi sitten ja ikävä on tosi kova, haluaisin yrittää vielä uudestaan. Ei olla oltu yhteyksissä tänä aikana koska minusta tuntuu etten voi olla vielä pelkkä kaveri. Miten kannattaisi näyttää olevansa kiinnostunut vielä? Otanko yhteyttä mieheen ja ehdotan näkemistä?
Älä.tee.sitä.
Exät on exiä ihan syystä.Aika auttaa menemään eteenpäin.
mäki haluun apua, mun ex jätti mut puoltoist kk sitte, ja nähää silti joka viikko yhes kerhos... olin unohtanu mun ikävän sitä kohtaan ja nyt kun näin sen, sydän särky kun ei olla enää... katto mua aina välillä, ja tuli taas mieleen ne asiat joihin hänessä rakastuin... hän siis jätti mut ajanpuutteen takia... ja oon siis 14, tiiän et oon säälittävä ku oon tääl, mut haluun apuu ja siis en mitään seksiä ala tälle vielä ehdottelemaan, vaan haluun suhteen uudelleen tän kundin kanssa, pliis, rukoilen et joku auttaa mua....
Vierailija kirjoitti:
Kerro opinneesi imemään kuin hoover. Edgar nääs eikä se siivousväline.
:D Tuohan oli hauska, vähän uutta näkökulmaa sanaleikkeihin ja sikälikin perää että hänen kotonaan asunut mies ei tainnut olla vain kaveri :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
varakas mies siis kyseessä.
t.ap
Et sitten psykoosiltasi huomannut että aloitus on vuosia vanha.
penikka kirjoitti:
mäki haluun apua, mun ex jätti mut puoltoist kk sitte, ja nähää silti joka viikko yhes kerhos... olin unohtanu mun ikävän sitä kohtaan ja nyt kun näin sen, sydän särky kun ei olla enää... katto mua aina välillä, ja tuli taas mieleen ne asiat joihin hänessä rakastuin... hän siis jätti mut ajanpuutteen takia... ja oon siis 14, tiiän et oon säälittävä ku oon tääl, mut haluun apuu ja siis en mitään seksiä ala tälle vielä ehdottelemaan, vaan haluun suhteen uudelleen tän kundin kanssa, pliis, rukoilen et joku auttaa mua....
Jos olet oikeasti 14v, niin älä ihmeessä ala seurustella kenenkään kanssa vielä moneen vuoteen. Vasta lukiossa aikaisintaan. Seksiä ei noin nuorena pidä ajatellakaan, vasta lukioikäisenä aikaisintaan.
Mukavaa kouluviikkoa ja harrastuksia sinulle ja joulun odotusta! 🧡
noidanvoima kirjoitti:
Ollaan oltu naimisissa 8 vuotta.puoliso pitää tiiviisti yhteyttä exsäänsä ja exsä puolisooni(he soittelevat ja tapailevat melkein koko ajan).puoliso raportoi kaikki meidän kahdenkeskiset asiat exsälle.exsä käy kylässä joka viikko .ihmetyttää vaan oma rooli tässä kaikessa.
Ex. Ei exsä.
Jätä se sika!!!