Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkausgallup!

Vierailija
28.04.2015 |

Ehkä vähän pöljä juttu, mutta pakko nyt kysäistä täältäkin, kun asia kerran tuli puheeksi. Eli kun laitatte ripsaria tai eyelineriä, niin vaihdatteko kättä silmän mukaan? Eli oikealla kädellä meikkaatte oikean silmän ja vasemalla kädellä vasemman silmän? Jos ette, niin miten ihmeessä saatte oikealla kädellä laitettua eyelinerin vasempaan silmään? Mä en tajuu. Itse meikkaan "kättä vaihtaen" ja tämä on nyt herättänyt hämmästystä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, esim. eyelineriä laittaessa käännän sen toisin päin mutta jatkan samalla kädellä.

Vierailija
2/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeakätinen ja sillä meikkaan molwmmat vasurilla menee minne sattuy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin ripsaria ja luomiväriä, mutta kyllä, vaihdan kättä eli laitan vasemmalla kädellä vasemman silmän ripsiin. Ei ole ollenkaan tullut mieleen, että joku tekisi muulla tavalla :) Sehän olisi kamalan vaikeaa tähtäillä sinne vasemmalle oikealla kädellä!

Vierailija
4/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samalla kädellä, käden vain käännän toisin päin.

Vierailija
5/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kädellä. Jos yrittäisin tehdä eyeliner-rajauksia yläluomeen vasemmalla kädellä, tulos olisi täyttä suttua. Ripsarinkin laitan vasempaan silmään oikealla kädellä, enkä edes käännä sitä kättäni. Helpointa niin. :)

Kaipa se riippuu vain siitä, että miten nuo jutut on aikoinaan opetellut.

Vierailija
6/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:44"]

En käytä kuin ripsaria ja luomiväriä, mutta kyllä, vaihdan kättä eli laitan vasemmalla kädellä vasemman silmän ripsiin. Ei ole ollenkaan tullut mieleen, että joku tekisi muulla tavalla :) Sehän olisi kamalan vaikeaa tähtäillä sinne vasemmalle oikealla kädellä!

[/quote]

no löytyihän sieltä sentään yksi samis :)  -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi