Anni Hautala lomailee Kanarialla. WTF?
Mikä saa raskaana olevan naisen lähtemään ulkomaille lomalla pienen lapsen kanssa tässä Covid-tilanteessa.
Just asking.
Kommentit (25)
tykkään Annista tosi pajon, mutta pakko sanoa, että hiukan ihmettelin samaa minäkin. Mä en uskaltaisi eikä jotenkin tunnu kauhean järkevältä toiminnalta. Yksin voisin mennä, mutta en raskaana pienen lapsen kanssa.
Useampi suomalainen jo sairaalassa/karanteenissa ulkomailla.
Ei voi käsittää ihmisten huolettomuutta ja piittaamattomuutta. Toivottavasti matka sujuu hyvin ja pääsevät terveenä kotiin.
Mitä kummaa tuossa on.
Mun työkaveri miehensä kanssa lähti Kanarialle heti joulunpyhien jälkeen 27.12, koska työtoverini loma alkoi silloin.
Olivat lomaansa tyytyväisiä ja palasivat virkeinä työhönsä, tosin rusketusta ei ollut, mutta ei se matkan tarkoitus ollutkaan, vaan rentoutuminen erilaissa ympäristössä, valmis ruoka ja se ylellinen vapaa-aika ja uudet maisemat ja tutusmiset uuteen kohteeseen.
Ja toisn kuin voisi luulla, ei työkaverilla mitää koronaa tuliaisnia ollut. Hän testautti itsensä ja negaa näytti.
Työtoverillani ja kumppanillaan oli myös EU koronatodistus voimassa ja negat jo lähtiessä.
Työtoverillani oli myös jo kolme rokotetta.
Ja kuten ehkä jo virkeä lukija on huomannutkin, tämä Kanarialla lomansa viettänyt työtoverini toimii terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa tuossa on.
Mun työkaveri miehensä kanssa lähti Kanarialle heti joulunpyhien jälkeen 27.12, koska työtoverini loma alkoi silloin.
Olivat lomaansa tyytyväisiä ja palasivat virkeinä työhönsä, tosin rusketusta ei ollut, mutta ei se matkan tarkoitus ollutkaan, vaan rentoutuminen erilaissa ympäristössä, valmis ruoka ja se ylellinen vapaa-aika ja uudet maisemat ja tutusmiset uuteen kohteeseen.
Ja toisn kuin voisi luulla, ei työkaverilla mitää koronaa tuliaisnia ollut. Hän testautti itsensä ja negaa näytti.
Työtoverillani ja kumppanillaan oli myös EU koronatodistus voimassa ja negat jo lähtiessä.
Ja kuten ehkä jo virkeä lukija on huomannutkin, tämä Kanarialla lomansa viettänyt työtoverini toimii terveydenhuollossa.
Raskaus ja pieni lapsi on vähän eri juttu, kun kaksi vain itsestään vastuussa olevaa aikuista.
Ehkä me ollaan ihan samassa tilanteessa koko Eurooppa, ja maailma. Noudatetaan ohjeita, niin kyllä tästä selvitään ilman, että pitää istua perunakellarissa piilossa..
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kirjaimet wtf? Voisiko joku kertoa, kiitos.
WithumiTfuckkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa tuossa on.
Raskaus ja pieni lapsi on vähän eri juttu, kun kaksi vain itsestään vastuussa olevaa aikuista.
Raskaus ei ole sairaus, eikä korona vaarallinen pikkulapsille. Äiti rokotettu. Niin mikä tässä on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Narsistit ne lomailee etelässä.
Ei kun me jotka nautimme elämästä emmekä vietä elämäämme peläten milloin mitäkin.
Eikö täällä ole jopa huonompi koronatilanne kuin siellä?
Korona on Suomessa ei niinkään tuolla
Olin 2 viikkoa joulukuussa Kanarialla kuten moni muukin niinkuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kirjaimet wtf? Voisiko joku kertoa, kiitos.
Walk Through the Forest. Kannattaa käyttää mahdollisimman paljon joka paikassa. Kertoo tervehenkisyydestä.
Maskit ja turvavälit ja hygienia.
Lähtekää tekin, ei kiristä niin paljon.
Voisiko joku kertoa mitä tarkoittaa kirjaimet evvk? Kiitos tiedosta.
Mun työkaveri oli 2 viikkoa Etelä-Amerikassa. Tuli maanantaina Suomeen, töihin tiistaina, jäi kotiin keskiviikkona kun oli "pientä nuhaa". Oli koronatestissä ja torstaina laittoi meille viestiä että joo, korona on. Mahtavaa.
Ihmetteli vielä kovasti että miksi saattoi saada koronan kun on koko ajan toiminut niin varovaisesti ja huolellisesti. Hoh hoijaa.
Eikö voitais jo lopettaa jeesustelu matkustamisen ympäriltä. Tän ketjun kommentit on kuin suoraan keväältä 2020.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri oli 2 viikkoa Etelä-Amerikassa. Tuli maanantaina Suomeen, töihin tiistaina, jäi kotiin keskiviikkona kun oli "pientä nuhaa". Oli koronatestissä ja torstaina laittoi meille viestiä että joo, korona on. Mahtavaa.
Ihmetteli vielä kovasti että miksi saattoi saada koronan kun on koko ajan toiminut niin varovaisesti ja huolellisesti. Hoh hoijaa.
Ja samoin on käynyt ihmisille jotka Suomessa 247.
Ikävä kyllä aika monen julkimon pisteet on tässä laskeneet, kun yks ja toinen hehkuttaa Instassa, miten huippua on olla aurinkolomalla. Se mitään huippua ole maailmanlaajuisen pandemian keskellä, vaan itsekästä ja junttia.