Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdella työkaverillani taitaa olla suhde... Ei muuten kuulu minulle, mutta

Vierailija
29.04.2015 |

tuntuu vähän kurjalta, koska toisella on vaimo ja lapsia. Onneksi pikkujoulut eivät ole vielä aikoihin, ei tarvitse kiemurrella vaimon nähdessäni.

Onko teillä ollut tällaisia tapauksia? Ei kuulu minulle mutta risoo periaatteesta, mies "ylitöissä" harva se ilta ja vaimo hoitaa kiltisti kodin ja lapsukaiset

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:06"]tuntuu vähän kurjalta, koska toisella on vaimo ja lapsia. Onneksi pikkujoulut eivät ole vielä aikoihin, ei tarvitse kiemurrella vaimon nähdessäni.

Onko teillä ollut tällaisia tapauksia? Ei kuulu minulle mutta risoo periaatteesta, mies "ylitöissä" harva se ilta ja vaimo hoitaa kiltisti kodin ja lapsukaiset
[/quote]Huolehdi sinä vain omista asioistas!!!!1!

Vierailija
2/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule jännittäviä tunteja ne illan ylityötunnit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:08"]

Ne on kuule jännittäviä tunteja ne illan ylityötunnit...

[/quote]

On ainakin siinä tapauksessa että ei tee töitä vaan jotain ihan muuta.

Epäilyni syy ei ole se, että jäävät ylitöihin, vaan aika moni muu juttu. Ja nämä "ylityöt" vietetään ihan kahdestaan taukohuoneessa, olen ollut rakennuksessa.

Vierailija
4/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin samassa tilanteessa että ei kuulu mulle, aikuiset ihmiset hoitaa itse omat asiansa. (Paitsi läheisen ystävän tai sukulaisen tilanteessa kerron heti). Tosin jos tuon työkaverini vaimo olisi tullut minulta kysymään suoraan, en olisi alkanut pimittämään totuutta vaan olisin kertonut että hyvin usein miehesi ja saman osaston nainen ovat "ylitöissä".

Vierailija
5/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:06"]tuntuu vähän kurjalta, koska toisella on vaimo ja lapsia. Onneksi pikkujoulut eivät ole vielä aikoihin, ei tarvitse kiemurrella vaimon nähdessäni.   Onko teillä ollut tällaisia tapauksia? Ei kuulu minulle mutta risoo periaatteesta, mies "ylitöissä" harva se ilta ja vaimo hoitaa kiltisti kodin ja lapsukaiset [/quote]Huolehdi sinä vain omista asioistas!!!!1!

[/quote]

No niinhän minä teen. Tuntuu vain tavallaan pahalta vaimon puolesta.

Vierailija
6/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 3 kyseiset työkaverit? :DD

Vierailija
7/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on kans tälläinen pari, kaikki siitä tietää. Molemmat naimisissa tahoillaan, ja käyttävät työpaikkaa ja työaikaa paneskeluun. Ällöttävää. Naivat paikoissa joissa minä joudun työskentelemään, ei oikein tiedä voinko tulla hommiin vai onko siellä juuri toisenlaiset hommat käynnissä. Hiipien ja kuulostellen joutuu kulkemaan että osaa perääntyä ajoissa jos on.

Vierailija
8/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"]

Mun työpaikalla on kans tälläinen pari, kaikki siitä tietää. Molemmat naimisissa tahoillaan, ja käyttävät työpaikkaa ja työaikaa paneskeluun. Ällöttävää. Naivat paikoissa joissa minä joudun työskentelemään, ei oikein tiedä voinko tulla hommiin vai onko siellä juuri toisenlaiset hommat käynnissä. Hiipien ja kuulostellen joutuu kulkemaan että osaa perääntyä ajoissa jos on.

[/quote]Tekeekö lemmenpari töitä ollenkaan?

Vierailija
9/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä mielikuvitus jos pitää työpaikalla harrastella erotiikkaa...

Vierailija
10/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimolla olisi oikeus tietää, itsekin haluaisin tietää. Suosittelen kertomaan, koska se mun mielestä kuuluu sun velvollisuuksiin.

Vierailija
11/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turhaan ole "kielletty" kuormasta syöminen työpaikalla. Vaikka ei edes ajattelisi moraalikysymyksiä ja petettyjen asemaa/tunteita aiheuttaa se hankaluuksia ja jännitteitä itse työpaikalla, turhaa stressiä ja työilmapiirin j -tulosten heikkenemistä. Entä jos suhde päättyy ja vähintään toinen osapuoli on katkera? Sekään ei voi olla vaikuttamatta muihin työntekijöihin.

Jos ei ole esimiehestäsi kyse niin mitä jos ihan ottaisit asian esille hänen kanssaan? Ja jos on niin ylemmän pomon?

Ei ole muiden asioihin puuttumista vaan työmoraalia. Ja jos selkärankaa löytyy niin kyllä minusta jonkun soisi olevan se tyyppi joka uskaltaa sanoa että homma ei ole oikein.

"Ei kuulu minulle"-ajattelu voi vaikuttaa suvaitsevaisuudelat mutta useimmiten on tosiasiassa välinpitämättömyyttä ja pelkuruutta.

Tiedän muuten työpaikan jossa oli vastaava tilanne ja kun paljastuivat, saivat kumpikin potkut.

Vierailija
12/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on töissä nainen, jolla on mies ja kaksi lasta. Hänellä on jo nyt toinen suhde menossa työkaverin kanssa... Kaikkihan siitä tietää, kaikki vaan antavat ymmärtää, etteivät tiedä. Firman juhlat ovat painajaisia, parempi pysytellä kaukana silloin. Tosin tämä nainen on jaellut itseään muillekin, mutta ne ovat olleet ns yksittäistapauksia, ei suhteita.

Vierailija
13/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"]Mun työpaikalla on kans tälläinen pari, kaikki siitä tietää. Molemmat naimisissa tahoillaan, ja käyttävät työpaikkaa ja työaikaa paneskeluun. Ällöttävää. Naivat paikoissa joissa minä joudun työskentelemään, ei oikein tiedä voinko tulla hommiin vai onko siellä juuri toisenlaiset hommat käynnissä. Hiipien ja kuulostellen joutuu kulkemaan että osaa perääntyä ajoissa jos on.
[/quote]

Itse ainakin painelisin kovaan ääneen samaan tilaan, ymmärtäväisitpähän hävetä. Ei ole työkavereiden tehtävä mahdollistaa toisten työajalla ja -paikalla paneskelut, heidänhän pitäsi varoa, ei muiden.

Vierailija
14/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:33"]

Ei turhaan ole "kielletty" kuormasta syöminen työpaikalla. Vaikka ei edes ajattelisi moraalikysymyksiä ja petettyjen asemaa/tunteita aiheuttaa se hankaluuksia ja jännitteitä itse työpaikalla, turhaa stressiä ja työilmapiirin j -tulosten heikkenemistä. Entä jos suhde päättyy ja vähintään toinen osapuoli on katkera? Sekään ei voi olla vaikuttamatta muihin työntekijöihin.

Jos ei ole esimiehestäsi kyse niin mitä jos ihan ottaisit asian esille hänen kanssaan? Ja jos on niin ylemmän pomon?

Ei ole muiden asioihin puuttumista vaan työmoraalia. Ja jos selkärankaa löytyy niin kyllä minusta jonkun soisi olevan se tyyppi joka uskaltaa sanoa että homma ei ole oikein.

"Ei kuulu minulle"-ajattelu voi vaikuttaa suvaitsevaisuudelat mutta useimmiten on tosiasiassa välinpitämättömyyttä ja pelkuruutta.

Tiedän muuten työpaikan jossa oli vastaava tilanne ja kun paljastuivat, saivat kumpikin potkut.

[/quote]

Ja milläs todistan?

Lopputulos se, että minä saan työpaikkakiusaajan ja -kyylän maineen. 

Tekevät töitä ihan normaalisti 8-16, ne "ylityöt" ovat sitten sitä kahdestaan kahvihuoneessa istuskelua. Mutta en sitten tiedä onko kiellettyä hengailla työpaikalla työajan loputtua, jos ei laskuta työnantajaa tunneista.

Vierailija
15/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottomasti kertoisin vaimolle! Sitten kun minulla on mies, niin totta helvetissä haluan kuulla, jos hän käy vieraissa, vaikka sitten kuulisin miehen työkaverilta tai naapurin mummolta.

Vierailija
16/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samat kuviot. Ällöttää ajatella, että neuvottelupöytä on voinut äsken toimia heidän alustanaan.

Toinen on esimies ja toinen alainen, ja esimies suosii selvästi tätä panokumppania palkkaneuvotteluissa ja työnjaossa. Alainen pääsee helpolla ja kuitenkin häntä suositellaan eri palkintojen vastaanottajaksi. Esimies hehkuttaa alasen ylityötunteja, joita ei todellisuudessa ole kuin muutama. Lisäksi alaisen kaikki lomatoiveet ja työmatkatoivomukset täytetään ilman hakalaa budjetointi- ja hyväksymisprosessia, joita vaaditaan meiltä muilta. Molempien työpanos kärsii, mutta ilmeisesti tämä ei ole ongelma, kun toinen heistä on esimies.

Vierailija
17/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä joku kerta sinne taukohuoneeseen kesken kaiken. Älä poistu paikalta hämilläsi vaan pysy siellä ja sano kovaan ääneen jotain, "mitä h-ttiä te oikein puuhaatte", "ettäs kehtaatte ja vielä työpaikan tiloissa" tms.

Vierailija
18/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö siitä kukaan muu kuin sinä ap?

Onko mahdotonta että otat asian puheeksi esimiehen kanssa? Kun se sinua häiritsee se on ongelma joka haittaa työntekoasi. Esimies ei saa paljastaa luottamuksellista keskusteluanne muille, kuinka voisit saada kiusaajan ja kyylän maineen?

Haluatko että vaimo saisi mahdollisuuden tietää vai haluatko mahdollistaa suhteen jatkumisen (ainakin siellä ylitöissä)?

Onhan tuo ilmeisesti muihin työntekijöihin -ainakin sinuun- haitallisesti vaikuttava asia joten luulisi esimiestä kiinnostavan.

Miettikää yhdessä kuinka todistaa jos niin tarvitsee. Luulisi olevan helppoa.

Vierailija
19/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:06"]

tuntuu vähän kurjalta, koska toisella on vaimo ja lapsia. Onneksi pikkujoulut eivät ole vielä aikoihin, ei tarvitse kiemurrella vaimon nähdessäni.

[/quote]

Jep, on. Olin itse se toinen nainen töistä. Nykyään olen ko. miehen vaimo.

Vierailija
20/94 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kai esimiehellä on joku ylempi? Tuossahan toteutuu monta vääryyttä, pitäisi saada loppu naurettavalle käytökselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä