Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko pettänyt miestäsi?

Vierailija
28.04.2015 |

Ikä ja suhteen kesto. Tietääkö mies?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40, yhdessä 21 v. En petä nyt, olen pettänyt. Mies taitaa tietää. 

Vierailija
22/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan moni on pettänyt! Tuli mieleen kysyä, kun mies kertoi nähneensä todentuntuista unta jossa petin ja se tuntui todella pahalta. Miksi teette sitä? Miksi sitoutua, jos täytyy pettää? Niin ja itse en ole enkä tule, vaikka olisi miten vaikeaa. Kuten joku toinenkin sanoi, ennemmin eroaisin. Ap 35, 13v suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:46"]

Kamalan moni on pettänyt! Tuli mieleen kysyä, kun mies kertoi nähneensä todentuntuista unta jossa petin ja se tuntui todella pahalta. Miksi teette sitä? Miksi sitoutua, jos täytyy pettää? Niin ja itse en ole enkä tule, vaikka olisi miten vaikeaa. Kuten joku toinenkin sanoi, ennemmin eroaisin. Ap 35, 13v suhde.

[/quote]

Kyllä sitten erosinkin.  Sitä ei kysytty. T:24

Vierailija
24/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:38"]Kyllä. Tilanteeni on todella hankala koska rakastan exääni ja välillä en vain voi sille intohimolle mitään ja annan periksi. Exän kanssa olimme useita vuosi yhdessä ja välillä mietin, että miksi edes erosimme. Nykyisen kanssa olen ollut viime syksystä lähtien (7 kuukautta) ja avoliitossa kuukauden.
[/quote]

Lähde menemään. Opettele olemaan yksin
Mitä hankalaa tossa on

Vierailija
25/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pettämisen jälkeen. Mikset ennen, niin ei olisi tarvinnut pettää! Ap

Vierailija
26/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:50"]

[/quote]
Moraalittomat käy vieraissa. Selkärangalliset lopettaa vavhan suhteen ENNEN kuin aloittavat uusia.

Vierailija
27/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan. Yhdessä 20 v. Enkä aio pettää. Mieheni ei myöskään petä.
Nuorena olin pettäjän kanssa. Ei ollut kivaa. Hän ei tunnustanut mutta tiesin

Vierailija
28/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v, 15 v yhdessä. Ole pettänyt ja mies ei tiedä.

Vierailija
29/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:46"]Kamalan moni on pettänyt! Tuli mieleen kysyä, kun mies kertoi nähneensä todentuntuista unta jossa petin ja se tuntui todella pahalta. Miksi teette sitä? Miksi sitoutua, jos täytyy pettää? Niin ja itse en ole enkä tule, vaikka olisi miten vaikeaa. Kuten joku toinenkin sanoi, ennemmin eroaisin. Ap 35, 13v suhde.
[/quote] ja kymmenen alapeukkua! Voi morjens horot! Ap

Vierailija
30/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:53"]

Niin, pettämisen jälkeen. Mikset ennen, niin ei olisi tarvinnut pettää! Ap

[/quote]

En tiennyt, että suhteeni aviomieheeni on niin huono, ennen kuin sain huomiota toiselta mieheltä. Se avasi silmäni, onneksi.

Vierailija
31/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:50"]

[/quote]
Moraalittomat käy vieraissa. Selkärangalliset lopettaa vavhan suhteen ENNEN kuin aloittavat uusia.
[/quote]
Asiat eivät ole noin musta-valkoisia. Mulla on syyni sille miksen eroa ja myös syyni sille, miksi petän.Palstoilla tulee pelkkää paskaa, joten en avaa tötä sen enempää. Elämä opettaa. Enkä olisi reilu vuosi sitten kuvitellut ikinä pettäväni. Mutta nyt voin hyvin, silloin ihan älyttömän huonosti.

Vierailija
32/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt, ikää 37 ja parisuhde kestänyt 17 vuotta. En tiedä, tietääkö mies.

Vierailija
33/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:38"]

Kyllä. Tilanteeni on todella hankala koska rakastan exääni ja välillä en vain voi sille intohimolle mitään ja annan periksi. Exän kanssa olimme useita vuosi yhdessä ja välillä mietin, että miksi edes erosimme. Nykyisen kanssa olen ollut viime syksystä lähtien (7 kuukautta) ja avoliitossa kuukauden.

[/quote]

kannataisiko olla rehellinen sille nykyiselle, että hän ei ole elämäsi rakkaus. Päästä hänet menemään ja elämään omaa elämäänsä. Sano vaikka, että et ole päässyt irti exästä.pettämisestä ei siinä tarvi edes mainita. Olet kiinni sinä ex-ässä vielä.

ole reilu ja jätä se nykyinen.

katsotte sitten sen exän kanssa tuleeko siitä mitään.

tollanen peli on paska juttu. Pelaat nyt ihmisillä.teillä kaikilla kolmella. Anna sille nykyiselle edes mahdollisuus valita....jos kerrot pettämisestä, niin ainakin hän saa itse päättää jääkö vaiko lähteekö. Se olisi reilua...jos ei ymmärrä sitä, että olet exässä kiinni.

Vierailija
34/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te katkerat pettäjät alapeukutatte?

En ole pettänyt 7 vuoden parisuhteesssa, eikä mieskään. Kun on rakkautta ja seksiä ja kaikki asiat kunnossa, ei tarvitse vilkuilla vieraisiin pöytiin.

Vierailija
35/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ikä 33v, yhdessä 5v ja yksi lapsi. Edellistä petin, mutta nykyistä tuskin tulen pettämään.

Vierailija
36/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:40"]

Miksi te katkerat pettäjät alapeukutatte? En ole pettänyt 7 vuoden parisuhteesssa, eikä mieskään. Kun on rakkautta ja seksiä ja kaikki asiat kunnossa, ei tarvitse vilkuilla vieraisiin pöytiin.

[/quote]

Entäs jos ei ole? Onneksi petin ja lähdin pois huonosta suhteesta ja sain vielä uuden mahdollisuuden onneen!

Vierailija
37/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pettäneet saavat yläpeukkua ja uskollisia miinustetaan... Jossain on vikaa.

Vierailija
38/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:54"]

Täällä pettäneet saavat yläpeukkua ja uskollisia miinustetaan... Jossain on vikaa.

[/quote]

Ei se aina ole noin yksinkertaista. Asioilla on aina vähintään kaksi puolta.

Vierailija
39/51 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 30, yhdessä 8v, olen useasti. :( Ei tiedä.

Vierailija
40/51 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä jotkut asiat ovat yksinkertaisia. Kuten se, että pettää ei tarvitse. Aina voi sitten erota ja vaihtaa ja olla rehellinen itselleen ja muille. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan