Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vouhotatko rajoitusten löysyydestä? Oletko rokottamaton?

Vierailija
07.01.2022 |

Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki ne, jotka kitisevät, että miksei koko maata laiteta 2(-4) viikoksi kiinni ovat rokottamattomia. Vai miten se kenenkään tokotetun p*rsettä kutittaa, jos elämä jatkuu lähes normaalisti?
Eli ei ainakaan nykyistä tiukempia rajoituksia tulisi. Näinhän on hyvä ja tilanne hoidetaan ROKOTTAUTUMALLA.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rokotuksia, enkä pidä maskia, en käytä käsidesiä. Rajoitukset voisi kokonaan poistaa. Lopetetaan tämä pelleshow.

Vierailija
22/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tollo? Rokotukset eivät suojaa sinua siltä, että et joudu saikulle eikä suojaa siltä, että et tartuta opiskelu- tai työkavereitasi.

T: 3 rokotusta saanut, FFP2- maskia pitävä ja kansainvälisiä vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia lukeva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoituksia pitää olla, mutta ne pitää kohdistaa vaan rokottamattomiin. Nehän ne sairaaalat täyttävät.

Pistäppä dataa tästä!

Alkaa ottaa päähän jo tää rokottamattomien syyttely kun kaikkihan sen jo näkee että myös suurin osa rokotetuista sairastuu.

Edelleenkään esim HUS ei julkaise sairaalahoidossa olevien rokotestatuksia joten kerro mistä sä nämä tiedot saat?

Mistä kertookaan se, että näitä rokotestatuksia lakattiin julkaisemasta juuri siinä vaiheessa, kun rokotetuilla alkoi olla paljon tartuntoja.

Niinpä! Kovasti niitä haluttiin alussa kertoa ja syyllistää rokottamattomia mutta juuri sopivasti tilanteen muututtua yhtäkkiä ne salataan…

Vierailija
24/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla ei ole vielä ollut mahdollisuutta saada rokotusta. Siksi vaadin rajoituksia. Myös lapsilla on oikeus tulla suojelluksi koronalta.

Korona ei uhkaa lapsia millään tavalla. Lapsilla on oikeus tulla suojelluksi lääkeyhtiöiden pohjattomalta ahneudelta.

Vierailija
25/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tollo? Rokotukset eivät suojaa sinua siltä, että et joudu saikulle eikä suojaa siltä, että et tartuta opiskelu- tai työkavereitasi.

T: 3 rokotusta saanut, FFP2- maskia pitävä ja kansainvälisiä vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia lukeva.

Luepa jokin vertaisarvioitu tutkimus ffp2-maskien hyödyistä.

26/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kolmas rokote (Pfizer-BionTech) otettu ja mun mielestä päätökset rajoituksista on ollut hyviä ja perusteltuja, poislukien Uudenmaan eristäminen 3/2020.

Vierailija
27/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton ja minä, kuten monet muutkin rokottamattomat, haluaa päästä näistä idioottimaisista rajoituksista. Ei me pelätä henkemme puolesta. En tajua miksi rokotetut pelkää. Yhteiskunta auki vaan. Riskiryhmät eli mummelit, immuunipuutteiset ja muut voivat pysyä koloissaan, kunnes pahin on ohi. Ei ne tähänkään mennessä ole kuntosaleja tai kauppakeskuksia vallannut. 

Vierailija
28/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset oikeasti vapaaehtoiseksi kaikille ilman pelottelua ja kiristystä. Ja kaikki rajoitukset pois. Tilalle voisi perustaa vaikka parikymmentä uutta tehohoitopaikkaa. Olen rokottamaton

Vierailija
29/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata mitään rajoituksia, koska en pääse nytkään salille.

Maskit sun muut heitin jo roskiin, koska olen kahden rokotteen ansiosta turvassa enkä levitä koronaa.

Vierailija
30/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua noitten rokotettujen hysteriaa.

Vierailija
31/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen selittää ainoastaan se, etteivät usko rokotteen tehoon. Silti he puhuvat rokotteen puolesta, johon eivät edes itse usko. Tämä on outoa.

Vierailija
32/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään rajoituksia, olen rokottamaton. Ehdottomasti ei myös etäkoululle.

T. Ope

Samma här. Keväällä 2020, kun etäjakson jälkeen koulut avattiin, sanottin ettei korona tartu kouluissa ja pakkohan sitä on asiantuntijoita uskoa 🤣. Me pestään kädet ja pidetään välimatkaa, vai miten se nyt meni.....

Vierailija
33/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen selittää ainoastaan se, etteivät usko rokotteen tehoon. Silti he puhuvat rokotteen puolesta, johon eivät edes itse usko. Tämä on outoa.

Alkavat pikkuhiljaa herätä, mutta vielä kieltämisvaihe menossa.

Vierailija
34/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään rokottamatonta joka vouhottaisi rajoituksista. Joko eivät välitä tai sitten ovat niitä vastaan.

Ne joilla kauhea hinku ottaa lisää rokotteita tai ovat itse riskiryhmää sen sijaan niitä toivovat lisää.

Vierailija
35/35 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi piikkiä saanut. Kaikki rajoitukset on poistettava välittömästi. Testaaminen pitää lopettaa heti ja karanteenit poistaa. Uimahallit auki ja sassiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi