Nainen, oletko ottanut pettäjäpuolison takaisin?
Miten meni? Itse olen ottamassa, mutta nyt ahdistaa kauheasti :(( Mitä jos asia toistuu, menen rikki taas...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:49"]
11, ala hommata koulutusta ja ammattia. Rahaa sivuun. Ja rakastaja mielen piristykseksi.
[/quote]
Kuten sanoin on helpompi jäädä kuin lähteä. Kouluihin en enää jaksa näin hieman vanhemmalla iällä mennä. Rakastaja-asia on hoidossa:) Kypros on mahtava lomakohde pari kertaa vuodessa siihen tarkoitukseen.
No mun mies ei jättänyt mua vaikka petin sitä kännissä exän kanssa mua vituttaa tuo sekoilu vielä näin kahden vuoden jälkeen ja varmaan loppuiän. Monesti pelottaa, että mies pettää/on pettänyt mua,koska on pettänyt omien sanojensa mukaan kaikkia exiäänkin ja epäilen vähän, että on pettänyt ainakin kerran.
Oletko 11 käynyt hakemassa vierasta parua koskaan?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:52"]
11, ala hommata koulutusta ja ammattia. Rahaa sivuun. Ja rakastaja mielen piristykseksi.
[/quote]
Kuten sanoin on helpompi jäädä kuin lähteä. Kouluihin en enää jaksa näin hieman vanhemmalla iällä mennä. Rakastaja-asia on hoidossa:) Kypros on mahtava lomakohde pari kertaa vuodessa siihen tarkoitukseen.
[/quote]
Mutta miten tuollaisesta miehestä voi olla koskaan varma, tarkoitan entäs jos hän jättää sinut?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:24"]
Oletko 11 käynyt hakemassa vierasta parua koskaan?
[/quote]
kts. viesti 24
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:52"]
[/quote]
[/quote]
Mutta miten tuollaisesta miehestä voi olla koskaan varma, tarkoitan entäs jos hän jättää sinut?
[/quote]
En usko kyllä että jättää. Ei löydä vastaavaa naista tilalle joka hoitaisi myös yhteiset lapsemme. Lisäksi saa minulta myös seksiä halutessaan, joten uskoisin olevan tyytyväinen tilanteeseensa. Ja ikävältä kuin se kuulostaakin, olen nk. edustusvaimo, eli firmassa jossa mieheni työskentelee, arvostetaan aviopareja katsos.