G: Oletko pettänyt miestäsi?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:40"]Miksi te katkerat pettäjät alapeukutatte?
En ole pettänyt 7 vuoden parisuhteesssa, eikä mieskään. Kun on rakkautta ja seksiä ja kaikki asiat kunnossa, ei tarvitse vilkuilla vieraisiin pöytiin.
[/quote] Vaikka asiat eivät olisikaan kunnossa, pettäminenkö auttaa? Ihan aikuisten oikeasti, pettää ei tarvitse maassa, jossa avioeron saa kun hakee. Ap
29v, 7v, en ole pettänyt ja tietää kyllä :) Mies on pettänyt minua.
5 vuotta yhdessä, 2 yhteistä lasta, välillä ollut vaikeampaa mutta en ole koskaan edes harkinnut pettäväni. En pysty edes fantasioimaan siitä.
En ole.Jos pettäisi, kostaisin pettämällä.Näin se vaan mun kohdalla menee.
Ikää minulla 32v, mies 15vuotta vanhempi. Minulla yksi lapsi ennestään ja yksi yhteinen lapsi. Olen ennen pettänyt suhteissani, tässä suhteessa ei ole tullut mieleenkään. Yhdessä 5v ja naimisissa kohta 2v.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:31"]
Ikää 40, yhdessä 21 v. En petä nyt, olen pettänyt. Mies taitaa tietää.
[/quote]
Sama, ikä ja yhdessäolovuodetkin täsmää.
Suurin osa on pettänyt puolisoitaan, ja sen kyllä huomaa. Enemmän peukkuja pettäjille ja vähemmän sellaisille jotka osaa arvostaa kumppaniaan ja pystyy olee luottamuksen arvonen. Mä en ole 5 vuoden seurustelusuhteen aikana pettänyt enkä tule pettämään. En haluaisi sitä että minua petetään niin miksi pettäisin rakastani. En häpeä ja olen ylpeä siitä että voin olla luottamuksen arvoinen. Se ei ole mikään itsestäänselvyys tänä päivänä. Nykyää mennää niin paljon pelkkien seksihalujen ja omien tunteitten mukana kun että arvostettaisiin kumppania. Pettäminen on pahin asia jonka suhteessa voi toiselle tehdä. N22
Joku pettäjä multipeukuttaja liikenteessä, kun yläpeukuttaa pettäjänaisten vastauksia ja uskollisille alapeukutetaan. Tunnistin kyllä heti.
20v, avioliitto, suhteen kesto 7vuotta enkä ole pettänyt.
Ikä 38, yhdessä 11 vuotta. En ole pettänyt koskaan missään parisuhteessa enkä petä.