Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanja on WT

Vierailija
29.04.2015 |

Samoin Thaikut, Viro ja Kreikka. Onko muita WT matkakohteita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehk tosiaan pitäny vähä miettii kenen kans alkaa oleen, mut tää nykyne ukko on ainoo joka suostu mun kans lapsen hankkiin lyhyel varoitusajalla nii pakko se oli sit ottaa ja kyllä mä siitä ihan tykkään, vähä köyhä vaan ja, no nii, ruma.
Ap

Vierailija
22/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]Hah. Vain WT ylpeilee että pääsee matkustammaan oekeen lentokonneella...
[/quote]

Hah itselles vitun kultalusikka perseessä syntynyt kakara! Mä en ole edes koskaan ollut lentokoneessa, koska ooen syntynyt vähävaraiseen perheeseen ja olen työtön nuori aikuinen ei ole mun syy, että elämäni on köyhää, eikä se edes haittaa tärkeintä mulle on rakas(tet)tava avomies ja tuleva lapsi. Olen onnellinen näin, että revipä siitä saatanan kusipää.
[/quote]

Hei, sinä olet siis wt? Ainoo mikä puuttuu niin se että jäät yh:ksi, mutta eiköhän sekin hoidu pian jos olet yhtä yksinkertainen ja hirveä kuin aloituksestasi voi päätellä. :)
[/quote]

Ok, oon wt. Ootko tyytyväinen nyt kun myönsin? Mulla on vaan oikeesti niin paha olla fyysisesti ja henkisesti kun tää raskaus on iha tärvelly myn kropan jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ toi siis ap

Vierailija
24/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]Mikään matkakohde jonne mennään lentokoneella/laivalla/ maksaa enemmän kuin 100e ei ole wt. Naapurikunnan caravan-alueella lomailu korkeintaan on wt.
[/quote]Hah. Vain WT ylpeilee että pääsee matkustammaan oekeen lentokonneella...
[/quote]

Hah itselles vitun kultalusikka perseessä syntynyt kakara! Mä en ole edes koskaan ollut lentokoneessa, koska ooen syntynyt vähävaraiseen perheeseen ja olen työtön nuori aikuinen ei ole mun syy, että elämäni on köyhää, eikä se edes haittaa tärkeintä mulle on rakas(tet)tava avomies ja tuleva lapsi. Olen onnellinen näin, että revipä siitä saatanan kusipää.
[/quote]Haha! Sehän suuttu :D Huiiii, köyhä kakara jahtaa;) Voishan suakin vähän naida napsauttaa. Säälistä. Ilman kumia. Saat lapsilisät. Ryyppäät ne. Jee.

Vierailija
25/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa nyt jo tää wt-juttu. Ei jaksa enää.

Vierailija
26/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän manner-Espanjaan edes tehdä enää valmismatkoja, miten se voi olla WT? Toki joku Benidorm saattaa täyttää WT:n vaatimukset, mutta kuinka moni täältä on siellä edes koskaan käynyt?

Vierailija
27/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Mallorca on niin wt kun iolla voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä