Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Modernan toimitusjohtaja varoittaa, että ihmiset saattavat tarvita neljännen Covid-rokotteen, koska tehosteiden teho todennäköisesti heikkenee ajan myötä

Vierailija
07.01.2022 |

"Uskon edelleen, että tarvitsemme tehosterokotteita syksyllä 22 ja eteenpäin", Bancel sanoi ja lisäsi, että ihmiset, jotka ovat iäkkäämpiä tai joilla on perussairaus, saattavat tarvita vuosittaisia tehosteita tulevina vuosina.

"Olemme sanoneet, että uskomme ensin, että tämä virus ei katoa", Bancel sanoi. "Meidän on elettävä sen kanssa."

https://www.cnbc.com/2022/01/06/moderna-ceo-says-people-may-need-fourth…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.

t.koronan sairastanut

Jotakuinkin juuri noin. Sairastin juuri koronan, se oli neljän päivän nuha. Tämä päivä vielä kotona ja sitten vapaus.

Vierailija
22/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen perustuslakiin pitäisi kirjata rokotuspakko kaikille maassaoleville 10 viikon välein ja maskipakko aina oman kodin ulkopuolella sekä pakolliset turvavälit.

Vain näillä toimenpiteillä voimme elää jotenkuten normaalia elämää tulevaisuudessakin.

Juuri näin. Lisäisin vielä että kotoa ei saisi poistua kuin kypärä päässä, piikkipohjaisilla kengillä ja Jeesus sydämessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monelle tämä oli yllätys? - Itse olen henkisesti valmis siihen, että käyn ottamassa ainakin kerran tai pari vuodessa rokotteen tai rokotteita. Ei iso vaiva kun tietää ja tuntee ihmisiä, jotka joutuvat oman terveytensä ylläpidon johdosta ottamaan rokotteen tai kaksi vuorokaudessa. Tai olemaan "piikitettävänä" viikottain. En voi sanao pitäväni rokotteiden ottamisesta mutta toisaalta en tiedä niille täysin korvaavaakaan tapaa.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Korvaavia hoitoja on lukemattomia, mutta rokotteiden hätämyyntiluvan ehtojen vuoksi niitä ei voida ottaa käyttöön. Ja kukaanei ota useampaa kokotetta vuorokaudessa, rokotteet eivät jumalauta toimi niin.

Edellä käytin ilmaisua rokote huolimattomasti. - Oikea ilmaisu olisi ollut kirjoittaa, että joutuvat käyttämään/ ottamaan  injektioruiskulla lääkeannoksensa päivittäin tai jopa toisinaan useamminkin.

Korvaavien hoitojen määrän suhteen olen kyllä pessimistisempi ja epäilen, että niitä ei ole aina kovinkaan paljon, jos lainkaan tarjolla niin, että niillä voitaisiin kokonaan korvata julkiseen jakeluun hyväksytty rokote. 

Vierailija
24/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen perustuslakiin pitäisi kirjata rokotuspakko kaikille maassaoleville 10 viikon välein ja maskipakko aina oman kodin ulkopuolella sekä pakolliset turvavälit.

Vain näillä toimenpiteillä voimme elää jotenkuten normaalia elämää tulevaisuudessakin.

Jos olet tosissasi, niin häpeä. Jos heität läppää, niin tämä ei ole Nürnbergin oikeudenkäyntien valossa kovinkaan hauskaa.

Vierailija
25/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monelle tämä oli yllätys? - Itse olen henkisesti valmis siihen, että käyn ottamassa ainakin kerran tai pari vuodessa rokotteen tai rokotteita. Ei iso vaiva kun tietää ja tuntee ihmisiä, jotka joutuvat oman terveytensä ylläpidon johdosta ottamaan rokotteen tai kaksi vuorokaudessa. Tai olemaan "piikitettävänä" viikottain. En voi sanao pitäväni rokotteiden ottamisesta mutta toisaalta en tiedä niille täysin korvaavaakaan tapaa.

Korvaavia hoitoja on lukemattomia, mutta rokotteiden hätämyyntiluvan ehtojen vuoksi niitä ei voida ottaa käyttöön. Ja kukaanei ota useampaa kokotetta vuorokaudessa, rokotteet eivät jumalauta toimi niin.

Edellä käytin ilmaisua rokote huolimattomasti. - Oikea ilmaisu olisi ollut kirjoittaa, että joutuvat käyttämään/ ottamaan  injektioruiskulla lääkeannoksensa päivittäin tai jopa toisinaan useamminkin.

Korvaavien hoitojen määrän suhteen olen kyllä pessimistisempi ja epäilen, että niitä ei ole aina kovinkaan paljon, jos lainkaan tarjolla niin, että niillä voitaisiin kokonaan korvata julkiseen jakeluun hyväksytty rokote. 

Luulo ei ole tiedon väärti, mutta uskon asioitahan nämä tuppaavat teille olemaan muutenkin.

Vierailija
26/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti, mutta uskon asioitahan nämä tuppaavat teille olemaan muutenkin.

Kyllä. olet ooikeassa, että rokotteiden ottaminen on itselläni paljossa juuri uskon asia. Oma nuppini on niin vajaa, että ainakaan omasta päästäni en osaa löytää tehokkaita tapoja ja tai keinoja joilla torjua pätevästi erilaisia viruksia ja tauteja. Mutta haluan uskoa mm. THL:n ja maailman terveysjärjestön "viisaita" että he tietävät mitä tekevät ja sanovat antaessaan mm. rokotesuosituksia. - Ei minulla ole paljoakaan kompetenssia haastaa heitä vastaan.

Vierailija
27/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Renkaidenkin toimitusjohtajan mielestä tarvitsemme runsaasti renkaita, jostain syystä.

Vierailija
28/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se nenäsumute saataisiin markkinoille. Voidaan suihkia itse.

Olen tosin piikittänyt itseeni verenohennuslääkettä usean päivän ajan leikkausten jälkeen. Työkaveri pistelee insuliinikynällä itseään jatkuvasti. Joskus olen muuten ihmettellyt, että miten tällainen multakaan onnistuu ja on luvallista, kun ei ole terveydenhuollon alan koulutusta.

Asian ydin kun nyt on siinä, että rokotteiden suhteen ei nyt niin kamalasti vaihtoehtoja ole. Kehitystyö varmaan on käynnissä kiivaana. Kuulun niihin, jotka eivät voi jäädä odottelemaan.

T: Riskiryhmäläinen ope, 175 cm, 60 kg, hiihtää, juoksee, jumppaa, syö terveellisesti, ei tupakoi, ja mitäs muuta? Ei ole hankkinut astmaansa, vaan saanut sen työpaikaltaan.

Vierailija
29/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se olisi normaalia elämää? Kuka haluaa loppuelämänsä käyttää maskia ja pitää aina etäisyyttä kaikkiin muihin ihmisiin?

Ja maskipakko "aina oman kodin ulkopuolella" tarkoittaisi luultavasti sitä, mikä oli jossain Välimeren maissa, eli tyhjällä rannallakin piti käyttää maskia. Tämäkö on "jotakuinkin normaalia elämää"?

Vierailija
30/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kausiflunssaan saattaa tarvita rokotteen kausittain!" -shokkiuutinen...

Vierailija
31/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menee ottamaan rokotteen, josta valmistaja ei ota mitään vastuuta, herätkää pahvit....

Vierailija
32/32 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho heikkenee kuten piikitettyjen vastustuskykykin. Voimia vaan kaikille immunipuutteisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme