Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen varma että naisviha on

Vierailija
29.05.2015 |

Naisten kirjottamaa! Kyllä, kuulit oikein. Eikä siinä vielä kaikki! Tiedän syyn tähän, se on se että, muut naiset saa syyn taas vihata miehiä. Ja tulee ainainen kierre tähän! En vain usko että miehet olisi niin tyhmiä ja ilkeitä. Onnistuu naisilta paremmin. Ei siinä, olen itsekkin nainen enkä ymmärrä miesvihaa enkä naisiin kohdistunutta. Höpönpöppöä! Provoa vain! Sanokaa mitä sanotte mutta tämä asia on pihvi! -

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan nostan nooostan

Vierailija
2/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä minä ainakin laittaudun esim. juhliin sen vuoksi, että muut naiset ovat kauniina ja arvostelevat minua. Jos vain miehiä olisi paikalla, riittäisi kasvojen ja hampaiden pesu ja hiusten harjaus. Naiset ne vaan ovat niin ilkeitä ja poikkeuksetta pönkittävät itsetuntoaan vertailemalla muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:48"]Niin, kyllä minä ainakin laittaudun esim. juhliin sen vuoksi, että muut naiset ovat kauniina ja arvostelevat minua. Jos vain miehiä olisi paikalla, riittäisi kasvojen ja hampaiden pesu ja hiusten harjaus. Naiset ne vaan ovat niin ilkeitä ja poikkeuksetta pönkittävät itsetuntoaan vertailemalla muihin.
[/quote]se on totta. Ja myös esim kaupungilla saa monelta naisilta ilkeitä katseita, katsoo päästä varpaisiin. Jännä kun ei miehet tee sitä

Vierailija
4/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:48"]Niin, kyllä minä ainakin laittaudun esim. juhliin sen vuoksi, että muut naiset ovat kauniina ja arvostelevat minua. Jos vain miehiä olisi paikalla, riittäisi kasvojen ja hampaiden pesu ja hiusten harjaus. Naiset ne vaan ovat niin ilkeitä ja poikkeuksetta pönkittävät itsetuntoaan vertailemalla muihin.
[/quote]se on totta. Ja myös esim kaupungilla saa monelta naisilta ilkeitä katseita, katsoo päästä varpaisiin. Jännä kun ei miehet tee sitä
[/quote]

Miehillä on muitakin ajatuksia kuin "mä oon läski" ja "mä oon ruma" :D

Vierailija
5/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:48"]Niin, kyllä minä ainakin laittaudun esim. juhliin sen vuoksi, että muut naiset ovat kauniina ja arvostelevat minua. Jos vain miehiä olisi paikalla, riittäisi kasvojen ja hampaiden pesu ja hiusten harjaus. Naiset ne vaan ovat niin ilkeitä ja poikkeuksetta pönkittävät itsetuntoaan vertailemalla muihin.
[/quote]

Miehillä on muitakin ajatuksia kuin "mä oon läski" ja "mä oon ruma" :D
[/quote]haha nii i. Vaikea kuvitella että miehet vertailee itseään johonkin toiseen ja on kateellisia :D

Vierailija
6/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan taas että näätte kaikki pointin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi