Mies kirjoittaa pitkiä viestejä ja kehuu, mutta ei pyydä ulos?
Mitä ihmettä, jutellaan pitkillä viesteillä, mies kehuu ja pitää keskustelua yllä, mutta ei pyydä ulos jos minä en pyydä.
Miksi??
Parhaillaankin on viitannut tulevaan tapaamiseen jotenkin, mutta ei pyydä ei.
Lopetan nyt ehdottelemasta.
Kommentit (65)
Ei jatkoon. Jos ei halua tavata melko nopeasti elävässä elämässä niin jotain salattavaa tai eivriittävää kiinnostusta.
Pelkästään kirjoitellessa alkaaa syntyä mielikuvia jotka eivät välttämättä usein ekaa kertaa tavatessa sitten pidäkään paikkaansa. Kirjoitellahan voi jatkuvasti vaikka tapaileekin.
Kaffepulla kirjoitti:
Flirttailet vaan ja hehkutat, miten kivaa on ”sitten kun nähdään”.
Katsotaan, saako mies aikaiseksi mitään.
Olette siis kuitenkin tavanneet livenä? Montako kertaa?
5 kertaa ollaan nähty. Pari kertaa oli tavallaan työhön liittyvää ja nähtiin vain hetki, mutta silloinkin minä tein aloitteen.
Ei tuollainen flirttailukaan kuulu tyyliin, ollaan puhuttu aika syvällisiäkin.
Hän on kyllä ollut innokas ja tapaamisissa huomioiva.
Saa kyllä nyt olla.
Kirjoittelin treffisivustolta löytämäni miehen kanssa, jolla oli hauskat jutut ja olin jo vähän ihastunutkin. Yritin välillä vihjailla pikaisesta tapaamisesta, sillä asuttiin lähekkäin, mutta mies sivuutti nämä kommentit. Bongasin sivustolta toisen mukavan oloisen miehen, jonka kanssa aloin myös kirjoittelun. Tällä miehellä oli heti erilainen ote ja hän ehdotti tapaamista niin pian kuin mahdollista. Eipä siinä mitään, lähdin treffeille ja se oli siinä. Heti kolahti niin, että tiesin löytäneeni etsimäni. Nyt ollaan menossa kihloihin. Kirjoittelijatyypistä en ole enää kuullut, kun poistin kaikki tunnukseni.
No hän ei kuulosta vastuunottajalta. Älä tee lapsia hänen kanssaan ellet ole valmis tekemään kaiken metatyön itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua olla päällekäyvä.
Tässä voi olla jotain totuutta.
Kehumisen ja tapaamisen välillä on jonkinmoinen kynnys/raja, jota ei uskalleta ylittää. Onkohan joskus saanut pahemmanluonteiset pakit vastaavassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehumisen ja tapaamisen välillä on jonkinmoinen kynnys/raja, jota ei uskalleta ylittää. Onkohan joskus saanut pahemmanluonteiset pakit vastaavassa tilanteessa?
Tämä kuulostaa kyllä ihan häneltä, luulen että tässä on ainakin osatotuus!
Ap
Olette siis työn merkeissä tutustuneet, ymmärsinkö oikein? Ette siis ole olleet varsinaisesti treffeillä?
Mistä edes tiedät, onko mies vapaa vai varattu?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Olette siis työn merkeissä tutustuneet, ymmärsinkö oikein? Ette siis ole olleet varsinaisesti treffeillä?
Mistä edes tiedät, onko mies vapaa vai varattu?
Kyllä, olemme olleet 3 kertaa treffeillä.
Olemme vanhempia jo, lapsiakin on. Mistäs näistä kuvioista varmasti tietää.
Menen yleensä sillä että luotan, kunnes tulee jotain selkeää että en luota. Jos tulee.
Kuulostaa yhdeltä kouvostoliittolaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa yhdeltä kouvostoliittolaiselta.
Ei ole sieltä päinkään.
Kysy suoraan, lähdetäänkö "ulos" jonnekkin.
rarehanu kirjoitti:
Kysy suoraan, lähdetäänkö "ulos" jonnekkin.
Varmasti lähtisikin.
Mutta kun haluaisin että hän pyytää.
Kokenut mies. Turha naista on yrittää tai kysellä. Usein nainen on väsynyt tai ei nyt sillä tuulella. Noin se parisuhteessa menee aina. Kokenut mies jättää vastuun naiselle. Yrittämällä ei naisten kanssa onnistu.
Tässä on pari vaihtoehtoa:
1) mies on epävarma eikä uskalla suoraan kysyä (saanut paljon pakkeja ym.)
2) mies on varattu ja hakee vain virtuaalisäpinää suhteeseensa
3) mies ei ole kovin kiinnostunut vaan pitää sinua varalla
Kaikkiin näihin tepsii yksi ja sama keino eli se minkä edellinen kirjoittaja mainitsi. Kysyt miestä suoraan ulos jonain tiettynä ajankohtana siten ettei siinä ole tulkinnanvaraa. Jos mies kieltäytyy tai keksii tekosyitä niin se on sitten siinä. Jos pääsette treffeille asti, mutta sen jälkeen mies ei edelleenkään itse ehdota tapaamisia, niin se on myös siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on saanut pakit ja siksi on varuillaan. Ja Ap suunnittelee jo pakkien antamista, joten seuraava kierros on miehelle vielä vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on pari vaihtoehtoa:
1) mies on epävarma eikä uskalla suoraan kysyä (saanut paljon pakkeja ym.)
2) mies on varattu ja hakee vain virtuaalisäpinää suhteeseensa
3) mies ei ole kovin kiinnostunut vaan pitää sinua varalla
Kaikkiin näihin tepsii yksi ja sama keino eli se minkä edellinen kirjoittaja mainitsi. Kysyt miestä suoraan ulos jonain tiettynä ajankohtana siten ettei siinä ole tulkinnanvaraa. Jos mies kieltäytyy tai keksii tekosyitä niin se on sitten siinä. Jos pääsette treffeille asti, mutta sen jälkeen mies ei edelleenkään itse ehdota tapaamisia, niin se on myös siinä.
Hän lähetti juuri rakkauskappaleen 🤔
Ei hän ole koskaan kieltäytynyt tai keksinyt tekosyitä, vaan aktiivisesti ehdottanut päiviä. Kunhan _minä_ olen ehdottanut tapaamista ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on saanut pakit ja siksi on varuillaan. Ja Ap suunnittelee jo pakkien antamista, joten seuraava kierros on miehelle vielä vaikeampi.
Hän vaikuttaa hyvin tunteelliselta 😔
En minä pakkeja haluaisi antaa.
Sinuna unohtaisin koko ihmisen.
Jotkut ovat persoonaltaan todella passiivisia. Eivät jotenkin ymmärrä, että ihmissuhteisiin täytyy antaa omakin panos. Ja olisko tuolla sun tuttavalla ollut siten, että joku muu (esim. ex) on aina joutunut ottamaan ohjat käsiin. Ja on sitten tottunut siihen, ja ei tajua omaa passiivisuuttaan.
Mun yksi hyvä kaveri on sellainen passiivinen persoona. Minä olen se joka yleensä aina ehdottaa näkemistä ja tekemistä. On innoissaan kyllä mukana, mutta ei itse ole aktiivinen ehdotteluissaan. Ja esimerkiksi porukalla mökille mennessämme ei millään tavalla osallistu kauppalistan miettimiseen. Hän vaan sanoo, että ihan sama kaikki käy. Todella rasittavaa.
Nyt otin sellaisen linjan, että en ota yhteyttä. En ehdota tekemistä. Katsotaan miten tilanne etenee.
Kaveria en passiivisuuden takia heitä pois elämästäni. Mutta tuollaisen deitin kyllä heittäisin.
Haluaa naisen olevan muuta kuin naisille tyypillinen nysvä.
Flirttailet vaan ja hehkutat, miten kivaa on ”sitten kun nähdään”.
Katsotaan, saako mies aikaiseksi mitään.
Olette siis kuitenkin tavanneet livenä? Montako kertaa?
🇺🇦🇮🇱