Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kirjoittaa pitkiä viestejä ja kehuu, mutta ei pyydä ulos?

Vierailija
07.01.2022 |

Mitä ihmettä, jutellaan pitkillä viesteillä, mies kehuu ja pitää keskustelua yllä, mutta ei pyydä ulos jos minä en pyydä.

Miksi??

Parhaillaankin on viitannut tulevaan tapaamiseen jotenkin, mutta ei pyydä ei.

Lopetan nyt ehdottelemasta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin helppoa ole. Oletko tehnyt halusi selväksi?

Vierailija
62/65 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on pari vaihtoehtoa:

1) mies on epävarma eikä uskalla suoraan kysyä (saanut paljon pakkeja ym.)

2) mies on varattu ja hakee vain virtuaalisäpinää suhteeseensa

3) mies ei ole kovin kiinnostunut vaan pitää sinua varalla

Kaikkiin näihin tepsii yksi ja sama keino eli se minkä edellinen kirjoittaja mainitsi. Kysyt miestä suoraan ulos jonain tiettynä ajankohtana siten ettei siinä ole tulkinnanvaraa. Jos mies kieltäytyy tai keksii tekosyitä niin se on sitten siinä. Jos pääsette treffeille asti, mutta sen jälkeen mies ei edelleenkään itse ehdota tapaamisia, niin se on myös siinä.

4) mies voi olla varattu epätyydyttävässä suhteessa tai sitten ei, mutta hakee joka tapauksessa virtuaalisäpinää lirkutteluviesteillä, saattaa vieläpä lähettää saman viestin usealle eri naiselle ja katsoa kuka vastaa suopeimmin (jos ylipäänsä vastaa) ja edetä sen mukaan. Tein itse tätä nuorempana (en ole siitä ylpeä). Lisäisin vielä että jos on varattu, tapaamisiin voi olla vaikea päästä, etenkin yön yli kestäviin, kun aina pitää keksiä jollekin jokin selitys, missä muka on silloin, kun on kanssasi treffeillä 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota ulos menoa .Sano että silloin ja silloin jos ei heti sovi.Jos ei sittenkään sovi ,anti olla ei enään kiinnosta ja unohda.Älä kiusaa itseäsi turhaan.

Ei. En vaan ehdota enää.

Jos hän ehdottaa voin jatkaa tapailua, muuten en.

No jos haluat viestittää, ettet ole kiinnostunut eikä oikeastikan kiinnosta, tee noin. Voesti on silloin selvä.

Vierailija
64/65 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan uskaltaisi naista kehua, ettei joudu metoo-kampanjan uhriksi. Nykypäivänä en kyllä uskaltaisi enää naista palkatakaan (oon siis toimitusjohtajana yrityksessä, ja eikä sattuneesta syystä yhtään naista töissä vaikka olisivat hyviä työntekijöitä), koska saa pelätä me2-kampanjaa. En siis usko, että ahdistelua tai mitään vastaavaa tapahtuisi, mutta jos joku unohtaa sanoa huomenta, palkka ei miellytä tai joutuu ylitöihin.. haluan vain välttää ongelmat.

Vierailija
65/65 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi